Jeugd gaat juist beter dan ooit. Alleen sinds 2003 geen jeugdkampioen meer gehad. Maar goed, ik was dan ook aanvoerder van dat teamquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zonde ja! hopelijk zet de neerwaardse trent zich niet verder voor.. Hier in Grunn gaat het qua jeugdopleiding volgens mij de iets betere kant op, mag ook wel eens.
Rock & Roll
Dat is fucking ziekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pak dan die 300-800
[afbeelding]
"Op zijn langste "stand" is mijn "lens" 800mm"quote:
Nee, deze dan:quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"Op zijn langste "stand" is mijn "lens" 800mm"
Waaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, deze dan:
1700 mm![]()
![]()
.
256 kg.
En f/4 over de hele range.
http://www.zeiss.com/c125(...)bddfc12571e100393a1b
Geen idee. gemaakt voor een of andere sjeik. Er is er ook maar één gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
. Moet ie kosten?
LOLquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:28 schreef Marc63 het volgende:
Jeugd gaat juist beter dan ooit. Alleen sinds 2003 geen jeugdkampioen meer gehad. Maar goed, ik was dan ook aanvoerder van dat team
5?! damn..quote:En wat de senioren betreft lijkt die trend zich wel in de hele omgeving af te spelen. Komend jaar een competitie met 5(!) teams.
Overal f/4 is trouwens wel bijzonder onpraktisch of niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. gemaakt voor een of andere sjeik. Er is er ook maar één gemaakt.
2-3 ton, gok ik.
Nee hoor, dat is het maximale diafragma. Mijn lenzen zijn ook beiden f/4 over de hele range. Alleen loopt die range niet tot 1700mmquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Overal f/4 is trouwens wel bijzonder onpraktisch of niet?
omgquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"Op zijn langste "stand" is mijn "lens" 800mm"
You're welcomequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:36 schreef purplerose het volgende:
Thx voor de link naar dat belgium digital RJ
O, ik dacht dat dat de enige diafragmastand wasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het maximale diafragma. Mijn lenzen zijn ook beiden f/4 over de hele range. Alleen loopt die range niet tot 1700mm.
Joh, Trésor is ook een pijnlijke dood gestorven, geloof ik. Zo jammer, als de 'goede' mensen weggaan, stort het in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oh Domien trouwens, wellicht dat het je uit je Theresiahart nog doet verheugen, De Pit is niet meer, dit jaar althans.
Hij hangt wel extreem veel op GoT rond de laatste tijd inderdaad, vooral in het N95-topic daar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domien is de problemen met z'n N95 aan 't oplossen, gok ik...
Jaa.. Leuk is anders. Maar gelukkig is dat opgelost!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij hangt wel extreem veel op GoT rond de laatste tijd inderdaad, vooral in het N95-topic daar.
Die batterij gaat het daar geen drie dagen volhouden. Heb hem ook, groot nadeel is dat welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Joh, Trésor is ook een pijnlijke dood gestorven, geloof ik. Zo jammer, als de 'goede' mensen weggaan, stort het in.![]()
Ik bereid m'n programma voor, sorry. En daarnaast bereid ik m'n N95 voor op een zwaar Lowlands weekend
Domien is nu genomineerd voor een Marconi. Kan ie mooi bij Jurre om opslag vragen en een extra batterij kopenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die batterij gaat het daar geen drie dagen volhouden. Heb hem ook, groot nadeel is dat wel. Maar gaat Arcade Fire nog lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |