Wanneer ga je kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] net gemaild wanneer ik bij die blade kan gaan kijken![]()
Lekker in de toeren getrokkenquote:
weet nog nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer ga je kijken
[..]
Lekker in de toeren getrokken
Welke motor is het eigenlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
weet nog nietheb gevraagt wanneer het hem uitkomt... aangezien ik nog vakantie hebt maakt het voor mij momenteel niet zoveel uit
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waar stop je met posten?![]()
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Soms kan het leven een rare draai maken
![]()
Kk strak, doen hoor !quote:
Volledig droogquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:36 schreef -XX- het volgende:
[..]Pittig ritje achter de rug
?
Niet droog gehouden hé!!!
Hier pittig wat buitjes geweest.![]()
8000quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Lekker in de toeren getrokken
Mag niet liegen van mama!quote:
Jepquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mag niet liegen van mama!![]()
Serieus dan?!
Dan ben je niet in NH geblevendenk ik zo!
![]()
![]()
ehhh ja maar maar maar .............. ik ben lief voor rquote:
Goed warm rijden en dan doortrekken is helemaal niet slecht, zelfs goedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ehhh ja maar maar maar .............. ik ben lief voor r![]()
Heb je weer huilend op de stoep gelegen bij Big Vin?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
ZELFS JIJ red een wheelie niet op mijn brommert!! Im sure about that.
En TE lief is niet goed. Het benne net vrouwen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:06 schreef ikookhier het volgende:
ehhh ja maar maar maar .............. ik ben lief voor r![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
JepAls je niet alleen maar recht voor je uit tuurt,
maar om je heen kijkt kan je ze aan zien komenregen buien
![]()
Ik weet het,maar tochquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed warm rijden en dan doortrekken is helemaal niet slecht, zelfs goedAls je je olie maar op tijd ververst
Af en toe eens goed laten jankenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En TE lief is niet goed. Het benne net vrouwen.![]()
En wat als je dat niet doet???quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed warm rijden en dan doortrekken is helemaal niet slecht, zelfs goedAls je je olie maar op tijd ververst
Ik was niet flieft op Big Vin!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je weer huilend op de stoep gelegen bij Big Vin?![]()
[..]
En TE lief is niet goed. Het benne net vrouwen.![]()
Ik rij in de winter ook gewoon als het mooi weer isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:10 schreef -XX- het volgende:
[..]Ze gaan altijd achter me aan.
De ratjes.![]()
Hoe houdt men het hier vol om de lange wintermaanden niet te rijden ! :x
Als ik nu al 1 dag niet gereden heb, krijg ik alweer zo'n gevoel van: ARGH IK MIS HET![]()
ZO ernstig...
Ben beniewd hoe ik die verlangens deze winter van me af krijg
Gewoon deze kopen
[afbeelding]
quote:
quote:
Slijt je motor twee, drie keer zo hard.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:13 schreef -XX- het volgende:
En wat als je dat niet doet???
Als je niet weet of je olie nog goed is...quote:Hoe weet je wanneer je olie niet meer goed is.???
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik rij in de winter ook gewoon als het mooi weer ishet is meer de herfst dat i binnen staat
![]()
Heb jij sneeuw gezien in de winter?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:17 schreef -XX- het volgende:
owkeee nice dan.
Ik denk dat ik me szr niet aanraak van de winter!![]()
Misschien ook wel...als het heel mooi droog is en zonnig![]()
Maar gewoon de xs400 pak voor door de sneeuw![]()
de ratbike!
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Slijt je motor twee, drie keer zo hard.
Bij een 1 pitter loopt het big end er dan meestal snel uit.![]()
[..]
Als je niet weet of je olie nog goed is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik morgen ochtend maar even wat olie ga aanschaffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
als die er zo uit zietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:13 schreef -XX- het volgende:
Hoe weet je wanneer je olie niet meer goed is.???
![]()
Daar moet je niet over nadenken, maar van profiteren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best dikkuipje voor
wat bezielt iemand om zoiets erop te zetten
![]()
[afbeelding]
Wel compleet verversen dan, incl. filter.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:18 schreef -XX- het volgende:
Ik denk dat ik morgen ochtend maar even wat olie ga aanschaffen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als die er zo uit ziet![]()
![]()
Ze is knetter gek johquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij sneeuw gezien in de winter?![]()
quote:
waarom zou je in de winter niet rijdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:10 schreef -XX- het volgende:
[..]Ze gaan altijd achter me aan.
De ratjes.![]()
Hoe houdt men het hier vol om de lange wintermaanden niet te rijden ! :x
Als ik nu al 1 dag niet gereden heb, krijg ik alweer zo'n gevoel van: ARGH IK MIS HET![]()
ZO ernstig...
Ehhh...neehoor! Geen vlokje sneeuw te zien hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij sneeuw gezien in de winter?![]()
tja... ik hoop maar dat ie dat gedaan heeft omdat ie het had liggen... als ie het mooi vindquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best dikkuipje voor
wat bezielt iemand om zoiets erop te zetten
![]()
[afbeelding]
jah doihquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:19 schreef Worldbeater het volgende:
Daar moet je niet over nadenken, maar van profiteren.![]()
![]()
Omfg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als die er zo uit ziet![]()
![]()
Big IOH?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik was niet flieft op Big Vin!![]()
Die ander![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
poeh hee die szerretjes kunnen aardig wat kms draaienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
Omfg.
Dan rijdt ik al 2500k met ranzige olie![]()
Of zijn het metersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
poeh hee die szerretjes kunnen aardig wat kms draaien![]()
Sweetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef -XX- het volgende:
[..]ja maar..maar... oké!
Jij en wp hebben het recht dat te zeggen.![]()
ik zou het ook doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef Rib-i het volgende:
Een standaard gekuipte motor die geen schade heeft gehad geen kuipen meer heeft, een ander stuurtje en kawasakikuip...
Dat is dubbel
Net een 25 Kw periode.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
poeh hee die szerretjes kunnen aardig wat kms draaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |