Op wat? Op tien? Op witte schoenen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Hopenlijk staat Kennedy op vanavond.
Hij is een man van het nachtlevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op wat? Op tien? Op witte schoenen?
Lijkt me ook wel ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef fuckbuddy het volgende:
En ik geloof ook zeker dat het voor een mogelijke aankoop belangrijk is of er CL gehaald zal worden of niet
Als jij uitlegt wat ze kunnen, waar ze staan en wat hun statistieken zijn neem ik wel een beslissingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef w00h00 het volgende:
Reira of Carrusca ? Wat is een betere aankoop volgens jullie?
Ik ken ze allebei niet echt, maar die Carrusca is wel jonger, wat een voordeel is met het oog op doorverkoopwaarde.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef w00h00 het volgende:
Reira of Carrusca ? Wat is een betere aankoop volgens jullie?
had je wat beter moeten opletten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Als jij uitlegt wat ze kunnen, waar ze staan en wat hun statistieken zijn neem ik wel een beslissing
Serieus?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
VD Vaart geblesseerd door het optillen van zijn zoontje, yeah right.
nu.nl. Staat nog bij dat het toevallig is, maar het is echt waar hoor!!!!quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Het zal niet mooi worden, maar met 1-0 slaap ik niet lekker hoor.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ik gok op echt een verschrikkelijke wedstrijd om te kijken maar dat Ajax toch met 1-0 wint, matchwinnaar Urzaiz
Op een voorzet van Suarezquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ik gok op echt een verschrikkelijke wedstrijd om te kijken maar dat Ajax toch met 1-0 wint, matchwinnaar Urzaiz
Ja sorry ik ken ze echt niet, alleen van naam. Ik weet dat Riera een linksbuiten is maar die andere gozer heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:33 schreef w00h00 het volgende:
[..]
had je wat beter moeten opletten?
YouTube, gebruikt Martin van Geel ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:51 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ja sorry ik ken ze echt niet, alleen van naam. Ik weet dat Riera een linksbuiten is maar die andere gozer heb ik nog nooit van gehoord.
Ik heb ze nog nooit zien spelen dus hoe kan ik dan beslissing nemen wie ik liever bij Ajax zie komen.
Die op zijn beurt weer bediend werd door Colin, na een combinatie met Rommedahl en Kennedy die een driehoekje vormden..quote:
Ik ga meteen analyserenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
YouTube, gebruikt Martin van Geel ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |