Yep !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef Farenji het volgende:
Een rietzanger.
quote:Als het spel vastloopt kunnen hints gegeven worden.
Veel te snel voor een dubbelpuntentopic, jah!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef qonmann het volgende:
Yurt
New Question:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Veel te snel voor een dubbelpuntentopic, jah!![]()
Ja !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Tropenmuseum?
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Wel eens langsgereden, telt dat ook?![]()
Halloquote:
close but noquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Blur?
ze klinken wel engels maar komen uit de US&Aquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef Farenji het volgende:
The Killers?
toch weer heel snel, ik had alle hitjes al weggelaten....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Pulp dan.
Oh, dan zette deze titel, Sorted For E's And Wizz, me op het verkeerde been. Een cover?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef slaveloos het volgende:
ze klinken wel engels maar komen uit de US&A
eh nee, ik doelde op de killers, die komen uit las vegas (hoe amerikaans wil je het hebben)...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dan zette deze titel, Sorted For E's And Wizz, me op het verkeerde been. Een cover?
Edit: Pulp is door en door Brits hoor!!
Sorry, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef slaveloos het volgende:
eh nee, ik doelde op de killers, die komen uit las vegas (hoe amerikaans wil je het hebben)...
Ik was in mijn vraag op zoek naar een Britse band, en britser dan Pulp heb je ze denk ik niet....
quote:is een wereldvermaard attractiepark in het midden van
, vlakbij Rådhuspladsen (het Stadhuisplein).
's Avonds wordtverlicht met 115.000 gloeilampen. Het park kreeg zijn eerste botsauto's in 1926. De achtbaan werd gebouwd in 1914 en is daarmee een van de oudste, nog in bedrijf zijnde, houten achtbanen van de wereld.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Tivoli, Kopenhagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |