maak je niet dik...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:10 schreef miss_sly het volgende:
Hi
Ik zie nu dat er iets niet helemaal lekker is gegaan, want slaveloos had al heer uil gezegd...heeft hij eigenlijk de punten verdiend...
Het is maar waar je interesses liggenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het antwoord even geGoogled omdat ik het wilde weten voordat ik ga slapen. Dat gaat echt niemand raden
Trusten![]()
Nou ja, en je mocht de volgende vraag stellen...sorry iig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef slaveloos het volgende:
[..]
maak je niet dik...
Ik geef niet zo om die punten hoor
gun ik graag aan jou hoor, van een chagerijnige bok, naar een blij schaap.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, en je mocht de volgende vraag stellen...sorry iig.
Het waren geen tekeningen, toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef miss_sly het volgende:
Close, maar nee. Skelet was er trouwens niet, maar je moet wel aan zo'n soort vondst denken.
Dan moet Miss SLy maar gewoon het antwoord geven en een iets algemenere algemene vraag stellen??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:41 schreef qonmann het volgende:
lijkt er toch op dat WA gelijk krijgt..
Je moet nog wel even het punt toekennen enzo ..quote:
Goh, ik heb nog nooiit in al die tijd mezelf een punt gegeven geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je moet nog wel even het punt toekennen enzo ..
Jawel meneer! Prachtige mensen nietwaar?? Zo lang en zo gracieus!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:53 schreef qonmann het volgende:
Masai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |