Dit heeft alles te maken met beleid. D'r was geen één speler met creativiteit vanavond. Geen één... allemaal slappe hap, met die Colin als dieptepunt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef Sybesma het volgende:
Dit heeft niks met beleid te maken maar alleen met de instelling van de spelers.
Als dit in Praag niet rechtgezet wordt voel je je weer 12 maanden kut. Leuk toch? Heb je in elk geval wat te voelen als Ajacied zijnde...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef Pritt het volgende:
Ik voel me nu weer voor een week kut vanwege dit.
Collinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dit heeft alles te maken met beleid. D'r was geen één speler met creativiteit vanavond. Geen één... allemaal slappe hap, met die Colin als dieptepunt.
Iedere aankoop wordt meegesleurd in deze ellende. Blijkbaar heeft ons rood-wit shirt tegenwoordig zo'n uitwerking op spelers.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef Mooi_boy het volgende:
Ajax gaat dit jaar niet mee doen om het kampioenschap... Niet als ze zo spelen als vandaag.
Maar zeg nou zelf... Rommedahl, Collin, Delorge, Urzaiz en Bakircioglu zijn toch gaan Ajax waardige aankopen? En dan vertrekken ook nog eens Perez, Sneijder en Babel. Waarom probeerd Ajax geen spelers van het niveau Ajax te strikken? Wat hebben ze met die 40 miljoen van Sneijder en Babel gedaan? Is dat rechtstreeks naar de portomonee van van Geel gegaan?
Dat interesseert me geen ene fuck, put your money where your mouth is. Elke keer die slappe excusen. We wachten op de arbitragezaak. We wachten op wat er met Wesley gebeurd. We moeten wachten omdat er andere ploegen Champions League spelen. We wachten omdat we het voor woensdag toch niet redden. Godverdomme Van Geel, leg eens een flinke speler vast.quote:
Ongelofelijk dat die knakker 90 min. mag meedoen.quote:
WAT?????!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef Badabingea het volgende:
Colin, Kennedy, Stam vond ik de enige uitblinkers.
Zegt genoeg denk ik
Misschien moeten we 10 Collins voor de tegenpartij kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Pritt het volgende:
Gelukkig kostte Collin maar een kwart miljoen euro's.
Onzinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dit heeft alles te maken met beleid. D'r was geen één speler met creativiteit vanavond. Geen één... allemaal slappe hap, met die Colin als dieptepunt.
Zegt genoeg over jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef Badabingea het volgende:
Colin, Kennedy, Stam vond ik de enige uitblinkers.
Zegt genoeg denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |