omdat ze al niet genoeg materiaal hebben om die paar uurtjes per avond te vullen, reruns!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
waarom niet comedy central de hele dag?
Het zou ook tof zijn als die wat minder gingen herhalen trouwens..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
Inderdaad !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
Ik heb gehoord dat ATWT er heen ging, maar dat ze vooraal herhalingen gaan uitzenden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij he.. ben je een van de eersten met een klaagtopic hierover..
Het wordt een 'vrouwenzender'. Allerlei kutseries die hoog gewaardeerd worden door de soap-kijkende huisvrouw. Én ze verhuizen de gouden kooi naar RTL5 om half 8 ipv naar die halfgare nieuwe zender.
Bull.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ze al niet genoeg materiaal hebben om die paar uurtjes per avond te vullen, reruns!!!!
Misschien gaan ze het wel doen als de kijkcijfers goed zijn, dit is maar beginnetje waarschijnlijk?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bull.
Ik heb een half jaartje in Ierland gewoond. De hele dag comedy, sporadisch 's nachts een herhaling.. Het materiaal is er wel, ze kopen het gewoon niet aan.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien gaan ze het wel doen als de kijkcijfers goed zijn, dit is maar beginnetje waarschijnlijk?
alleen zitten we hier niet in ierland en zitten we dus wel opgescheept met reruns!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bull.
Ik heb een half jaartje in Ierland gewoond. De hele dag comedy, sporadisch 's nachts een herhaling.. Het materiaal is er wel, ze kopen het gewoon niet aan.
Ik zeg alleen dat dat aangeeft dat het materiaal er wel is, maar niet gebruikt wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen zitten we hier niet in ierland en zitten we dus wel opgescheept met reruns!
of het er wel is en niet gekocht word doet er niet toe![]()
weeet ik tooooochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat dat aangeeft dat het materiaal er wel is, maar niet gebruikt wordt.
Lekker geslapen afgelopen maand.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is RTL 8?
http://www.rtl.nl/experience/rtl8/quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is RTL 8?
ja idd er is nml nog geen kanaal met 6 in de naam en vandaar dat ze destijds ook voor rtl7 hebben gekozenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:20 schreef Schnabbeltje het volgende:
Waarom noemen ze het geen RTL6, als je wilt concureren, doe het dan goed!
RTL 5 vs Net 5quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd er is nml nog geen kanaal met 6 in de naam en vandaar dat ze destijds ook voor rtl7 hebben gekozen_!
het gaat erom hoe mensen hun tv indelen, niet met welk kanaal ze concureren want rtl 8 gaat nml concureren met net 5quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
RTL 5 vs Net 5
RTL 7 vs Veronica
Dus waarom geen
RTL 6 vs SBS 6
Ik weet in ieder geval dat bij mij RTL 8 gewoon op kanaal 33 blijft staan
Je moet niet zoveel van die aldibier zuipen, je spreekt jezelf volledig tegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat erom hoe mensen hun tv indelen, niet met welk kanaal ze concureren want rtl 8 gaat nml concureren met net 5
nee want niemand gaat het kanaal op 6 zetten omdat daar sbs 6 zitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel van die aldibier zuipen, je spreekt jezelf volledig tegen.
En als RTL 8 met Net 5 gaat concurreren, dan kunnen ze net zo goed gaan concurreren met SBS 6.
Logisch! Dat verklaard alles! Iedereen heeft bij het instellen van de kanalen, kanaal 8 leeggelaten speciaal voor dit moment, want nu kunnen ze daarop RTL 8 zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want niemand gaat het kanaal op 6 zetten omdat daar sbs 6 zit
zenderpositie en de concurentie tov ander zenders is totaal iets anders
ik HÁÁÁÁÁÁÁÁT ELLENquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:59 schreef reospeedwagon het volgende:
WHOEHHAHAHA
Gelukkig gaat die kut Ellen naar die zender. Plaats ik hem gewoon naar nummer 99
omdat comedy central weinig comedy heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef Dactus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er toch al een stuk beter uit
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef Dactus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er toch al een stuk beter uit
ik ook, ze moet gewoon 1,80 diep horizontaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik HÁÁÁÁÁÁÁÁT ELLEN![]()
Leuke programma's.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
Deze troep zal te zien zijn op RTL Verkr8:
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen
* Hoe Word Ik Een New Yorkse Vrouw?
* Idols
* Kinderziekenhuis (televisieprogramma)
* Lost In Tokio
* Lotto Weekend Miljonairs
* The Ellen Degeneres Show
* The Oprah Winfrey Show![]()
![]()
Dr.Phil.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:52 schreef Toeps het volgende:
Ach, doe dan ook Tyra terug. "It iz becauze we black!" is nog beter dan "Whahahaha I'm so funny let's dance!" Ellen.
I'd watch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dr.Phil.
Oprah.
Ellen.
Tyra.
Mên, zal dat een avond worden als die programma's achter elkaar kwamen.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
I'd watch.
Maar dan wil ik eigenlijk ook Ricky Lake![]()
Maar hey, als die kutprogramma's nou vertrekken van de andere zenders, en als daar nu iets leuks voor in de plaats komt..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen
* Idols
* Lost In Tokio
![]()
Die Nederlandse zenders hebben zoveel keuze, bijvoorbeeld series uit USA of leuke dingen uit Japan. Ik snap dan ook niet waarom Nederland zo hopeloos achterloopt met die dingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar hey, als die kutprogramma's nou vertrekken van de andere zenders, en als daar nu iets leuks voor in de plaats komt..
*Hoopvol kijkt..
Omdat iedereen de leuke series al download en er dus geen reden is om ze op tv te gooienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die Nederlandse zenders hebben zoveel keuze, bijvoorbeeld series uit USA of leuke dingen uit Japan. Ik snap dan ook niet waarom Nederland zo hopeloos achterloopt met die dingen.
Als je Lotto Weekend Miljonairs laat wijken ten gunste van Idols, dan kun je dit eerder een Verschlimmbesserung noemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:47 schreef Cool_Runner het volgende:
toch wel mooi geregeld, rtl8 zuivert de andere rtl zenders op deze manier. hopelijk komt er wat beters voor in de plaats
Ik zou ervoor zijn om alle sportprogramma's (welke sport dan ook) weg te stoppen achter een decoder. Op die manier betalen alleen de mensen ervoor die het ook daadwerkelijk willen zien en de mensen die er geen interesse voor hebben hoeven er ook niet naar te kijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je Lotto Weekend Miljonairs laat wijken ten gunste van Idols, dan kun je dit eerder een Verschlimmbesserung noemen.
Offtopic: Vanaf 2 september lekker vechten met mijn vader wie op zondagavond om 21:30 TV kijkt (Eén Tegen 100 vs. Voetbal Insite). Daarna ook als een haas naar RTL5 overschakelen (anders mis ik 24).
Kip --> ei verhaal. Mensen zijn juist gaan downloaden omdat ze series niet of slecht uitzonden. Halverwege seizoenen ineens herhalingen uitzenden en dan onaangekondigd verder gaan, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Omdat iedereen de leuke series al download en er dus geen reden is om ze op tv te gooien
Werk jij dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:28 schreef karr-1 het volgende:
Het enige voordeel van voetbal bij de commercielen is dat de uitzendingen niet meer betaald worden van mijn belastingcenten.
Nu niet omdat ik 4 weken vakantie heb en nog anderhalve week te gaan heb. Maar normaal gesproken werk ik 40 uur in de week ja.quote:
Dat is inderdaad echt vreselijk. Wordt er groots aangekondigd dat ze met een nieuwe seizoen van iets gaan beginnen, maar na 2 afleveringen of zo schakelen we weer over op herhalingen omdat we anders "te dicht op Amerika gaan lopen" Ja wat heb ik daar nou mee te maken....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kip --> ei verhaal. Mensen zijn juist gaan downloaden omdat ze series niet of slecht uitzonden. Halverwege seizoenen ineens herhalingen uitzenden en dan onaangekondigd verder gaan, bijvoorbeeld.
Jaloers enzo...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nu niet omdat ik 4 weken vakantie heb en nog anderhalve week te gaan heb. Maar normaal gesproken werk ik 40 uur in de week ja.
dat kun je natuurlijk ook zeggen voor ALLE progamma's, beetje nutteloze beredenatiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zou ervoor zijn om alle sportprogramma's (welke sport dan ook) weg te stoppen achter een decoder. Op die manier betalen alleen de mensen ervoor die het ook daadwerkelijk willen zien en de mensen die er geen interesse voor hebben hoeven er ook niet naar te kijken.
Het enige voordeel van voetbal bij de commercielen is dat de uitzendingen niet meer betaald worden van mijn belastingcenten.
In principe kun je dat inderdaad zeggen van alle programma's op tv, maar ik denk dat we met sport een grote meerderheid te pakken hebben. Hoeveel sport is er dagelijks op de buis te zien? Als we dat wegstoppen blijft er genoeg ruimte over voor andere programma's en kan iedereen zelf bepalen wat hij of zij wil zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kun je natuurlijk ook zeggen voor ALLE progamma's, beetje nutteloze beredenatie
hou op schei uit, er is nu al genoeg andere bende op de buisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
In principe kun je dat inderdaad zeggen van alle programma's op tv, maar ik denk dat we met sport een grote meerderheid te pakken hebben. Hoeveel sport is er dagelijks op de buis te zien? Als we dat wegstoppen blijft er genoeg ruimte over voor andere programma's en kan iedereen zelf bepalen wat hij of zij wil zien.
Ik als autosport liefhebben moet dat toch ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou op schei uit, er is nu al genoeg andere bende op de buis_!
en omdat jij sport geen hol aan vindt moet ik er voor gaan betalen? hoe egoistisch kun je zijn man![]()
er is genoeg autosport op de tv waar je niet voor hoeft te betalenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:29 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ik als autosport liefhebben moet dat toch ook.![]()
Nog lang niet zoveel als voetbal en dan vooral dat gelul over voetbal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is genoeg autosport op de tv waar je niet voor hoeft te betalen![]()
nemet niet weg dat ik daarnaast ook motors tv heb![]()
en er zullen ook lang niet zoveel champcar liefhebbers zijn als voetbal liefhebbersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:34 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Nog lang niet zoveel als voetbal en dan vooral dat gelul over voetbal.![]()
En voor champcar moet je echt extra betalen.![]()
Als tv nou eens gratis zou zijn, betaal ik graag 10 euro per maand voor de autosport zenders.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
en er zullen ook lang niet zoveel champcar liefhebbers zijn als voetbal liefhebbers![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:40 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Als tv nou eens gratis zou zijn, betaal ik graag 10 euro per maand voor de autosport zenders.
Goed idee van karr dus.![]()
Dat heeft niets met egoisme te maken, maar met het eerlijk verdelen van de kosten. Voetbal kost ik weet niet hoeveel geld. Als je er naar wilt kijken vind ik het prima, maar val mij er dan niet mee lastig. De echte liefhebber zou dus graag betalen voor het bekijken van sport. Mensen die niet willen betalen zijn dus duidelijk geen liefhebber.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou op schei uit, er is nu al genoeg andere bende op de buis_!
en omdat jij sport geen hol aan vindt moet ik er voor gaan betalen? hoe egoistisch kun je zijn man![]()
het leeuwendeel van het voetbal wordt uitgezonden door de commercieelen dus die kosten waar jij het over hebt worden daar terugverdiend dmv reclame etcquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met egoisme te maken, maar met het eerlijk verdelen van de kosten. Voetbal kost ik weet niet hoeveel geld. Als je er naar wilt kijken vind ik het prima, maar val mij er dan niet mee lastig. De echte liefhebber zou dus graag betalen voor het bekijken van sport. Mensen die niet willen betalen zijn dus duidelijk geen liefhebber.
3 programma's die ik ga kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen
* Idols
* Lost In Tokio
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen
* Idols
* Lost In Tokio
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:38 schreef IHVK het volgende:
Tien.tv neemt afscheid eindetien.jpg
Aanstaande vrijdag, na de allerlaatste uitzending van Tien, gaat Tien.tv offline. Dit is dan ook de laatste Tiennieuwsbrief die je ontvangt. In twee jaar tijd is Tien.tv opgebouwd tot de grootste omroepsite van Nederland. Dat was natuurlijk nooit mogelijk geweest zonder jou, de bezoeker. Het was een feest om dagelijks een interactief en innovatief platform voor jullie te maken. De website is met grote aantallen bezocht en daar zijn we erg dankbaar voor! Jullie zijn top!
Je zou maar seizoen 40000000 van Idols missenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Flounder het volgende:
Godver, gaat Idols naar RTL 8?
Inderdaad, ik heb zo'n schijthekel aan dat soort PAUPER programma'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zou maar seizoen 40000000 van Idols missen
Dat zeg ik al 2 jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
lekker dom ook, niemand wilde talpa/tien zien, waarom is me een raadsel (behalve de slechte programma's dan, er zijn mensen die het uit principe niet wilden) en dan nu wel naar RTL8 kijken of niet meer naar Idols ofzo kijken omdat het op RTL8 is? Wat een onzin, als het programma goed is of je vindt het leuk dan kijk je het, welke zender dan ook (behalve de EO dan).![]()
Helemaal mee eens. Ik vond het antwoord van Fons van Westerlooquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom noemen ze het niet gewoon RTL 10, Veronica staat bij mij nog op 8 en dat komt allemaal uit het Fox8/V8 tijdperk.
Wat hebben jullie eigenlijk op 5 staan, bij mij is het gewoon RTL5, ik heb nooit begrepen waarom Net 5 zichzelf zo noemde, zij moeten zich gewoon Net 9 noemen dan klopt alles (voor mij dan)
Zijn wel leuke programma's..quote:- Een Plek Onder De Zon
- Het Roer Om
Dan nog, wat denkt die van Westerloo, dat iedereen 8 vrij heeft? Wie het laatst komt moet maar gewoon achter in de rij hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond het antwoord van Fons van Westerlooook zo dom toen hem gevraagd werd waarom die nieuwe zender RTL8 heet en niet RTL6. "We wilden de kijker niet opzadelen met een dilemma."
Mongool dat ie is als 99% van de kijkers Veronica (V8) op 8 heeft staan.
ja idd want zo'n topclub als vitesse moet je gelijk als eerste besprekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:03 schreef A.P.B.T. het volgende:
rtl8, wat ee tyfusjoden zijn dat zeg,
Fucking vitesse als laatst, hoe durven ze???
Fucking zyklon B voor Umberti en al die neuzenvrienden van em!![]()
Sciencefictionquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:43 schreef Mardoek50 het volgende:
Die klootzakken hebben "The 4400" gecancelled.![]()
4400 rulesquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:43 schreef Mardoek50 het volgende:
Die klootzakken hebben "The 4400" gecancelled.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij he.. ben je een van de eersten met een klaagtopic hierover..
Het wordt een 'vrouwenzender'. Allerlei kutseries die hoog gewaardeerd worden door de soap-kijkende huisvrouw. Én ze verhuizen de gouden kooi naar RTL5 om half 8 ipv naar die halfgare nieuwe zender.
Als het aan mij lag, werden beide zenders omgevormd in een zender à la Canvas: Spannende docu's, thrillers, detectives en af en toe een leuke quiz.quote:
canvas is ook reuze okequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, werden beide zenders omgevormd in een zender à la Canvas: Spannende docu's, thrillers, detectives en af en toe een leuke quiz.
alle resterende bagger van Talpa + bagger van 4 - voetbal = nog meer baggerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen
* Idols
* Lost In Tokio
![]()
wat een troep allemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen