omdat ze al niet genoeg materiaal hebben om die paar uurtjes per avond te vullen, reruns!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
waarom niet comedy central de hele dag?
Het zou ook tof zijn als die wat minder gingen herhalen trouwens..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
Inderdaad !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
Ik heb gehoord dat ATWT er heen ging, maar dat ze vooraal herhalingen gaan uitzenden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij he.. ben je een van de eersten met een klaagtopic hierover..
Het wordt een 'vrouwenzender'. Allerlei kutseries die hoog gewaardeerd worden door de soap-kijkende huisvrouw. Én ze verhuizen de gouden kooi naar RTL5 om half 8 ipv naar die halfgare nieuwe zender.
Bull.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ze al niet genoeg materiaal hebben om die paar uurtjes per avond te vullen, reruns!!!!
Misschien gaan ze het wel doen als de kijkcijfers goed zijn, dit is maar beginnetje waarschijnlijk?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bull.
Ik heb een half jaartje in Ierland gewoond. De hele dag comedy, sporadisch 's nachts een herhaling.. Het materiaal is er wel, ze kopen het gewoon niet aan.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien gaan ze het wel doen als de kijkcijfers goed zijn, dit is maar beginnetje waarschijnlijk?
alleen zitten we hier niet in ierland en zitten we dus wel opgescheept met reruns!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bull.
Ik heb een half jaartje in Ierland gewoond. De hele dag comedy, sporadisch 's nachts een herhaling.. Het materiaal is er wel, ze kopen het gewoon niet aan.
Ik zeg alleen dat dat aangeeft dat het materiaal er wel is, maar niet gebruikt wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen zitten we hier niet in ierland en zitten we dus wel opgescheept met reruns!
of het er wel is en niet gekocht word doet er niet toe![]()
weeet ik tooooochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat dat aangeeft dat het materiaal er wel is, maar niet gebruikt wordt.
Lekker geslapen afgelopen maand.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is RTL 8?
http://www.rtl.nl/experience/rtl8/quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is RTL 8?
ja idd er is nml nog geen kanaal met 6 in de naam en vandaar dat ze destijds ook voor rtl7 hebben gekozenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:20 schreef Schnabbeltje het volgende:
Waarom noemen ze het geen RTL6, als je wilt concureren, doe het dan goed!
RTL 5 vs Net 5quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd er is nml nog geen kanaal met 6 in de naam en vandaar dat ze destijds ook voor rtl7 hebben gekozen_!
het gaat erom hoe mensen hun tv indelen, niet met welk kanaal ze concureren want rtl 8 gaat nml concureren met net 5quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
RTL 5 vs Net 5
RTL 7 vs Veronica
Dus waarom geen
RTL 6 vs SBS 6
Ik weet in ieder geval dat bij mij RTL 8 gewoon op kanaal 33 blijft staan
Je moet niet zoveel van die aldibier zuipen, je spreekt jezelf volledig tegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat erom hoe mensen hun tv indelen, niet met welk kanaal ze concureren want rtl 8 gaat nml concureren met net 5
nee want niemand gaat het kanaal op 6 zetten omdat daar sbs 6 zitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel van die aldibier zuipen, je spreekt jezelf volledig tegen.
En als RTL 8 met Net 5 gaat concurreren, dan kunnen ze net zo goed gaan concurreren met SBS 6.
Logisch! Dat verklaard alles! Iedereen heeft bij het instellen van de kanalen, kanaal 8 leeggelaten speciaal voor dit moment, want nu kunnen ze daarop RTL 8 zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want niemand gaat het kanaal op 6 zetten omdat daar sbs 6 zit
zenderpositie en de concurentie tov ander zenders is totaal iets anders
ik HÁÁÁÁÁÁÁÁT ELLENquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:59 schreef reospeedwagon het volgende:
WHOEHHAHAHA
Gelukkig gaat die kut Ellen naar die zender. Plaats ik hem gewoon naar nummer 99
omdat comedy central weinig comedy heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef Dactus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er toch al een stuk beter uit
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef Dactus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er toch al een stuk beter uit
ik ook, ze moet gewoon 1,80 diep horizontaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik HÁÁÁÁÁÁÁÁT ELLEN![]()
Leuke programma's.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
Deze troep zal te zien zijn op RTL Verkr8:
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen
* Hoe Word Ik Een New Yorkse Vrouw?
* Idols
* Kinderziekenhuis (televisieprogramma)
* Lost In Tokio
* Lotto Weekend Miljonairs
* The Ellen Degeneres Show
* The Oprah Winfrey Show![]()
![]()
Dr.Phil.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:52 schreef Toeps het volgende:
Ach, doe dan ook Tyra terug. "It iz becauze we black!" is nog beter dan "Whahahaha I'm so funny let's dance!" Ellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |