abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52414305
Als ik jullie was zou ik 4-4-2 gaan spelen in Praag met Suarez in een vrije rol om Huntelaar heen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52414346
Het verschil tussen een elftal met creativiteit en een elftal met een hoop geld.

Wat een drama.
pi_52414563
Wat een drama gisteravond Het is niet alleen een afgang voor Ajax maar ook het Nederlands voetbal.
Het is nog niet gespeeld maar bij het niet halen van de CL dit jaar (laten we hopen van niet) komt die voorronde CL plek flink op de tocht te staan..

En hoe zit het eigenlijk met onze beul uit bilbao? is die niet toevallig een paar kilo te zwaar?
Ik zag hem gister een sprintje trekken maar dat ging niet echt vanzelf...
pi_52414580
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:06 schreef Urquhart het volgende:
Wat een Kopenhagen deja-vu zeg Zoveel kansen krijgen, en ze niet benutten.
En net als tegen Kopenhagen oogt het allemaal ontzettend rommelig en zenuwachtig. Zo'n Emanuelson bijvoorbeeld, die speelde vorige seizoen goed en in de voorbereiding ook, en net als tegen Kopenhagen vorige jaar speelt hij wederom om die dromerige manier met halve balletjes die niet aankomen.
En waar ik me ook aan erger is het wisselbeleid. "70ste minuut en niet eerder!" lijkt het motto, terwijl je al met de rust ziet dat het niet loopt. Waarom dan niet Urzaiz er direct de tweede helft in?

Maar goed in tegenstelling tot Kopenhagen is er dit jaar nog een return, waar alles op alles gezet moet worden. Dit wordt nog een hele lastige klus.
Bij Urzaiz stond t zweet al na 20 minuten op de kop
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52414585
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:25 schreef Terrorbita het volgende:

En hoe zit het eigenlijk met onze beul uit bilbao? is die niet toevallig een paar kilo te zwaar?
Ik zag hem gister een sprintje trekken maar dat ging niet echt vanzelf...
Nee joh, hij is zo fit als een hoentje.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:29:07 #106
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52414629
Toch schitterend om te zien. Rommedahl en Kennedy waren superaankopen, Colin was ook een nuttige aankoop en gelijk bij de eerste 'top'wedstrijd zakken ze volledig door de mand tegen een club met een begroting van een club uit de Jupiler League
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52414651
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:29 schreef PinhoSouza het volgende:
Toch schitterend om te zien. Rommedahl en Kennedy waren superaankopen, Colin was ook een nuttige aankoop en gelijk bij de eerste 'top'wedstrijd zakken ze volledig door de mand tegen een club met een begroting van een club uit de Jupiler League
Pardon...superaankopen, wat heb ik gemist?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:30:46 #108
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52414658
Heitinga moet voortaan maar van het middenveld gehouden worden. Hoe hij contant ervoor zorgt dat hij niet aanspeelbaar is is gewoon bedroevend. Sowieso is de beweging zonder bal ongelofelijk amateuristisch bij ons.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:31:50 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52414674
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:29 schreef PinhoSouza het volgende:
Sowieso moet Dennis Rommedahl naar de rechterkant, aan de linkerkant heb je niets aan hem. Jurgen Colin vond ik helemaal niet zo verkeerd, men heeft nu eenmaal een zwart schaap nodig. Kennedy Bakircioglu deed het aardig, verdient een kans op tien. Luis Suarez bekoorde mij wel, maar probeer hem eens uit in een systeem met twee spitsen, kan hij ook niemand in de weg lopen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52414771
Jurgen Colin heeft het niveau totaal niet, Montana. Heel erg zielig voor die jongen dat hij dan al het gezeik krijgt, maar hij kan niet opbouwen, zijn passing is belabberd, defensief werd ie compleet overhoop gelopen. Het is gewoon zo.

Kennedy moet eerst maar eens leren pas bij 10-0 met hakjes te gaan voetballen, dan nog eens wat goede voorzetten en schoten en daarna mag ie wel eens kijken wat ie achter de spitsen kan.
pi_52414790
Suarez trekt teveel naar links als 10. Misschien Kennedy daar eens zetten?
pi_52414823
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:38 schreef Longmen het volgende:
Suarez trekt teveel naar links als 10. Misschien Kennedy daar eens zetten?
Absoluut, ik snap sowieso niet waarom Ajax niet zo speelde.

Suarez - Huntelaar - Rommedahl
------------Kennedy----------------

Dan loopt iedereen op een plek waar hij goed uit de voeten kan.
pi_52414901
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, maar volgens mij zei te Cate dat de back van praag veel op kwam, en dat Rommedhal wel gewend was in de PL om met zijn vent mee te lopen, en dat hij daarom links stond. Logisch toch?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:45:12 #114
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_52414908
Colin heeft gewoon het niveau niet, Kennedy speelde minder. Van Rommedahl komt wel dreiging uit, maar dan alleen als je hem op rechts zet..

EN Huntelaar speelde WEER drama, en niet door de gemiste penalty.
pi_52414913
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jurgen Colin heeft het niveau totaal niet, Montana. Heel erg zielig voor die jongen dat hij dan al het gezeik krijgt, maar hij kan niet opbouwen, zijn passing is belabberd, defensief werd ie compleet overhoop gelopen. Het is gewoon zo.
Des te meer onbegrijpelijk dat Lindenbergh door htc bestempeld wordt als'" te zwak voor ajax" terwijl een Colin een aanwinst is volgens Henk. Ze zijn beide niet goed genoeg lijkt me...
pi_52414943
paar dingen. KJH moet gewoon geen penalty s meer nemen..., had zelf wel een suarez of Stam willen zien. Suarez komt er wel, maar heeft gewoon even vertrouwen nodig. Urzais is een prima 2e spits. Ik snap alleen niet waarom je rommedahl eruit haalt en een jonkie erin zet, doe dan gewoon een verdediger eruit... Zelfs stam stond op een gegeven moment in de spits...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_52414953
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij deed het niet slecht, hij was best dreigend als 10, maar zonde dat hij Kennedy in de weg loopt. Die dreiging van Suarez: het is natuurlijk maar de vraag of Kennedy die ook heeft....
pi_52414972
Ik snap sowieso niet dat Huntelaar de penalty ging nemen. Zeker gezien meerdere gemiste penalty's in het verleden voelde ik al van tevoren dat die mis zou gaan.
pi_52414998
Het was echt drama gisteravond. Baal er nog van.
pi_52415016
Positief puntje: Ik vond Vermealen erg sterk gisteren.
Verder was het kut en zie ik het niet meer goed komen in de CL.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:51:03 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52415027
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:48 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Huntelaar de penalty ging nemen. Zeker gezien meerdere gemiste penalty's in het verleden voelde ik al van tevoren dat die mis zou gaan.
Wat was het ook voor debiele aanloop? Je kon met je ogen zien welke hoek hij ging nemen.

Dit kost je nu alweer zoveel geld, aanzien, vertrouwen etc....

Wie gaat er opstaan om Ajax weer een club te maken waar je iets van kan verwachten? Dit kan en mag echt niet langer zo..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52415053
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat was het ook voor debiele aanloop? Je kon met je ogen zien welke hoek hij ging nemen.

Dit kost je nu alweer zoveel geld, aanzien, vertrouwen etc....

Wie gaat er opstaan om Ajax weer een club te maken waar je iets van kan verwachten? Dit kan en mag echt niet langer zo..
Sowieso zie ik Ten Cate niet als de geschikte coach die dat moet gaan uitvoeren.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:54:30 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52415090
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verdedigend vond ik hem juist helemaal niet zo verkeerd, opbouwend is hij inderdaad drama.
quote:
Kennedy moet eerst maar eens leren pas bij 10-0 met hakjes te gaan voetballen, dan nog eens wat goede voorzetten en schoten en daarna mag ie wel eens kijken wat ie achter de spitsen kan.
Hij zette KJH toch een keer mooi vrij voor de doelman, jammer dat het Luis Suarez niet was, dan hadden we er misschien nog een strafschop aan overgehouden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52415099
Adriaanse trouwens ook niet, die zet Davids direct in kleedkamer 2.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:54:59 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52415102
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Sowieso zie ik Ten Cate niet als de geschikte coach die dat moet gaan uitvoeren.
Ik had mijn twijfels al een beetje, maar het hele concept wat die man voor ogen heeft klopt niet. En een wedstrijd lezen en weten hoe hij moet ingrijpen kan hij ook niet.

En nogmaals, ik kan het niet vaak genoeg vragen: Wat de neuk is dat toch met dat kostmisselijkmakende wisselen in de 70ste minuut? Hoe KAN een speler zich in 20 min in de wedstrijd spelen en het verschil maken? Waarom vertikt HtC het om een falende speler (lees: KJH) in de rust toe te spreken dat ie nog 10 min krijgt en anders wordt ie gewisseld?

En over Urby heb ik het maar niet, wat loopt die te kloten zeg...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')