quote:
Het kan allemaal wel is spannend en leuk zijn maar vandaag was gewoon saai en frustrerend. Ambtenaren zijn zo dol op lullen maar echt absoluut niet op werken. Het is vrij algemeen geaccepteerd dacht ik zo dat je voor bedrijfsspecifieke applicaties, applicatiebeheerders in het leven roept zodat de persoon die het meest met het pakket werkt ook het meeste er vanaf weet ed. Een systeembeheerder kan natuurlijk nooit van alle pakketten alles weten.
Schijnheilige tyfuslerares probeerde er echt met man en macht onder uit te komen, ongelofelijk. Hele vergadering er over gehad omdat het helemaal spaak was gelopen met het programma. "En ja ik heb daar de tijd en de kennis niet voor, en het is allemaal zo frustrerend en ik heb wel andere dingen te doen en blablablablablablabla."
Ik denk mens, tijd heb je zat want je zit net vijf keer om jezelf heen te lullen om hier zo lang mogelijk te kunnen zitten zodat je niet hoeft te werken, en kennis word in dit soort gevallen vergaard door een cursus dus wat doe je moeilijk.
En al die leraren zijn hetzelfde. Niemand heeft de behoefte om een cursusje te volgen en zo 2 a 3 keer per jaar een klein probleem op te lossen of een kleine aanpassing te maken in de configuratie van deze specifieke applicaties.
En dan denk ik jongens wat zijn jullie toch een stel galbakken zeg. Je hebt godverdomme 3 maanden vakantie in een jaar, waar maak je je fucking druk om.
Zucht, ik ben echt zo gefrustreerd geraakt van dat wijf. Zat me echt op te vreten daar. Had echt zo een hoek op haar muil kunnen krijgen.