Bij Urzaiz stond t zweet al na 20 minuten op de kopquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:06 schreef Urquhart het volgende:
Wat een Kopenhagen deja-vu zegZoveel kansen krijgen, en ze niet benutten.
En net als tegen Kopenhagen oogt het allemaal ontzettend rommelig en zenuwachtig. Zo'n Emanuelson bijvoorbeeld, die speelde vorige seizoen goed en in de voorbereiding ook, en net als tegen Kopenhagen vorige jaar speelt hij wederom om die dromerige manier met halve balletjes die niet aankomen.
En waar ik me ook aan erger is het wisselbeleid. "70ste minuut en niet eerder!" lijkt het motto, terwijl je al met de rust ziet dat het niet loopt. Waarom dan niet Urzaiz er direct de tweede helft in?
Maar goed in tegenstelling tot Kopenhagen is er dit jaar nog een return, waar alles op alles gezet moet worden. Dit wordt nog een hele lastige klus.
Nee joh, hij is zo fit als een hoentje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:25 schreef Terrorbita het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met onze beul uit bilbao? is die niet toevallig een paar kilo te zwaar?
Ik zag hem gister een sprintje trekken maar dat ging niet echt vanzelf...
Pardon...superaankopen, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:29 schreef PinhoSouza het volgende:
Toch schitterend om te zien. Rommedahl en Kennedy waren superaankopen, Colin was ook een nuttige aankoop en gelijk bij de eerste 'top'wedstrijd zakken ze volledig door de mand tegen een club met een begroting van een club uit de Jupiler League
Sowieso moet Dennis Rommedahl naar de rechterkant, aan de linkerkant heb je niets aan hem. Jurgen Colin vond ik helemaal niet zo verkeerd, men heeft nu eenmaal een zwart schaap nodig. Kennedy Bakircioglu deed het aardig, verdient een kans op tien. Luis Suarez bekoorde mij wel, maar probeer hem eens uit in een systeem met twee spitsen, kan hij ook niemand in de weg lopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:29 schreef PinhoSouza het volgende:
Toch schitterend om te zien. Rommedahl en Kennedy waren superaankopen, Colin was ook een nuttige aankoop en gelijk bij de eerste 'top'wedstrijd zakken ze volledig door de mand tegen een club met een begroting van een club uit de Jupiler League
Absoluut, ik snap sowieso niet waarom Ajax niet zo speelde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:38 schreef Longmen het volgende:
Suarez trekt teveel naar links als 10. Misschien Kennedy daar eens zetten?
Lijkt mij ook, maar volgens mij zei te Cate dat de back van praag veel op kwam, en dat Rommedhal wel gewend was in de PL om met zijn vent mee te lopen, en dat hij daarom links stond. Logisch toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, ik snap sowieso niet waarom Ajax niet zo speelde.
Suarez - Huntelaar - Rommedahl
------------Kennedy----------------
Dan loopt iedereen op een plek waar hij goed uit de voeten kan.
Des te meer onbegrijpelijk dat Lindenbergh door htc bestempeld wordt als'" te zwak voor ajax" terwijl een Colin een aanwinst is volgens Henk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jurgen Colin heeft het niveau totaal niet, Montana. Heel erg zielig voor die jongen dat hij dan al het gezeik krijgt, maar hij kan niet opbouwen, zijn passing is belabberd, defensief werd ie compleet overhoop gelopen. Het is gewoon zo.
Hij deed het niet slecht, hij was best dreigend als 10, maar zonde dat hij Kennedy in de weg loopt. Die dreiging van Suarez: het is natuurlijk maar de vraag of Kennedy die ook heeft....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, ik snap sowieso niet waarom Ajax niet zo speelde.
Suarez - Huntelaar - Rommedahl
------------Kennedy----------------
Dan loopt iedereen op een plek waar hij goed uit de voeten kan.
Wat was het ook voor debiele aanloop? Je kon met je ogen zien welke hoek hij ging nemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:48 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Huntelaar de penalty ging nemen. Zeker gezien meerdere gemiste penalty's in het verleden voelde ik al van tevoren dat die mis zou gaan.
Sowieso zie ik Ten Cate niet als de geschikte coach die dat moet gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat was het ook voor debiele aanloop? Je kon met je ogen zien welke hoek hij ging nemen.
Dit kost je nu alweer zoveel geld, aanzien, vertrouwen etc....
Wie gaat er opstaan om Ajax weer een club te maken waar je iets van kan verwachten? Dit kan en mag echt niet langer zo..
Verdedigend vond ik hem juist helemaal niet zo verkeerd, opbouwend is hij inderdaad drama.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jurgen Colin heeft het niveau totaal niet, Montana. Heel erg zielig voor die jongen dat hij dan al het gezeik krijgt, maar hij kan niet opbouwen, zijn passing is belabberd, defensief werd ie compleet overhoop gelopen. Het is gewoon zo.
Hij zette KJH toch een keer mooi vrij voor de doelman, jammer dat het Luis Suarez niet was, dan hadden we er misschien nog een strafschop aan overgehouden.quote:Kennedy moet eerst maar eens leren pas bij 10-0 met hakjes te gaan voetballen, dan nog eens wat goede voorzetten en schoten en daarna mag ie wel eens kijken wat ie achter de spitsen kan.
Ik had mijn twijfels al een beetje, maar het hele concept wat die man voor ogen heeft klopt niet. En een wedstrijd lezen en weten hoe hij moet ingrijpen kan hij ook niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso zie ik Ten Cate niet als de geschikte coach die dat moet gaan uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |