Voor apropos.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Delusion
Inderdaad een geweldig boek.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
The God Delusion gisteravond uitgelezen. Verhelderend boek.
Toch wel. Ik heb er 2 moeten blocken. 2 x kutbierbanner. Eentje in AT de andere in het topic zelf. Met succes overigens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb nog nooit banners onderin gezien
Alleen bovenaan de pagina.
Nou word ik wel vreselijk benieuwdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Elseetje het volgende:
Hé, EchtGaaf! Ik heb zondag nog speciaal voor jou een jurk gepast!
Ik heb geen zin in PM.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou word ik wel vreselijk benieuwd![]()
Gelukkig heeft fok ook PM![]()
http://www.parodie.nl/vloeken/quote:Hiernaast zie je Mot, de vloekpapegaai, de mascotte van de "Bond voor het Vloeken". Er is gekozen voor een papegaai, omdat die alles nazegt. Doordat er "KUT" op zijn shirt staat, hopen we dat mensen dat dan ook gaan zeggen. En dat anderen dat dan opnieuw nazeggen, zodat straks iedereen vrolijk die kutpapagaai navloekt.
quote:Keane baalt van spelers zonder de broek aan
Roy Keane is er als manager van Sunderland nog niet in geslaagd grote namen naar zijn club te halen deze zomer. De Ierse ijzervreter weet wel waarom de sterspelers tot nog toe weigerden te komen: het zijn een stelletje zwakkelingen die duidelijk niet de broek aan hebben thuis.
'We zouden moeten opkijken tegen zogenaamde vedetten als zij', begint Keane zijn tirade op de website van de BBC. 'Maar eigenlijk zijn ze slappelingen en softies. Het staat er triest voor met hun als ze niet willen komen omdat hun vrouwen zo graag willen shoppen in Londen.'
Sunderland ligt in het niet sexy-geachte noord-oosten van Engeland en promoveerde afgelopen seizoen naar het Premiership. 'Ik snap wel dat mensen zich aangetrokken voelen door Londen, maar kies dan wel op basis van sportieve gronden. Ik wil geen voetballers bij mijn club die een bepaalde lifestyle willen', aldus Keane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |