als er zich nu weer een downer aandient magmoet je direct weer hierkomen hoor, er zijn er nog meer in voorraadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
*knuffel dankbaar in ontvangst neemt.
Het gaat alweer, ups en downs vandaag.
zal ik doen. en in geval van nood stuur ik wel een smsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er zich nu weer een downer aandient magmoet je direct weer hierkomen hoor, er zijn er nog meer in voorraad![]()
oh, jij wist nog niet dat ik digibeet ben en altijd of een lege batterij of geen bel te goed hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zal ik doen. en in geval van nood stuur ik wel een sms
Om een SMS te ontvangen heb je geen tegoed nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, jij wist nog niet dat ik digibeet ben en altijd of een lege batterij of geen bel te goed heb![]()
![]()
![]()
ik hang hem nu gelijk aan de lader![]()
Mits je een toestel hebt dat dat kan jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om een SMS te ontvangen heb je geen tegoed nodig.
Je kan tegenwoordig ook via de vaste telefoonlijn SMSen btw..
Gewoon zoeen DECT toestel idd, geen analoog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mits je een toestel hebt dat dat kan ja![]()
Maar ik weet het, die van ons kan het ook.
ehmmm... wij hebben er 3, waarvan eentje zonder sms-mogelijkheid ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewoon zoeen DECT toestel idd, geen analoog.
Maar wie heeft er tegenwoordig nog niet zo'n ding?![]()
De hoeveelheid doet er niet toe, al heb je er 33, of maar 1.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehmmm... wij hebben er 3, waarvan eentje zonder sms-mogelijkheid ja...
Dat dus. We hebben vorig jaar 2 nieuwe gekocht omdat de andere kuren begon te vertonen (het beestje is zo'n 8 jaar oud). Vorige week kwam ik pas achter de sms mogelijkheid van die twee nieuwe en heb het ingesteld...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De hoeveelheid doet er niet toe, al heb je er 33, of maar 1.
Tegenwoordig heeft iedereen zo'n DECT toestel, behalve mensen die gewoon graag ouderwets willen doen, of er geen aandacht aan besteden ofzoot.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:10 schreef NanKing het volgende:
Hey Qwea heb je jezelf ook weer uit de klei getrokken.
tovquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof dat het hier best all right is, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |