abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52399095
Heb er nog wel meer.. die komen later

- NAC Breda -
pi_52399336
Inderdaad zaterdag is het weer zover

Goedeavond overigens

En ik ben het heel erg eens met de vorige TT-Titel
- NAC Breda -
pi_52400956
fijn dat je niks ernstigs hebt swif .. nu gewoon wat extra ijzer binnen en dan heb je 2 heerlijke weekjes hoor

harleydag zal ik best te vinden zijn ergens .....weet nog niet precies hoe/wie/wat/waar

Mooie foto in de OP, maar wel f*ck*ng groot he .....
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:47:05 #29
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_52401346
nog 3 nachtjes slapen
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_52404371
LVP!
pi_52404379
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Gaan jullie nog naar de Harley dag ofzo?
GEEN IDEE!!!112
pi_52407621
JA HALLO!
KICK!
pi_52408051
Kuukske, wil je thuisblijven? Of een laptop met internet eraan meenemen? Voor het Bredatopic?
pi_52408214
Ik vrees dat we lang aan dit topic vast gaan zitten..
- NAC Breda -
pi_52408275
Ik vrees met je mee!
pi_52413677
Goedemorgen allemaal..
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:32:59 #37
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52413838
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef veldmuis het volgende:
JA HALLO!
KICK!
Sorry, wij zaten aan de puike biertjes/spaatjes rood @ de Grote Markt, gisterenavond. .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_52413841
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef veldmuis het volgende:
Kuukske, wil je thuisblijven? Of een laptop met internet eraan meenemen? Voor het Bredatopic?
Er is daar een PC met internet. Ik zal proberen dagelijks even het Bredatopic te bekijken .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_52413905
Gisteren het meeste geregeld voor het appartement! We kunnen er op 5 September in!
Maar de verhuurder doet eerst nog even alle tegels in de keuken en badkamer vervangen!
En aan het eind van het jaar krijgen we cv. Nu is er alleen een aansluiting voor een gaskachel maar ik heb met die vriend van mij besloten dat we wel gewoon zoveel mogelijk doorbikkelen tot die cv er is. En anders even een electrisch kacheltje aan ofzo. Maar Nederland kennende zal het allemaal wel meevallen.

Ben er echt super blij mee! Toen ze in het appartement waren hebben ze heul veul foto's en filmpjes gemaakt zodat ik ook even kon kijken hoe het er uit zag enzo. De vorige bewoner moet echt enorm kleurenblind geweest zijn maar verder zag het er prima uit. Heel groot ook, zeker voor 2 mensen. Mijn slaapkamer heeft straks twee grote openslaande deuren naar de woonkamer, dat vond ik ook wel stoer. Heb er zin in!

Verder, goedemorgen allemaal.
I am the Alpha and the Omega
pi_52413943
Tof Boss. Gefeliciteerd . Wel lekker dat alles eerst ff getegeld wordt enzo.. lekker fris en schoon.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:45:49 #41
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52413991
Foto's! Posten! .

Ohja, en gefeliciteerd
pi_52414009
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Tof Boss. Gefeliciteerd . Wel lekker dat alles eerst ff getegeld wordt enzo.. lekker fris en schoon.
Dank, Is inderdaad wel prettig maar het was ook broodnodig want de vorige bewoner had met hemelsblauw OVER de tegels heen geschilderd.
Daarnaast had hij felgroen op de deuren en her en der lila op de muren. Ik bedoel, dan klopt er toch iets niet met je.
I am the Alpha and the Omega
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:50:22 #43
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52414057
JD & Kuuk gaan samenwonen!
JDude & Kuukske gaan samenwonen, deel 2.

Wij hebben ook best een paar felle kleurtjes . Maar dat van jou klinkt wel erger ja .
Nou ja, paar dagen goed aan de slag en dan heb je daar lang profijt van!
pi_52414090
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:32 schreef JDude het volgende:

[..]

Sorry, wij zaten aan de puike biertjes/spaatjes rood @ de Grote Markt, gisterenavond. .
Dat was vast geen terrasje dan
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Er is daar een PC met internet. Ik zal proberen dagelijks even het Bredatopic te bekijken .
*gerustgesteld*
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:39 schreef BossFight het volgende:
Gisteren het meeste geregeld voor het appartement! We kunnen er op 5 September in!
Maar de verhuurder doet eerst nog even alle tegels in de keuken en badkamer vervangen!
En aan het eind van het jaar krijgen we cv. Nu is er alleen een aansluiting voor een gaskachel maar ik heb met die vriend van mij besloten dat we wel gewoon zoveel mogelijk doorbikkelen tot die cv er is. En anders even een electrisch kacheltje aan ofzo. Maar Nederland kennende zal het allemaal wel meevallen.

Ben er echt super blij mee! Toen ze in het appartement waren hebben ze heul veul foto's en filmpjes gemaakt zodat ik ook even kon kijken hoe het er uit zag enzo. De vorige bewoner moet echt enorm kleurenblind geweest zijn maar verder zag het er prima uit. Heel groot ook, zeker voor 2 mensen. Mijn slaapkamer heeft straks twee grote openslaande deuren naar de woonkamer, dat vond ik ook wel stoer. Heb er zin in!

Gefeliciteerd! 14.gif
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:46 schreef BossFight het volgende:

[..]

Dank, Is inderdaad wel prettig maar het was ook broodnodig want de vorige bewoner had met hemelsblauw OVER de tegels heen geschilderd.
Daarnaast had hij felgroen op de deuren en her en der lila op de muren. Ik bedoel, dan klopt er toch iets niet met je.
Kleuren zijn okay!
Op de tegels...sja, okay, da's een ander verhaal
pi_52414132
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Niet alleen bekijken.
Stop rockin' the boat.
pi_52414162
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:56 schreef bassieVL het volgende:
Niet alleen bekijken.
Ok, en af en toe wat posten.
pi_52414184
Gaat goed hier met iedereen die opzich zelf gaat wonen (of samenwonen )

Als alles meezit kan ik volgend weekend gaan verhuizen, maar dan moet er nog wel even hard doorgeklust worden.
pi_52414319
aaaarrggghhhhh ik wil ook verhuizen naar Breda!!
Maar duurt nog zeker een tot twee jaar

Goeiemorgen btw
- NAC Breda -
pi_52414361
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:09 schreef Ritchie het volgende:
aaaarrggghhhhh ik wil ook verhuizen naar Breda!!
Maar duurt nog zeker een tot twee jaar

Goeiemorgen btw
Goedemorgen, waarom duurt het nog zo lang dan?
pi_52414733
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:39 schreef BossFight het volgende:

Nice
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')