Nutteloze wedstrijd...en zaterdag is het verschil toch wel geblekenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De beslissingswedstrijd voor de periode is verplaatst naar woensdag 19 december, er wordt dan om 20.00 uur in Hardenberg afgetrapt.
Hoe doet Josja Bolks het?quote:Op zondag 25 november 2007 11:36 schreef GeorgKacher het volgende:
DOS gisteren dramatisch, kwamen verdiend op 1-0, geven de 1-1 weg en lopen vervolgens tegen zichzelf te ballen. 3-1 was dik verdiend. Dos was verdedigend heel zwak en bracht aanvallend eigenlijk ook niets. Het wordt een loodzwaar seizoen voor de Poelanten.
Bolks heeft geen basisplaats bij het zwalkende DOS en zegt zelf dat hij nog niet heeft laten zien wat hij kan. Dat zegt eigenlijk al vrij veel. Bij de invalbeurten overtuigt hij mij niet. Hij maakt constant geen fitte indruk. Bovendien willen Valk en Alleman een spits die veel loopwerk verricht en daar is hij met zijn torso het type niet voor.quote:
Hij heeft al meerdere keren met succes meegetraind. Neefje Nick Hoekstra heeft hem denk ik overgehaald. Ik denk maar zo: velen kunnen van hem leren en elke wedstrijd die hij speelt is meegenomen. Hoe dan ook, erg tof natuurlijk!quote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Excelsior '31 mooie aanwinst erbij: Niels Oude Kamphuis. Al is de vraag of hij veel gaat ballen.
Ik ben niet bang om te mailenquote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Excelsior '31 mooie aanwinst erbij: Niels Oude Kamphuis. Al is de vraag of hij veel gaat ballen.
En Georg, ze stellen mailtjes altijd best op prijs hoor!
Als ze dat van hem verwachten vraag ik me af waarom ze hem gehaald hebben. Bij ons was het altijd een balvaste spits, die vaak scoorde en veel assist gaf. Stond in die tijd nog in de interesse van een aantal BVO's.quote:Op zondag 25 november 2007 16:27 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Bolks heeft geen basisplaats bij het zwalkende DOS en zegt zelf dat hij nog niet heeft laten zien wat hij kan. Dat zegt eigenlijk al vrij veel. Bij de invalbeurten overtuigt hij mij niet. Hij maakt constant geen fitte indruk. Bovendien willen Valk en Alleman een spits die veel loopwerk verricht en daar is hij met zijn torso het type niet voor.
Hij woont in Rijssen als het goed is, maar dat zal Vaduz beter weten.quote:Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om te mailenHeb ze wel eens gemaild m.b.t. fouten en dat verbeterden ze toen keurig. Maar voor pietluttigheden ga ik mensen niet mailen, anders voel ik me een zeikerd.
Niels Oude Kamphuis, voetballers van naam zijn in de hoofdklasse zelden een succes. Remco Schol liet vorig jaar bij Berkum helemaal niets zien. Heb Genemuiden dit jaar alleen tegen Dos gezien, toen speelde hij overigens goed. Hanteren ze bij Excelsior niet een buitenlander regeling? Of geldt hij niet als buitenlander?
Ze hanteren inderdaad een 'buitenlander' regeling. (5 van buitenaf) Ik weet niet hoe Niels ingeschaald wordt. Hij woont wel gewoon in Rijssen, dus wellicht wordt hij dan niet als 'buitenlander'. Zo is het ook bij Scheppink die hier ook al een tijdje woont. Heel strict is het de laatste jaren niet zo op regelgebied. Er wordt wel rekening mee gehouden, dat wel. De kern in de basis moet Rijssens zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef GeorgKacher het volgende:
Niels Oude Kamphuis, voetballers van naam zijn in de hoofdklasse zelden een succes. Remco Schol liet vorig jaar bij Berkum helemaal niets zien. Heb Genemuiden dit jaar alleen tegen Dos gezien, toen speelde hij overigens goed. Hanteren ze bij Excelsior niet een buitenlander regeling? Of geldt hij niet als buitenlander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |