abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52397892
Fok! Dieetclub # 190

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_52397930
Zo, en nu schop ik mezelf maar eens onder een deken, thee staat ook maar koud te worden

Misschien dat ik morgenochtend nog ff iets post, en anders tot na Lowlands
pi_52397939
Het gaat megasnel vandaag zeg!

Ik kom ook uit Twente trouwens (Hengelo OV), heb ook in de buurt van Almelo gewoond en in Enschede.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52397956
tvp ook maar in deze
pi_52398006
tvp
pi_52398015
Zo, lekker blikje dr. pepper (light )
pi_52398040
Zo, lekker flesje Evian mineraalwater
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52398146
Als ik je niet meer zie omearos, veel plezier op Lowlands!

Ik moet oko nog maar even flink bijdrinken, heb nu iig een flesje citroenlimonade op..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52398220
Trouwens als ik vragen mag, wat eten jullie nou allemaal op een dag? Ik vind het heel moeilijk om gevarieerd/lekker/gezond te eten. Dus zit ik altijd aan de boterhammetjes (is ook het makkelijkst natuurlijk). Ook qua hoeveelheden vind ik het lastig. Dus zouden jullie dat eens willen neerpennen voor me? Gewoon een voorbeeld dag?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52398235
lamskoteletje was geen succes ik kan het niet goed genoeg klaarmaken en het was te taai voor mij om te eten (ik moet alles tot moes kunnen kauwen). Nouja, weten we dat ook weer.

Misschien ga ik zo nog even kijken bij een clubduik in Reeuwijk. Ik ben de hele dag nog niet buiten geweest.
pi_52398249
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef freecell het volgende:
Zo, lekker blikje dr. pepper (light )
morgen denk ik ook maar weer eens een fles halen want dat is toch wel lekker zo af en toe
pi_52398256
zo dat ging weer erg snel zeg! en wat een gezelligheid heb ff vluchtig het topic doorgelezen en heb me weer verwonderd over alle reacties...

StormQueen ik vind je kleren wel erg leuk, ik houd juist wel van basics en het staat je prima en ik vind je ook al mooi slank! *jaloers*

en ja in het BH-topic vonden ze me natuurlijk veeeeeeeel te dik
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 augustus 2007 @ 19:07:54 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52398270
Goeiendag, wat een tempo @ Yppy Fannetje (ik geloof dat ik nu slaap ), you're welcome

Anyway, mijn dag voor vandaag...
Ontbijt:
Kauwgum en een Lazy Noon (grote koffie met veel melk en honing van DE)
Heel slecht, ik weet het, maar er was geen tijd voor fatsoenlijk ontbijt

Lunch:
vier sneetjes bruin brood met komijnenkaas

Tussendoor:
Liga Evergreen

Diner:
Verse pasta, tonijn-tomatensaus, drie gekookte worteltjes (meer kreeg ik niet... de rest heeft Isa opgegeten)

Straks:
Bakje kwark en een liter water

[ Bericht 8% gewijzigd door Sjeen op 15-08-2007 19:59:23 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52398287
Ben trouwens wel benieuwd naar die foto BJ!
Heb ook maar ff gepost in dat topic
pi_52398333
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Fuente het volgende:
Trouwens als ik vragen mag, wat eten jullie nou allemaal op een dag? Ik vind het heel moeilijk om gevarieerd/lekker/gezond te eten. Dus zit ik altijd aan de boterhammetjes (is ook het makkelijkst natuurlijk). Ook qua hoeveelheden vind ik het lastig. Dus zouden jullie dat eens willen neerpennen voor me? Gewoon een voorbeeld dag?
Smorgen 2 sneetjes brood met beleg net wat er is

smiddags 2 of 3 sneetjes brood ook met beleg net wat er is

savonds dat is zo verschillend bij mij ene keer macaroni andere keer aardappels vlees groente
vanavond heb ik kip krieltjes en erwten met wortelen gehad

en dan rond 8 uur bij de gouden kooi kijken eet ik vaak nog iets van yochurt of een ander toetje

en fruit eet ik eigenlijk bijna nooit ooit savonds laat nog omdat ik dan nog zin heb in iets.
pi_52398422
Ontbijt:
- Koffie
- verse sinaasappelsap
(het was te vroeg om te eten )

Tussendoor:
- 2 Koffie
- 4 thee
- minneola

Lunch:
- Bouillon
- Hard bolleke
- Sinaasappel
- Thee

Tussendoor:
- fanta light
- 1 Thee
- 1 Koffie

Avondeten:
- Ovenschotel, prei en gehakt: 250 gram
- Half biertje (TARA en ik wilden allebei het laatste biertje )
- 2 glazen water
- Vitaminepil (smokkelen met de eetmeter it is )

Tussendoor:
- Blikje dr. pepper light.

totaal 670 KC
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2007 @ 19:13:23 #17
43556 miss_dynastie
pi_52398440
Vandaag:
Ochtend: brinta met halfvolle melk en 2 eetlepels hagelslag
Middag: twee bagels met boter en komijnenkaas
Avond: veeeeeel boontjes, aardappelen en runderworst
Tussendoor: 1/3 meloen, kiwi en 2 liter water
pi_52398461
wat is een minneola freecel
pi_52398517
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:14 schreef Riann het volgende:
wat is een minneola freecel
Kruising tussen een grapefruit en een mandarijn. Lijkt op sinaasappel, maar zoeter en sappiger
pi_52398533
Thnx! Als er nog meer mensen zijn die willen posten, graag!
Brinta lijkt me trouwens ook best lekker, alleen wil ik er dan al weer suiker doorheen
Sara
Merel
Ukje
pi_52398549
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Kruising tussen een grapefruit en een mandarijn. Lijkt op sinaasappel, maar zoeter en sappiger
okay weer wat geleerd en dat van een burgertrut
pi_52398556
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef Fuente het volgende:
Thnx! Als er nog meer mensen zijn die willen posten, graag!
Brinta lijkt me trouwens ook best lekker, alleen wil ik er dan al weer suiker doorheen
zoetstof is misschien een optie
pi_52398679
Ik eet low carb, dus een minimum aan koolhydraten. Een standaard dag:

Ontbijt:
KOFFIE
1 knackebrod vezelrijk met beleg (ik kan vroeg op de ochtend niet veel eten; als ik vrij ben eet ik iets meer)

Tussendoor:
Fruit

Lunch:
Bak rauwkost (wat voor soort varieert, soms doe ik er tonijn door... of olijven) of een fruithapje
MEER KOFFIE
(Soms nog knackebrod met beleg)

Diner
Veel groente en vlees of vis

Desert
Fruithapje of iets van magere biogarde kwark (da's dan een half fruithapje, want ik prak er aardbeien doorheen)

Drank:
Naast koffie en thee (beiden zonder suiker/ zoetstof en melk), 2 tot 3 liter water per dag en af en toe een glas melk

Andere tussendoortjes: amandelnoten, stukje kaas, etc. Je kent het wel. Wel allemaal low carb... dus geen EIERKOEKEN, Sultana's, Liga Evergreen, etc.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52398740
Nou ik schrijf even niet op wat ik heb gegeten vandaag want ik had een vreetbui waar je U tegen zegt
Morgen gewoon weer verder met gezond eten
pi_52398768
Morgen weer een dag Elvi..

Ze komen zo een van onze pleegkittens ophalen, en hoe hard ik ook riep dat ze zo weer wegmochten, nu het zo dichtbij komt vind ik het toch wel raar.. Gelukkig blijft de ander nog wel eventjes...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')