neequote:
Ik precies hetzelfde, behalve ik kan geen linksback.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
Ik kan overal in de verdediging uit de voeten. Evt. ook nog als rechtshalf.
Heeeeeey ik heb 15 jaar ervaring als spits zeg ik net.. en spits = nr 9!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, die hebben we nog niet. En ook nog geen nummer 9.
je kan ons toch aanmoedigenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef denthemen het volgende:
Ik denk niet dat jullie wat aan mij hebben?
Jawel, jij brengt geluk en moedigt aan met mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef denthemen het volgende:
Ik denk niet dat jullie wat aan mij hebben?
CL waardig team hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Houniet - Nashje - Scorpie - Cordoba32
TornadoDK - Blight - HeinekenAFCA
Madine - TheJanitor - Aanvoerder
Reservebank: Loserkid, Wooldoor
Waterdrager (met driehoekjes svp): Sethje
Trainer: HeatWave / M0NTANA
Cheerleaders: Riro, denthemen
Kantoor: Chivu
Ik voorzie grote successen.
Sorry, maar het wordt óf 3-4-3 (want 4-3-3 werkt gewoon niet) óf 4-1-2-1-2.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Houniet - Nashje - Scorpie - Cordoba32
TornadoDK - Blight - HeinekenAFCA
Madine - TheJanitor - Aanvoerder
Reservebank: Loserkid, Wooldoor
Waterdrager (met driehoekjes svp): Sethje
Trainer: HeatWave / M0NTANA
Cheerleaders: Riro, denthemen
Kantoor: Chivu
Ik voorzie grote successen.
Zolang ik maar niet op een eiland kom te staan !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, maar het wordt óf 3-4-3 (want 4-3-3 werkt gewoon niet) óf 4-1-2-1-2.
Dan wil ik wel Heineken..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, maar het wordt óf 3-4-3 (want 4-3-3 werkt gewoon niet) óf 4-1-2-1-2.
Logisch, je gaat natuurlijk niet met twee spelers te weinig startenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik word Technisch Directeur en zet in het beleidsplan dat 4-1-2-1 ten allen tijde verboden is.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Logisch, je gaat natuurlijk niet met twee spelers te weinig starten
Ik geef toe, het is een sterrenteam.. Maar slechts negen spelers opstellen is een beetje overmoedig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik word Technisch Directeur en zet in het beleidsplan dat 4-1-2-1 ten allen tijde verboden is.
Ik blijf sowieso nog een jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:52 schreef Madine het volgende:
Maar als Real Tweakers komt dan wil ik eigenlijk wel gaan hoor.
Het openlijk bekritiseren van directieleden moet maar eens bestraft worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Logisch, je gaat natuurlijk niet met twee spelers te weinig starten
Ik geef u juist groot gelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het openlijk bekritiseren van directieleden moet maar eens bestraft worden.
Ik had in jou juist de perfecte nummer 14 gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:54 schreef El-Salvador het volgende:
Schrijf me maar in als de ultieme materiaalverzorger a la Sjakie Wolfs
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had in jou juist de perfecte nummer 14 gezien![]()
ik heb nog wel een blauw hesje liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zal Raymania de steward worden?
Dan kan dennis mooi materiaal man worden, ballen oppompen is t zelfde als de banden van je rolstoel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Schrap Sjakie maar, ik ben de nieuwe nummer 14
![]()
Hehehe, i'm inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dan kan dennis mooi materiaal man worden, ballen oppompen is t zelfde als de banden van je rolstoel.
als jij nou fixt dat Daniel terug komtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef BonJovi het volgende:
Ik kan ook best goed voetballenben linksbenig, heb wel techniek en ben overal dus het liefst middenveld.
Zet maar een psje onder aan 1 van je vele liefdes brieven, smeek hem.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
als jij nou fixt dat Daniel terug komt![]()
lijkt me ook vele malen logischer ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Fides het volgende:
Ontopic aub. Hoewel verschillende sites zeggen dat Suarez op 10 komt en Kennedy linksbuiten ga ik er toch van uit dat het precies andersom is.
Niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Fides het volgende:
Ontopic aub. Hoewel verschillende sites zeggen dat Suarez op 10 komt en Kennedy linksbuiten ga ik er toch van uit dat het precies andersom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |