Truste buuf!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij ook beterschap!(maakt in jou geval niet uit toch?
)
trusten all!![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij ook beterschap!(maakt in jou geval niet uit toch?
)
trusten all!![]()
![]()
ze was wel leuk, maar klonk als een binkiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. Ze had humor ook, was echt leuk om te horen![]()
Geen idee. Maar ik vind het wel raar om 40 - 50 jarige vrouwen te horen praten over hoe lekker die was. Dat heet toch echt wansmaakquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
echt waar?
nou, dat was dan wel ergens in de jaren 60 dan, want die jaren 70 elvis is echt![]()
![]()
kan jij via de playstation FOK! ken...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, gezellig ben jij. eerst die klote muziek, dan heb je wel wat leuks te melden en vervolgens ga je weg..
Truste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
buuv, tot straks en anders morgen bij opa en oma!!!
hoi muizenwichtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee![]()
Hallo ben ik weer![]()
Doe nou eens lief over Lobasca johquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze was wel leuk, maar klonk als een binkie![]()
Muizemeis!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee![]()
Hallo ben ik weer![]()
Elvis imitator bij d'r langs sturenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:Thats me... Dan gaat ze dat dus vandaag doen...
Moet ik toch even kwijt: ik heb 'm helemaal zelf getekend, alleen kreeg ik het mondje van het meisje niet helemaal zoals ik wou.quote:
Zal ze niet leuk vinden, niemand mag aan 'haar' Elvis komen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Elvis imitator bij d'r langs sturen![]()
Ik vind hem weer fantiestas, zal je naam vermeldenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet ik toch even kwijt: ik heb 'm helemaal zelf getekend, alleen kreeg ik het mondje van het meisje niet helemaal zoals ik wou.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef Talitha het volgende:
[afbeelding]
Ik plaats dit postje zonder te kijken. Het lot heeft jou dus aangewezen.![]()
Nee joh, nergens voor nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind hem weer fantiestas, zal je naam vermelden![]()
Dat maakt het dubbel leukquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Zal ze niet leuk vinden, niemand mag aan 'haar' Elvis komen..
Kan je die met dat vallende handje nog een keer posten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef Talitha het volgende:
[afbeelding]
Hai Taatjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef Talitha het volgende:
[afbeelding]
Dat deed pijn!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou lekker dan [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je die met dat vallende handje nog een keer posten.![]()
Ik spuugde mijn thee over me beeldscherm vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |