Dat mag iemand anders doen dan, ik kom daar niet binnenkort.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef ReisT het volgende:
Voor Arriva hebben we ook een nieuwe foto nodig, die groen wadloper rijdt ook al weer een tijdje voor Veolia.
dr is vast wel een plaat van een spurterquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag iemand anders doen dan, ik kom daar niet binnenkort.
Planning Hanzelijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Heeft iemand al enig idee hoe het vordert met de Hanzelijn? De bouw was toch al begonnen?
Tof, ga ik zo wel ff mee aan de gangquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:37 schreef Wadloper het volgende:
[[url=http://img184.imagevenue.com/loc2/th_71486_IMG_8_053_122_2lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img178.imagevenue.com/loc236/th_71487_IMG_8_197_122_236lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ze zijn aanklikbaar, degene die ze in de OP wil zetten kan ze verkleinen
Staat er mooi bij zo die OPquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof, ga ik zo wel ff mee aan de gang
Vraag het dan gewoon, boeiend als je voor lul staat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat vandaag in de trein van Deventer naar Rotterdam, stapte er op het stuk van Amersfoort naar Utrecht iemand in wiens gezicht ik ooit eens ergens i.c.m. de treinentopics op fok! had gezien. Was zo rond een uur of 5. Deze persoon zat tegenover mij (ik had zwarte pantalon, zwart colbertje en wit overhemd aan).
Heb ik mij vergist of was het daadwerkelijk iemand van hier?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat vandaag in de trein van Deventer naar Rotterdam, stapte er op het stuk van Amersfoort naar Utrecht iemand in wiens gezicht ik ooit eens ergens i.c.m. de treinentopics op fok! had gezien. Was zo rond een uur of 5. Deze persoon zat tegenover mij (ik had zwarte pantalon, zwart colbertje en wit overhemd aan).
Heb ik mij vergist of was het daadwerkelijk iemand van hier?
Haal die foto's dus maar ff weg en zet ze op je eigen webspace, nou gaan er toch weer mensen op klikken en zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:38 schreef Wadloper het volgende:
Oh oke, dat wist ik niet
Bedankt voor het melden!![]()
En om nog even hierop terug te komen: Antwoord B is het in ieder geval niet, want het loket kan me zo'n kaartje ook niet verkopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel he? Ik ga op één van de grotere NS-stations, bijvoorbeeld Utrecht Centraal, naar het loket, om een kaartje te kopen. Een kaartje van Roosendaal naar Neerpelt, een dromerig Kempisch dorpje, even over de grens bij Eindhoven. Een bestemming die niet in de automaat te krijgen is. Hoeveel transactiekosten/boekingskosten/kontenaaierige zakkenvullerij komt daar dan bij?
a) ¤ 0,00 want als ik dat kaartje uit de automaat had kunnen trekken, had ik dat wel gedaan, niewaar?
b) ¤ 0,50 want aan het loket betaal je nou eenmaal altijd ¤ 0,50
c) ¤ 3,50 want dat zijn de boekingskosten voor een internationaal ticket.
Ik weet het niet. Iemand?
Elten is geen stationquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Charango het volgende:
Wat deed een Koploper eigenlijk op het traject Emmerich-Elten ? Ik zag 'm woensdagmiddag richting Nederland rijden? Sinds wanneer zet de NS die in voor internationale ritten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |