Ik vind het toch vreemd. Wel winnen van PSV met 5-1 en de fruitschaal binnenhalen (terecht). En dan tegen zo'n ploeg zo matig spelen waar PSV Real Madrid en AC Milan verlaat. En PSV presteerd sowieso goed in de CL de afgelopen jaren. Hoe zou het komen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Interesseert me geen fuck, blijkbaar heb je dan onvoldoende kwaliteit anders vliegen ze er wel in. Ajax is al jaren net niet, en het ziet er naar uit dat het dit seizoen weer precies hetzelfde zal gaan.
Inderdaad ja. Dit verdienen ze gewoon niet. In Praag moet het godverdomme echt goed worden gemaakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zou dit alleen al kut zijn voor Jaap Stam en Edgar Davids, wat een kut-einde van hun voetbalcarrière.
ik welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef pascalheister het volgende:
Zien jullie het nog zitten in de return?
Er zijn nog mogelijkheden natuurlijk. Helemaal als je kijkt naar vorig jaar. En zo denderend was Slavia vandaag toch niet. Ajax hoeft helemaal niet te verliezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef pascalheister het volgende:
Die 5-1 van vorig seizoen bedoel je? Ja toen stond er ook een gelijkwaardige elftal als die van nu hé?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd. Wel winnen van PSV met 5-1 en de fruitschaal binnenhalen (terecht).
Misschien dat e dan nog een beetje willen voetballenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:17 schreef Houniet het volgende:
alleen Smicer is er de volgende keer ook bij, dus hebben zij meer voetballende kwaliteiten lopen dan vandaag
ja tuurlijk er is nog genoeg kans, maarja moet het afwerken wel een stuk beter.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef pascalheister het volgende:
is toch ernstig ofniet danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien dat e dan nog een beetje willen voetballen![]()
Stam wilde naar Ajax, kon ook naar PSV of bij Milan blijven. Davids liet zich leiden door nostalgie, nooit goed. Jammer voor beiden, vooral voor Davids.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zou dit alleen al kut zijn voor Jaap Stam en Edgar Davids, wat een kut-einde van hun voetbalcarrière.
Ach ja met de nieuwe aankopen. Komop, Ajax zou Slavia Praag toch moeten kunnen verslaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die 5-1 van vorig seizoen bedoel je? Ja toen stond er ook een gelijkwaardige elftal als die van nu hé?![]()
Ben het totaal met je eens.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij hebben we de onderschatting nu al achter de rug, vorig jaar werd dat pas de tweede wedstrijd pas afgestraft en dan kan je er niks meer aan doen!
Inderdaad erg jammer dat ze Sarpong erin laten komen, sowieso, waarom Suarez gewisseld werd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef ericajax het volgende:
Als je iemand als Sarpong hier moet inbrengen, drama. het middenveld ontbrak, rechtervleugel met Rommedahl was drama, Stam speelde zelfs zwak, Huntelaar drama, Urby drama, Colin drama (wat doet zo iemand bij ons?)
ai ai, kwist nie dat we Babel en Sneijder zo erg zouden missen...
Stam mag van mij door de stront zakkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Stam wilde naar Ajax, kon ook naar PSV of bij Milan blijven. Davids liet zich leiden door nostalgie, nooit goed. Jammer voor beiden, vooral voor Davids.
Suarez was kapot.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Inderdaad erg jammer dat ze Sarpong erin laten komen, sowieso, waarom Suarez gewisseld werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |