En dat is het enige juiste antwoord ook, want er was gister een storing aan een computer in Duitsland, waardoor de ICE niet kon rijden. Daarom zijn er vervangende koplopers ingezet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elten is geen station
HEEL soms worden koplopers ingezet als vervanging voor ICE-diensten, daar zou het mee te maken kunnen hebben. Tot en met station Emmerich kan er op Nederlandse stroom gereden worden (1500-1800 V= ).
Van Wikipediaquote:September 13, 1918 – Weesp, Netherlands. Heavy rainfall caused the railroad underbody of the track sloping to the Merwedekanaal bridge to become unstable. When a passenger train approaches the bridge, the track suddenly slides off the slope, which causes the carts crashing into each other and the locomotive hitting the bridge. A total of 41 persons are killed, 42 are injured. In the aftermath of the disaster, it is decided to establish a dedicated study of soil mechanics at the Delft University of Technology.
Die treinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
genomen bij Rondreis Oost-Europa week 33 2007
gaaf ding!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Tatra
Eigenaar: Tatra Museum
Land van herkomst: Tsjechië
Datum: 12 augustus 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Rondreis Oost-Europa week 33 2007
Oh, voor lelijkste had ik je ook geloofd hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooiste trein die ik ooit gezien heb?
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, voor lelijkste had ik je ook geloofd hoor
Idd. Zo lelijk heb ik ze bijna nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, voor lelijkste had ik je ook geloofd hoor
Jezus ik nok ermee, dit is gewoon TE veelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor wie niet kan wachten:
Foto's rondreis Oost-Europa week 33 2007
Neenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik gok "geel doek"
t zijn maar een kleine 700 foto's, inclusief die van het Tatra museum?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus ik nok ermee, dit is gewoon TE veel
Lefquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
verkapte tvp
ene fles zn wereld reizen.. deeltje zoveel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen heb ik een aardig plannetje, waarover ik zondag wel een verhaaltje hoop te kunnen maken, hier.
T zal allicht interessanter zijn dan jouw wereldreizen hmmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ene fles zn wereld reizen.. deeltje zoveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |