Inderdaad, ik heb zo'n schijthekel aan dat soort PAUPER programma'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zou maar seizoen 40000000 van Idols missen
Dat zeg ik al 2 jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
lekker dom ook, niemand wilde talpa/tien zien, waarom is me een raadsel (behalve de slechte programma's dan, er zijn mensen die het uit principe niet wilden) en dan nu wel naar RTL8 kijken of niet meer naar Idols ofzo kijken omdat het op RTL8 is? Wat een onzin, als het programma goed is of je vindt het leuk dan kijk je het, welke zender dan ook (behalve de EO dan).![]()
Helemaal mee eens. Ik vond het antwoord van Fons van Westerlooquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom noemen ze het niet gewoon RTL 10, Veronica staat bij mij nog op 8 en dat komt allemaal uit het Fox8/V8 tijdperk.
Wat hebben jullie eigenlijk op 5 staan, bij mij is het gewoon RTL5, ik heb nooit begrepen waarom Net 5 zichzelf zo noemde, zij moeten zich gewoon Net 9 noemen dan klopt alles (voor mij dan)
Zijn wel leuke programma's..quote:- Een Plek Onder De Zon
- Het Roer Om
Dan nog, wat denkt die van Westerloo, dat iedereen 8 vrij heeft? Wie het laatst komt moet maar gewoon achter in de rij hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond het antwoord van Fons van Westerlooook zo dom toen hem gevraagd werd waarom die nieuwe zender RTL8 heet en niet RTL6. "We wilden de kijker niet opzadelen met een dilemma."
Mongool dat ie is als 99% van de kijkers Veronica (V8) op 8 heeft staan.
ja idd want zo'n topclub als vitesse moet je gelijk als eerste besprekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:03 schreef A.P.B.T. het volgende:
rtl8, wat ee tyfusjoden zijn dat zeg,
Fucking vitesse als laatst, hoe durven ze???
Fucking zyklon B voor Umberti en al die neuzenvrienden van em!![]()
Sciencefictionquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:43 schreef Mardoek50 het volgende:
Die klootzakken hebben "The 4400" gecancelled.![]()
4400 rulesquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:43 schreef Mardoek50 het volgende:
Die klootzakken hebben "The 4400" gecancelled.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij he.. ben je een van de eersten met een klaagtopic hierover..
Het wordt een 'vrouwenzender'. Allerlei kutseries die hoog gewaardeerd worden door de soap-kijkende huisvrouw. Én ze verhuizen de gouden kooi naar RTL5 om half 8 ipv naar die halfgare nieuwe zender.
Als het aan mij lag, werden beide zenders omgevormd in een zender à la Canvas: Spannende docu's, thrillers, detectives en af en toe een leuke quiz.quote:
canvas is ook reuze okequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, werden beide zenders omgevormd in een zender à la Canvas: Spannende docu's, thrillers, detectives en af en toe een leuke quiz.
alle resterende bagger van Talpa + bagger van 4 - voetbal = nog meer baggerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
Deze troep zal te zien zijn op RTL Verkr8:
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen
* Hoe Word Ik Een New Yorkse Vrouw?
* Idols
* Kinderziekenhuis (televisieprogramma)
* Lost In Tokio
* Lotto Weekend Miljonairs
* The Ellen Degeneres Show
* The Oprah Winfrey Show![]()
![]()
wat een troep allemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
Deze troep zal te zien zijn op RTL Verkr8:
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen
* Hoe Word Ik Een New Yorkse Vrouw?