En wij zullen ons best doen, om het zo stil mogelijk te houden, Berenanus.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Berenanus het volgende:
Ik ga enter neuken op de meet, tenminste, dat is de planning. Ze weet het alleen nog niet![]()
Ik ook, maar mijn vriendin vind forums stom!quote:
Niet de vliegtuigen gekkie!quote:
stelletje rukkersquote:Op zondag 9 september 2007 03:37 schreef zarGon het volgende:
Heeft dat verhaal nog een happy ending, een hoogtepunt waar je een traanlozing door maakt? Romantisch, zeg maar...
vind je datquote:Op zondag 9 september 2007 03:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Selim, ga eens naar bed jij, het is binnenkort Ramadan
Als het nu ramadan was, zou ik over een paar uur alweer opstaan, dus het is nu veel effectiever om op te blijven.quote:Op zondag 9 september 2007 03:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Selim, ga eens naar bed jij, het is binnenkort Ramadan
doe je er uberhaupt wel aan mee?quote:Op zondag 9 september 2007 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het nu ramadan was, zou ik over een paar uur alweer opstaan, dus het is nu veel effectiever om op te blijven.
twoe allickquote:Op zondag 9 september 2007 03:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe je er uberhaupt wel aan mee?
Ja, toevallig wel.quote:Op zondag 9 september 2007 03:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe je er uberhaupt wel aan mee?
Verkapte- als-ik-haar-neuk-telt-het-voor-5 post.quote:Op zondag 9 september 2007 03:32 schreef remlof het volgende:
Zit ik vanavond met the_witch in de kroeg, beweert ze dat ik haar wel 15 keer geneukt heb, minstens
Ik weet zeker dat het niet vaker dan 3 a 4 keer is.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:32 schreef Blight het volgende:
Neuken.
Hee, Blight. Wat doe jij hier, hm? Iets te bekennen?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef Blight het volgende:
Hee, Kuuks.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:21 schreef Blight het volgende:
Ik sta niet op de lijst. En laten we het er maar op houden dat dat correct is, ok?
Pfff. Jij hoort er toch wel op. Van jou is het algemeen bekend.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook niet.[afbeelding]. Maar je bevredigt hier gewoon je nieuwsgierigheid?
Nou, blijkbaar is het niet zo bekend.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:35 schreef Blight het volgende:
Pfff. Jij hoort er toch wel op. Van jou is het algemeen bekend.
hey ken je je nebu niet meer herinneren dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef Blight het volgende:
Wie heb je nog meer geketst naast Pwny dan? Ik ga het niet opzoeken, zoals je begrijpt.
Braaf. Houden zo!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef Blight het volgende:
Nee.
ik zou het niet weten dat ik het je verteld moet hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:46 schreef Blight het volgende:
Oh, wacht. Volgens mij heb je er wel iets over verteld. Of dat was moemoe met een ander vreemd verhaal. Ik weet niet meer welke verhalen bij wie en wat horen.
Hmmm?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:46 schreef Blight het volgende:
Oh, wacht. Volgens mij heb je er wel iets over verteld. Of dat was moemoe met een ander vreemd verhaal. Ik weet niet meer welke verhalen bij wie en wat horen.
Ik haal duizend dingen door elkaar. Ik moet wat minder zuipen.quote:
ik vind dat er een Fb's wie heeft wie aangerand lijstje moet komenquote:
Que?quote:
Tipje van de sluier?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik vind dat er een Fb's wie heeft wie aangerand lijstje moet komen![]()
Moemoe, hoe zit het eigenlijk met dat ding? Dat ene?quote:
Het is niet overvol in de caretrain, nee.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
met welke FOK!ker ik noekie heb gehad
Oh. Nou. Vertel eens. Dan zal ik eens zien of ik 'm ook ken.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef Deceit het volgende:
met welke FOK!ker ik noekie heb gehad
Ik heb ook nog een leven. Wie is de FOK!ker van het jaar?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:09 schreef Deceit het volgende:
fokker van t jaar
En eenmetervijftig lange Indonesische furie over me heen krijgen? Dat is me de waarheid niet waard, Siemen!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Blight het volgende:
Welk ene Nosh? Vertel, vertel! Maar niet te snel, we schrijven mee!
Maakt het nog iets uit na zovelenquote:
Dat kan beter na de Groningen meet worden opgemaaktquote:Op donderdag 20 september 2007 10:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dat ene ene? Hetzelfde!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef Nosh het volgende:
Moemoe, hoe zit het eigenlijk met dat ding? Dat ene?
1.64 volgens mijn paspoortquote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef Nosh het volgende:
En eenmetervijftig lange Indonesische furie over me heen krijgen? Dat is me de waarheid niet waard, Siemen!
Helemaal niks! Wat denk je wel niet van me.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:09 schreef Blight het volgende:
Wat heb je voor snode plannen, moe?
hoevelen?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maakt het nog iets uit na zovelen![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kan beter na de Groningen meet worden opgemaakt.
Ania. Vertel nou eens dan. Over die euh, nebu?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom je ook naar Groningen Blight?
(Dan kan je tussen mij en Ania in slapen)
fokker. sex. ex.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:45 schreef Blight het volgende:
[..]
Ania. Vertel nou eens dan. Over die euh, nebu?
Maar ik ook niet.quote:
Poor baby.quote:
Liar.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:57 schreef Blight het volgende:
Jaja, niet op een dubbelzinnige manier natuurlijk.
wat is prolly?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik blijf prolly weg, rustig maar.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
JE KOMT SLETTEBAKquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat Deo in mijn sig zegt!
En en en en ik twijfel.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat Deo in mijn sig zegt!
En en en en ik twijfel.
Doe eens niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
En daar luister jij naar? Ben jij nou een vent?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef Blight het volgende:
Dat mag ik heul niet van Kay.
wat zij zegt + watjequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
En daar luister jij naar? Ben jij nou een vent?
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
Pfff. Jullie zijn zelf toch ook van die braverikken?
je vond het lekkerquote:
-ghighighi *hijg* -quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
Maar hoe kom je nou tot deze conclusie, fb?
graag gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef Blight het volgende:
Goeie edit, Ania.
opschepperquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:04 schreef Misstique het volgende:
Mooie feature toch, die editgeschiedenis bekijken.
Wfbz.quote:
Ik zeg ook niet dat ik er problemen mee had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |