gelijk aan onze eigen juplier leaguequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:02 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nee, die Jupiler League is van hoog niveau.
Precies veel clubs zijn al erg ver in de voorbereiding. T wordt toch een Engelaar denk ik...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:11 schreef TheVulture het volgende:
smsjes met een verjaardag sturen
maar waarom hebben ze in Amsterdam niet even een paar weken eerder gehandeld, je kunt hem maar vast binnenhebben... het vertrek van Sneijder was sowieso een kwestie van tijd, en was ie gebleven had Defour een jaartje kunnen rijpen
Hij heeft toch pas 1 seizoen bij Standard achter de rug?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
En dat we totaal geen illusie moeten hebben dat spelers als Riquelme, Motta etc zouden willen komen...
De reden ook "hij vind het niet kunnen" zullen er meer zijn. Waarom Wesley niet gewoon in juli verkocht als t zonodig moest
[..]
Inderdaad: http://nl.wikipedia.org/wiki/Steven_Defourquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft toch pas 1 seizoen bij Standard achter de rug?
Lastig he, nadenken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:02 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nee, die Jupiler League is van hoog niveau.
Dat is nog eens een instelling...quote:Ik heb gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard,
quote:Opstellingen:
Ajax: Stekelenburg; Emanuelson, Stam, Vermaelen, Colin; Gabri, Kennedy, Heitinga; Suarez, Huntelaar, Rommedahl
Slavia Praag: Vaniak, Tavares, Svec, Brabec, Vlcek, Janda, Drizdal, Senkerik, Suchy, Krajcik, Kalicoda
Er is niet beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een matige opstelling, daar zit nauwelijks creativiteit in...
Ik hoop ook dat Ajax straks swingt als een Sneakerz feest.. we zullen zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef Houniet het volgende:
we zullen zien Mr.Mills
Zeer benieuwd naar Suarez...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Ajax straks swingt als een Sneakerz feest.. we zullen zien![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |