quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
golden iierringk, eikels.dat ik 14 was ging ik met makkers naar de veilinghal in alkmaarwaar die fuckers optraden. nou dikke lol, wat een rukkers. ik ving ook nog de plectrum van die gitarist(toevallig), gelijk weer weggegooid haha
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was je aan 't pesten, hoor....je draait heul leuk![]()
weinig, je hebt me gesloopt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
hoi gerardus lamebertus, nog wat te melden?
Gerardus Lambertus?quote:
Dat is zijn koosnaampje voor mij, ga er niet mee accoord, maar het wil niet luisteren..quote:
ik heb niets gedaan, was niet in de buurt van schagen...volgende keer het licht aan doen en ff kijken.quote:
ja, een een 'e' te veel getypt, maar zoals jij het schrijft correct -ik hoorde uit betrouwbare bron(nadia)- dat dit de echte naam van lobasca is. it's boy!quote:
het is een lastig ding... die Willem Jozef...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is zijn koosnaampje voor mij, ga er niet mee accoord, maar het wil niet luisteren..
hoi, mooi plaatje. geinige kleurtjes!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
test...
Is dat nou leuk? Ik vind Lobasca heel vrouwelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, een een 'e' te veel getypt, maar zoals jij het schrijft correct -ik hoorde uit betrouwbare bron(nadia)- dat dit de echte naam van lobasca is. it's boy!
altijd al geweten...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, een een 'e' te veel getypt, maar zoals jij het schrijft correct -ik hoorde uit betrouwbare bron(nadia)- dat dit de echte naam van lobasca is. it's boy!
ach we hebben immers d'r stem gehoord...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat nou leuk? Ik vind Lobasca heel vrouwelijk.
zie editquote:
Precies. Een echte damequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach we hebben immers d'r stem gehoord...![]()
totdat ze de kans krijgt achter je te staanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat nou leuk? Ik vind Lobasca heel vrouwelijk.
Ik weet zeker dat ze dan vriendelijk op m'n schouder tikt en hallo zegtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
totdat ze de kans krijgt achter je te staan
alsof dat vrouwelijk klonk??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach we hebben immers d'r stem gehoord...![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dan vriendelijk op m'n schouder tikt en hallo zegt![]()
bij jou misschien....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dan vriendelijk op m'n schouder tikt en hallo zegt![]()
Ja, vond ik wel. Ze had humor ook, was echt leuk om te horenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof dat vrouwelijk klonk??![]()
elvis has left the building...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
Zeg Elvis vandaag 30 jaar dood (en toch levend) gaan ons dj's er een muzikaal avondje aan wijden?
je hebt gelijk, eerder meisjesachtig...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof dat vrouwelijk klonk??![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt gelijk, eerder meisjesachtig...![]()
![]()
Ja van mij hoeft het niet hoor, maar het schijnt dat bepaalde vrouwen (van een bepaalde leeftijd) hem een 'hot' boy vondenquote:
de eeuwige jachtveldenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jou staat iets anders te wachten..
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
Zeg Elvis vandaag 30 jaar dood (en toch levend) gaan ons dj's er een muzikaal avondje aan wijden?
ja, ik ken er één, die heeft vandaag vrij genomen, en de hele dag Elvis muziek gedraaid..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja van mij hoeft het niet hoor, maar het schijnt dat bepaalde vrouwen (van een bepaalde leeftijd) hem een 'hot' boy vonden![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja van mij hoeft het niet hoor, maar het schijnt dat bepaalde vrouwen (van een bepaalde leeftijd) hem een 'hot' boy vonden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VI94AsuvUUAquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
Ik denk nog die Soury is echt een Elvis fanquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee![]()
Hallo ben ik weer![]()
Ik zou ze maar niet zoenen en geen hand geven. Slaap lekker en sterktequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik geef t op...![]()
ik ga lekker slapen.morgen mijn opa en oma een bezoekje brengen..
![]()
(hopelijk is dit niet al te besmettelijk, dat is niet bevorderlijk op hun leeftijd..)
ja, gezellig ben jij. eerst die klote muziek, dan heb je wel wat leuks te melden en vervolgens ga je weg..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik geef t op...![]()
ik ga lekker slapen.morgen mijn opa en oma een bezoekje brengen..
![]()
(hopelijk is dit niet al te besmettelijk, dat is niet bevorderlijk op hun leeftijd..)
Maar vandaag is pas 15 minuten begonnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
ja, ik ken er één, die heeft vandaag vrij genomen, en de hele dag Elvis muziek gedraaid..![]()
jij ook beterschap!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou ze maar niet zoenen en geen hand geven. Slaap lekker en sterkte![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar vandaag is pas 15 minuten begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |