Zelfs, zelfs met deze selectie MOET je Slavia Praag opzij zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef StarGazer het volgende:
IK SCHAAM MIJ KAPOT.
Geld is belangrijker dan sportieve prestaties. En wat misschien nog wel net zo erg is, dankzij dat gegeil op geld wordt de naam Ajax KAPOT gemaakt.
SCHIJTBELEID
Snap nu ook hoe feyenoord zich voelde vorig seizoenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou ik heb d'r zin in komend seizoen.
Juistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef StarGazer het volgende:
IK SCHAAM MIJ KAPOT.
Geld is belangrijker dan sportieve prestaties. En wat misschien nog wel net zo erg is, dankzij dat gegeil op geld wordt de naam Ajax KAPOT gemaakt.
SCHIJTBELEID
Nog liever helemaal geen Europees dan UEFA Cupquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Black-Death het volgende:
Geen probleem met nog een jaartje Uefa cup hoor
GODVERDOMME
Eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Madine het volgende:
[..]
Zelfs, zelfs met deze selectie MOET je Slavia Praag opzij zetten.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een grote teringzooi deze ploeg.
Je vergeet alleen nog dat Ajax kut voetbalde.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef SnakeNL het volgende:
Die overtreding was begon buiten het strafschop gebied.
En die scheids floot echt werkelijk voor alles.
Word leuk over 2 weken![]()
Ik voel me kut tot Ajax dit heeft rechtgezetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef Pritt het volgende:
Ik voel me nu weer voor een week kut vanwege dit.
Inderdaad. Maar het is godverdomme gewoon weer hetzelfde liedje. Iedereen faalt. Nouja, Vermaelen en Suarez waren dan nog een lichtpuntje in een verder pikzwarte duisternis. Maar Van Geel moet nu eindelijk maar eens laten zien dat hij een mannetje is door gewoon niet te lullen maar geld uit te geven aan goede spelers. Het boeit me geen fuck dat ze dan niet kunnen spelen in Praag, maar ik ben het zat om de hele zomer op helemaal fuckin' niks te wachten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Madine het volgende:
[..]
Zelfs, zelfs met deze selectie MOET je Slavia Praag opzij zetten.
goede spelers kijken nu wel uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het is godverdomme gewoon weer hetzelfde liedje. Iedereen faalt. Nouja, Vermaelen en Suarez waren dan nog een lichtpuntje in een verder pikzwarte duisternis. Maar Van Geel moet nu eindelijk maar eens laten zien dat hij een mannetje is door gewoon niet te lullen maar geld uit te geven aan goede spelers. Het boeit me geen fuck dat ze dan niet kunnen spelen in Praag, maar ik ben het zat om de hele zomer op helemaal fuckin' niks te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |