quote:le_knightclub_soda:
Ik ben het wel met duvekoater eens, zo geweldig zijn de beasties nou ook weer niet imo, lekker toegankelijke hiphop voor mensen die normaal niet van hiphop houden, maar ik zou ze zelf nooit boven Nas verkiezen.
Ik zei voor mensen die 'normaal' niet van hiphop houden. Ze zijn vooral nog populair bij het festivalpubliek, terwijl Licensed To Ill vooral populair is bij studenten op zuipfeestjes. In de hiphopwereld zijn ze niet echt relevant meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lekkere toegankelijke hiphop voor mensen die helemaal niet van hiphop houden?.
Nee, ik ben het (weer) niet met je eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik zei voor mensen die 'normaal' niet van hiphop houden. Ze zijn vooral nog populair bij het festivalpubliek, terwijl Licensedce To Ill (zo heette ie vroeger) vooral populair is bij studenten op zuipfeestjes. In de hiphopwereld zijn ze niet echt relevant meer.
Ja, ok, maar da's nagenoeg hetzelfde nummer (in de tijd dat Rubin het ook nodig vond Aerosmith aan Run DMC voor te stellen. Gelukkig was het een tijdelijk gebeurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:44 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Nee ook in de vorm van No Sleep Till Brooklyn hoor![]()
Dat vind jij... Beastie Boys vind ik meer hiphop dan Outkast nu is (en misschien wel ooit geweest is).quote:Nee maar serieus, Paul's Boutique is het enige album van ze wat me echt aanspreekt, voor de rest heb ik er niks mee en Andre 3000 is op het moment idd een stuk relevanter voor hiphop dan de Beastie Boys.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Trouwens, de titel is wel gewoon Licensed to Ill of ben ik nou gek?
Maar dat komt om dat jij van mening bent dat hip hop puur moet blijven en niet moet mengen met andere muziek soorten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat vind jij... Beastie Boys vind ik meer hiphop dan Outkast nu is (en misschien wel ooit geweest is).
Ik probeer allesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Fiama het volgende:
Ach, tis goed dat je het uitprobeert!
Komt misschien wel omdat Hip Hop niet meer is als vroeger,toen had je nog echt graffiti/breakdancing erbij, tegenwoordig is het toch vooral de rap, ik zou acts als Run DMC ook meer zien als Hip Hop en Outkast is het natuurlijk ook wel maar mja niet meer zo als het vroeger was. De echte hip hop cultuur is geloof ik wel beetje aan het verdwijnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef cosmick het volgende:
Dat vind jij... Beastie Boys vind ik meer hiphop dan Outkast nu is (en misschien wel ooit geweest is).
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Misschien staat er een misprint op je hoesje? Lekker duur verkopen op ebay dan.
Je bent een idioot, maar dat had ik al eerder geconcludeerd. Lees maar even mijn vorige posts over de Beasties door want ik blijf het niet herhalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar dat komt om dat jij van mening bent dat hip hop puur moet blijven en niet moet mengen met andere muziek soorten.
Los van het feit dat je me pijn doet met je constante stroom van beldeigingen aan het adres van Andre3000 (waarom haal je die erbij?) Heb je wel gelijk dat Beastie Boys ook relavant zijn. Ik vind ze zelfs ook , let op er komt een vies woord voor jou aan, grensverleggend. Vooral in hun instrumentale albums. Die zul jij dan wel weer niks vinden, hetgeen aangeeft hoe divers Beastie Boys zijn.
Ik plakte altijd gelijk stickertjes op mijn platen als cue points voor het scratchen, dus misschien komt het daardoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:11 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Okay geen hoesje maar hoes dan.![]()
Ik geef je toch gelijk?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je bent een idioot, maar dat had ik al eerder geconcludeerd. Lees maar even mijn vorige posts over de Beasties door want ik blijf het niet herhalen.
Ik wil geen discussie winnen, het is geen wedstrijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik geef je toch gelijk?
Ik vind het alleen zo jammer dat je Andre 3000 door het slijk moet halen om een discussie te winnen. Dat heb je toch niet nodig?
Persoonlijk snap ik echt niet dat Nas zover heeft kunnen komen. Dat is voornamelijk gebaseerd op 1 album... daarbij vind ik Nas veel toegankelijkere Hip Hop maken dan de Beastie Boys!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik ben het wel met duvekoater eens, zo geweldig zijn de beasties nou ook weer niet imo, lekker toegankelijke hiphop voor mensen die normaal niet van hiphop houden, maar ik zou ze zelf nooit boven Nas verkiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |