En dat is het enige juiste antwoord ook, want er was gister een storing aan een computer in Duitsland, waardoor de ICE niet kon rijden. Daarom zijn er vervangende koplopers ingezet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elten is geen station
HEEL soms worden koplopers ingezet als vervanging voor ICE-diensten, daar zou het mee te maken kunnen hebben. Tot en met station Emmerich kan er op Nederlandse stroom gereden worden (1500-1800 V= ).
Van Wikipediaquote:September 13, 1918 – Weesp, Netherlands. Heavy rainfall caused the railroad underbody of the track sloping to the Merwedekanaal bridge to become unstable. When a passenger train approaches the bridge, the track suddenly slides off the slope, which causes the carts crashing into each other and the locomotive hitting the bridge. A total of 41 persons are killed, 42 are injured. In the aftermath of the disaster, it is decided to establish a dedicated study of soil mechanics at the Delft University of Technology.
Die treinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
genomen bij Rondreis Oost-Europa week 33 2007
gaaf ding!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Tatra
Eigenaar: Tatra Museum
Land van herkomst: Tsjechië
Datum: 12 augustus 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Rondreis Oost-Europa week 33 2007
Oh, voor lelijkste had ik je ook geloofd hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooiste trein die ik ooit gezien heb?
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, voor lelijkste had ik je ook geloofd hoor
Idd. Zo lelijk heb ik ze bijna nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, voor lelijkste had ik je ook geloofd hoor
Jezus ik nok ermee, dit is gewoon TE veelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor wie niet kan wachten:
Foto's rondreis Oost-Europa week 33 2007
Neenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik gok "geel doek"
t zijn maar een kleine 700 foto's, inclusief die van het Tatra museum?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus ik nok ermee, dit is gewoon TE veel
Lefquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
verkapte tvp
ene fles zn wereld reizen.. deeltje zoveel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen heb ik een aardig plannetje, waarover ik zondag wel een verhaaltje hoop te kunnen maken, hier.
T zal allicht interessanter zijn dan jouw wereldreizen hmmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ene fles zn wereld reizen.. deeltje zoveel?
Nee dat komt een ander keertje. For those who REALLY care: eerst een inspectie van het voormalige station van Kranenburg op de lijn Nijmegen - Kleve - Krefeld - Köln, en in de middag het lijntje Antwerpen - Neerpelt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het meeste vervoerders in Nederland op een dag doen?
uiteraard.. ik zit wat dat betreft in een uithoekkiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T zal allicht interessanter zijn dan jouw wereldreizen hmm
Ja, mevrouw kwam uit de VS en werkte al sinds 4 jaar hier, en de man kwam toch uit Suriname zei ie? Of was hij Surinamer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat was ik ja
Ik vond al dat je zo raar keek
In het viertje naast ons zaten een meid van een jaar of 25-30 en een donkere gast, die toevallig beide uit de USA kwamen, nogal luidruchtig te doen, check?
In het grondmechanicaboek staat inderdaad dat het vakgebied is ontstaan door onderzoek naar een treinramp.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van WikipediaTypisch, dat de opleiding waar ik mijn afstuderen mede aan te danken heb, ontstaan is uit een treinramp. Wist ik niet.
Ik had dan wel een foto/filmpje willen zien van de Nederlandse Koploper die over de hogesnelheidslijn tussen Keulen en Frankfurt Flughafen racetquote:En dat is het enige juiste antwoord ook, want er was gister een storing aan een computer in Duitsland, waardoor de ICE niet kon rijden. Daarom zijn er vervangende koplopers ingezet.
Sinds 2 juni 1991quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:47 schreef Charango het volgende:
Mooie foto's Flash, sinds wanneer is Nijmegen-Kleef eigenlijk buiten gebruik?
Nee. Ten eerste kunnen koplopers TOT EN MET Emmerich rijden, en geen meter verder, en ten tweede, als je een Eend op Zandvoort zet gaat hij ook niet ineens 230. Aech niequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:47 schreef Charango het volgende:
Ik had dan wel een foto/filmpje willen zien van de Nederlandse Koploper die over de hogesnelheidslijn tussen Keulen en Frankfurt Flughafen racet![]()
o wedden dat die wel verder wil?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste kunnen koplopers TOT EN MET Emmerich rijden, en geen meter verder, en ten tweede, als je een Eend op Zandvoort zet gaat hij ook niet ineens 230. Aech nie
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
een stuk ijzer *wil* niks.
quote:Bij aankoop in de trein worden deze prijzen:
* niet verhoogd indien u vertrekt vanuit een station zonder verkoop of een onbewaakte stopplaats en u de treinbegeleider verwittigd heeft voor het instappen
* verhoogd met een maakloon van 2,70 EUR indien u vertrekt vanuit een station met verkoop én indien u voor het instappen de treinbegeleider hebt verwittigd.
* verhoogd met een forfaitair bedrag van minimum 12,50 EUR indien u de treinbegeleider niet verwittigde voor het instappen.
Dan moet je je neus misschien eens buiten die klompen-rimboe vertonenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb ICMm nou echt nog veel te weinig gezien..
* Ou-Tannu![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:14 schreef Socios het volgende:
Ik heb één keer in een ICMm gezeten vanuit Leeuwarden. Wel mooi en relaxe airco enz., maar geef mij maar de enige echte Koploper mèt oranje banken, mèt mooi draaiwieltje voor de ramen, mèt het mooie bruine glas midden in de coupé, mèt het unieke sfeertje op de lange afstanden... Ik hoop dat de ´oude´ Koploper nog zo lang mogelijk blijft rijden.
Eigenlijks wel he..quote:Op zondag 19 augustus 2007 07:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je je neus misschien eens buiten die klompen-rimboe vertonen
Is ook wat nieuwerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Als er een combi is tussen ICM en ICMm dan kies ik toch liever voor het ICMm stel... zit voor mijn gevoel lekkerer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |