abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54597257
De beslissingswedstrijd voor de periode is verplaatst naar woensdag 19 december, er wordt dan om 20.00 uur in Hardenberg afgetrapt.
That's all folks!
pi_54603856
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De beslissingswedstrijd voor de periode is verplaatst naar woensdag 19 december, er wordt dan om 20.00 uur in Hardenberg afgetrapt.
Nutteloze wedstrijd...en zaterdag is het verschil toch wel gebleken

[ Bericht 1% gewijzigd door F1Bas op 14-11-2007 16:28:23 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54614204
En het lijkt op vooruitschuifpolitiek.
That's all folks!
pi_54695856
Gaat niet meer zo lekker meer met je club, Vaduz.
pi_54696279
Inderdaad niet. Ze zitten in een neerwaartse spiraal. Ook het aantal belangrijke afwezigen gisteren hielp niet mee (lkeeper Vicente was ziek, sterkhouders Zwollo en Hoekstra geblesseerd, Scheppink wacht op z'n kruisbandoperatie). Arno Luby en Hans Baan uit Excelsior 2 stonden daarom in de basis. Gerald Janssen kwam voorin te staan. Bokselbeld viel in de rust nog eens uit en dat leidde tot een ontwrichting van de ploeg. Voor rust speelde Excelsior best aardig, na rust was het net zoals de laatste weken, een kans tegen, een doelpunt tegen. Helaas. De titel kunnen ze nu wel vergeten, de doelstelling: een top 5 plaats halen is reeeler.
That's all folks!
pi_54762501
Misschien dat ik zaterdag maar eens ga kijken bij de Kamper derby. Toch ook wel benieuwd geworden naar die Zandbergen. Spookt Georg hier nog wel eens rond?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_54764191
Dat is de zaakwaarnemer van Zandbergen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54771035
Ja zeker, zeer goed nieuws over Zandbergen: heeft bijgetekend voor 2 jaar (mits er een BVO komt). Methodmich, je zou het bijna denken met al mijn reclame over die jongen, maar als je bij Kowet (wat geen wonderploeg is) topscoorder bent op je 21e van Nederland dan is dat heel bijzonder. Looms, Kroeze etc. zouden er honderd procent zeker weten bij Kowet minder hebben ingelegd, laat staan op hun 21e. De kamper derby is in aantocht, ik hoop op beter voetbal dan de laatste paar keer!
pi_54776316
http://www.knvb.nl/archie(...)n_leeft_voor_scoren_ Interview met Zandbergen op de knvb site.
pi_54800078
Nu ook een stuk op VOZ over de derby. Een slecht geschreven stuk. 100% zeker door een niet-ingewijde.

1." DOS en Go Ahead gedroegen zich geheel naar traditie opvallend rustig op de overschrijvingsmarkt aan het eind van het vorig seizoen en dat is niet voor niks".
Onzin want kowet heeft 7 nieuwe spelers gehaald en DOS wilde wel spelers halen maar dat ging niet door omstandigheden niet door. En dat had niets te maken met financiën, zie punt vier.
2. "Een blik op de ranglijst leert echter dat de zorgen nog zeker niet aan de kant kunnen." Dat kun je over elke club wel schrijven tijdens de eerste periode, vaststaat dat DOS (en ieder andere degradatiekanditaat) veel punten zal moeten pakken om er in te blijven, het staat allemaal dicht op elkaar. Met HHC als uitschieter naar boven.
3 ."Beide hoofdklassers drijven voor een groot deel op de opleiding van eigen jeugd". Onzin. De laatste opstelling van Kowet:
Kees Kostwinder - André Timmerman, Michiel Kuipers, Gerwin van Hierden Arjan van Keulen - Danny Pruim, Jurrian Zandbergen , Terence ten Brinke , Harm Jan Tip - Matthijs Kool, Roy Supèr
Kostwinder, V. Hierden, Pruim, Ten Brinke, Tip, Kool en Supér komen van buiten, met het gehalte eigen jeugd valt het wel mee. Waarbij Draganovic normaal gesproken speelt, houdt je drie mensen uit de eigen jeugd over. (Da Silva speelt normaal wel, maar is ook geen eigen jeugd)
In mindere mate kun je hetzelfde over Dos zeggen, al spelen er in de regel meer dan drie jongens uit de eigen jeugd domweg omdat de jeugdopleiding van DOS al heel lang heel veel beter is dan die van Kowet. Kowet heeft bijv. nog nooit een profvoetballer opgeleid van betekenis.
4. "Niet vreemd natuurlijk voor wie de mogelijkheden (lees: financiële armslag) van de clubs onder de lamp legt". Dit terugkerende riedeltje heeft VOZ al vaker geschreven over de Kamper clubs. De sponsorgelden van Kowet zijn het afgelopen jaar verdubbeld. Is dus ook klinkklare nonsens. Natuurlijk is het zo dat zij niet de begroting hebben van pak-en-beet Quick Boys maar het afgelopen jaar is dit bij beiden enorm verbeterd. Kowet heeft een topsponsor groep (o.i.d. heet wellicht iets anders) opgestart een paar maanden geleden (moet nog goed op gang komen natuurlijk) en Dos is bezig met de Heeren van Campen, heeft een managementteam opgestart, heeft besloten dat spelers betaald mogen worden etc. Kortom dit is aan het veranderen/deels al veranderd.
pi_54807276
Interessante opmerkingen! Wellicht kun je ze eens mailen naar de redactie?

Over Zandbergen waren ze wel positief.
www.thuisuiteten.nl
pi_54808019
Ja, lijkt me mailwaardig. Breng ze eens op de hoogte.
That's all folks!
pi_54808927
Leuk stukje ja Georg. Helaas kan ik morgen niet komen naar de derby, ivm met ziekte en geen vervoer...
pi_54809979
Over Zandbergen zijn ze altijd positief geweest, op 10 december (mijn verjaardag ) 2006 schreven ze bijv. : Zandbergen komt in zijn doen en laten over als een routinier, maar de centrumspits is nog maar een beginnende twintiger.

Erachteraan kwam (als altijd) dat ze niet de financiële middelen hebben om hem vast te houden. Mateboer van bouwbedrijf Mateboer, steenrijke vent in Kampen (en sponsor van Kowet) heeft met hem gesproken (hij is bestuurslid technische zaken bij Kowet) en hij heeft dus bijgetekend. 1+1=2. Het zijn bij VOZ vrijwilligers, fouten maken mag/kan ik ze niet kwalijk nemen.
Om ze te mailen over dergelijke pietluttigheden gaat mij een beetje te ver, al wordt het wel tijd dat ze een andere grammafoonplaat opzetten m.b.t. de financiële middelen.

Laat ze trouwens eens naar Urk gaan, Prachtige club, veelal 11 spelers uit de eigen jeugd, mooiste uittenu van het Nederlandse voetbal (betaald en onbetaald voetbal!), etc. Daar voltrekt zich een levensgroot drama. Urk dreigt direct te degraderen naar de tweede klasse. Slechts één ploeg onder zich. Op 1 december moeten ze tegen een ploeg die één plek boven
hun staat. Kun je een mooi stuk over schrijven lijkt me.

Harkema wordt trouwens heel dik kampioen in 1e. Alles nog gewonnen. 11 gespeeld 55 voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgKacher op 23-11-2007 21:29:34 ]
pi_54815590
Zandbergen? Wij zoeken nog een nieuwe spits voor volgend seizoen
pi_54820814
DOS gisteren dramatisch, kwamen verdiend op 1-0, geven de 1-1 weg en lopen vervolgens tegen zichzelf te ballen. 3-1 was dik verdiend. Dos was verdedigend heel zwak en bracht aanvallend eigenlijk ook niets. Het wordt een loodzwaar seizoen voor de Poelanten.
pi_54823596
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:36 schreef GeorgKacher het volgende:
DOS gisteren dramatisch, kwamen verdiend op 1-0, geven de 1-1 weg en lopen vervolgens tegen zichzelf te ballen. 3-1 was dik verdiend. Dos was verdedigend heel zwak en bracht aanvallend eigenlijk ook niets. Het wordt een loodzwaar seizoen voor de Poelanten.
Hoe doet Josja Bolks het?
pi_54826996
Excelsior '31 mooie aanwinst erbij: Niels Oude Kamphuis. Al is de vraag of hij veel gaat ballen.

En Georg, ze stellen mailtjes altijd best op prijs hoor!
www.thuisuiteten.nl
pi_54827000
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:10 schreef HPayne het volgende:

[..]

Hoe doet Josja Bolks het?
Bolks heeft geen basisplaats bij het zwalkende DOS en zegt zelf dat hij nog niet heeft laten zien wat hij kan. Dat zegt eigenlijk al vrij veel. Bij de invalbeurten overtuigt hij mij niet. Hij maakt constant geen fitte indruk. Bovendien willen Valk en Alleman een spits die veel loopwerk verricht en daar is hij met zijn torso het type niet voor.
pi_54827127
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Excelsior '31 mooie aanwinst erbij: Niels Oude Kamphuis. Al is de vraag of hij veel gaat ballen.
Hij heeft al meerdere keren met succes meegetraind. Neefje Nick Hoekstra heeft hem denk ik overgehaald. Ik denk maar zo: velen kunnen van hem leren en elke wedstrijd die hij speelt is meegenomen. Hoe dan ook, erg tof natuurlijk!
That's all folks!
pi_54827295
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:

En Georg, ze stellen mailtjes altijd best op prijs hoor!
Ik ben niet bang om te mailen Heb ze wel eens gemaild m.b.t. fouten en dat verbeterden ze toen keurig. Maar voor pietluttigheden ga ik mensen niet mailen, anders voel ik me een zeikerd.

Niels Oude Kamphuis, voetballers van naam zijn in de hoofdklasse zelden een succes. Remco Schol liet vorig jaar bij Berkum helemaal niets zien. Heb Genemuiden dit jaar alleen tegen Dos gezien, toen speelde hij overigens goed. Hanteren ze bij Excelsior niet een buitenlander regeling? Of geldt hij niet als buitenlander?
pi_54827446
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:27 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Bolks heeft geen basisplaats bij het zwalkende DOS en zegt zelf dat hij nog niet heeft laten zien wat hij kan. Dat zegt eigenlijk al vrij veel. Bij de invalbeurten overtuigt hij mij niet. Hij maakt constant geen fitte indruk. Bovendien willen Valk en Alleman een spits die veel loopwerk verricht en daar is hij met zijn torso het type niet voor.
Als ze dat van hem verwachten vraag ik me af waarom ze hem gehaald hebben. Bij ons was het altijd een balvaste spits, die vaak scoorde en veel assist gaf. Stond in die tijd nog in de interesse van een aantal BVO's.
Maar jammer voor hem en DOS dat hij dan zo is afgezakt.
pi_54827457
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Ik ben niet bang om te mailen Heb ze wel eens gemaild m.b.t. fouten en dat verbeterden ze toen keurig. Maar voor pietluttigheden ga ik mensen niet mailen, anders voel ik me een zeikerd.

Niels Oude Kamphuis, voetballers van naam zijn in de hoofdklasse zelden een succes. Remco Schol liet vorig jaar bij Berkum helemaal niets zien. Heb Genemuiden dit jaar alleen tegen Dos gezien, toen speelde hij overigens goed. Hanteren ze bij Excelsior niet een buitenlander regeling? Of geldt hij niet als buitenlander?
Hij woont in Rijssen als het goed is, maar dat zal Vaduz beter weten.
www.thuisuiteten.nl
pi_54827639
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef GeorgKacher het volgende:

Ze hanteren inderdaad een 'buitenlander' regeling. (5 van buitenaf) Ik weet niet hoe Niels ingeschaald wordt. Hij woont wel gewoon in Rijssen, dus wellicht wordt hij dan niet als 'buitenlander'. Zo is het ook bij Scheppink die hier ook al een tijdje woont. Heel strict is het de laatste jaren niet zo op regelgebied. Er wordt wel rekening mee gehouden, dat wel. De kern in de basis moet Rijssens zijn.

Maar sowieso vind ik dit op het eerste oog zo'n kwalitatieve versterking dat die regelingen wel omzeild mag worden. En Schol is wel van een andere categorie, normaalgesproken.
That's all folks!
pi_54828043
Van Zaki verwachten ze ook veel loopwerk. Valk zei dat mooi: dat was voor hem erg wennen. Bolks speelde in de voorbereiding wel heel goed. Maar heeft sindsdien weinig (kunnen) laten zien.
pi_54865267
@ Vaduz: Looms+Sepp=13 Zandbergen+Da Silva=18
Kowet is thuis vrijwel onverslaanbaar, die winnen zaterdag dik van ON, Excelsior krijgt het met de huidige vorm tegen WHC zeker niet makkelijk. Ik zeg na het weekend is het verschil groter
pi_54984522
Niels Oude Kamphuis bij zijn debuut rood. Kowet speelde gisteren niet best, hanteerde veel te veel de lange bal op Zandbergen. Op basis van inzet was het gelijkspel niet onverdiend. Urk heeft gisteren gewonnen, dat ze maar snel meer punten pakken. Excelsior is bezig aan een slechte reeks, nu derde. Van Be Quick heeft HHC niets te vrezen want mentaal veel te slap om mee te doen om de prijzen. Die winnen nooit wat. Staphorst is knap bezig, die blijven er wel in voorspel ik. DOS en Oranje Nassau gaan er rechtstreeks uit zeg ik. Werd vorig jaar ook door velen voorspeld toen beiden met de winterstop 8 punten hadden, de rest is geschiedenis zullen we maar zeggen.
  zondag 2 december 2007 @ 11:19:45 #178
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_54985438
WHC komt er weer aan
- verwijderd door admin -
pi_54985683
Misschien moet HHC is naar hoofdklasse A of B, krijgen ze misschien iets meer tegenstand.

Al is het geografisch niet heel makkelijk, al hebben wij in B nu ook clubs uit Zeeland.
pi_54988907
En wat een drama bij Excelsior'31. Ze waren veel beter, maar maken geen enkele kans van de 20.000 kansen af. Dan krijg je, zeker als het niet loopt, uiteraard de deksel op de neus.

En Niels, ik heb het op TV Oost teruggezien. De situatie was zo: Gerald Janssen, medespeler werd omver gekegeld. Niels ging over de schreef bij de volgende tegenstander die aan de bal was en veegde hem onderuit. Achteraf voor de camera, met een petje op, oogde hij laconiek. Hij vond de kaart terecht, wilde zijn actie niet goedpraten. Maar hij gaf enorm af op het arbitrale trio, die hem zo gek kregen dat hij het deed. 'Ik ben andere scheidsrechters gewend, is het elke week zo dan vrees ik voor mezelf' Met een semi-lach op zijn gezicht.
That's all folks!
pi_54989500
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat een drama bij Excelsior'31. Ze waren veel beter, maar maken geen enkele kans van de 20.000 kansen af. Dan krijg je, zeker als het niet loopt, uiteraard de deksel op de neus.

En Niels, ik heb het op TV Oost teruggezien. De situatie was zo: Gerald Janssen, medespeler werd omver gekegeld. Niels ging over de schreef bij de volgende tegenstander die aan de bal was en veegde hem onderuit. Achteraf voor de camera, met een petje op, oogde hij laconiek. Hij vond de kaart terecht, wilde zijn actie niet goedpraten. Maar hij gaf enorm af op het arbitrale trio, die hem zo gek kregen dat hij het deed. 'Ik ben andere scheidsrechters gewend, is het elke week zo dan vrees ik voor mezelf' Met een semi-lach op zijn gezicht.
Scheidsrechters in de hoofdklasses zijn over het algemeen ook drama. Bijna elke week weer.
pi_54993066
Hij heeft de pech dat hij gelijk de slechtste ooit trof, in Sjaak Uitterhoeve.

En F1Bas, beetje overdreven dat HHC nu elders moet spelen. Door goed beleid zijn ze vorig jaar kampioen geworden en staan ze nu goed, maar dat is lang nog niet structureel. Bovendien, wat winnen ze ermee om in de middenmoot mee te gaan hobbelen in A of B?
www.thuisuiteten.nl
pi_54993116
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:13 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Scheidsrechters in de hoofdklasses zijn over het algemeen ook drama. Bijna elke week weer.
Als Meun als eerste wordt aangewezen voor een kampioenswedstrijd dan weet je het niveau wel. De scheids bij kowet leek wel een psycholoog zo veel babbelde hij met iedereen.
pi_54995181
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Bovendien, wat winnen ze ermee om in de middenmoot mee te gaan hobbelen in A of B?
Onzin. Hoe vaak heb jij HHC dit seizoen zien spelen? Vermoedelijk 0 keer, dan vind ik het knap dat je een oordeel kunt vellen over spelers die je niet ziet spelen. HHC heeft een topploeg die in de eerste divisie probleemloos mee zouden kunnen doen. Zie AGOVV, toen waren ze 80 minuten beter. A en B zijn sterker, geen discussie over mogelijk, maar dit is schromelijk overdreven.
pi_54995410
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Als Meun als eerste wordt aangewezen voor een kampioenswedstrijd dan weet je het niveau wel. De scheids bij kowet leek wel een psycholoog zo veel babbelde hij met iedereen.
Meun uit Urk is wel zon verschrikkelijk drama!
pi_55060274
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:09 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Onzin. Hoe vaak heb jij HHC dit seizoen zien spelen? Vermoedelijk 0 keer, dan vind ik het knap dat je een oordeel kunt vellen over spelers die je niet ziet spelen. HHC heeft een topploeg die in de eerste divisie probleemloos mee zouden kunnen doen. Zie AGOVV, toen waren ze 80 minuten beter. A en B zijn sterker, geen discussie over mogelijk, maar dit is schromelijk overdreven.
Beetje chargeren. Al denk ik eigenlijk niet dat HHC in A zo goed zou draaien, lijkt me dat er zeker 6 ploegen sterker zullen zijn.

Zandbergen zou in A ook op de bank zitten bij de meeste clubs.
www.thuisuiteten.nl
pi_55064569
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Beetje chargeren. Al denk ik eigenlijk niet dat HHC in A zo goed zou draaien, lijkt me dat er zeker 6 ploegen sterker zullen zijn.

Zandbergen zou in A ook op de bank zitten bij de meeste clubs.
Ik ken A niet goed, maar historisch gezien is A sterker en ik geloof ook dat HHC daar minder punten zou hebben gepakt, overigens geloof ik niet dat ze daar 7e zouden staan. Kan me niet voorstellen dat HHC daar niet de top 5 zou halen, tenzij A 6 clubs heeft die mee zouden doen in de top van de eerste divisie. En dat geloof ik niet zo hard. C is zwakker en voor HHC zou B beter zijn, dan krijgen ze meer weerstand. Al is wel het leuke aan C dat er regelmatig 16 van de 22 op het veld staande spelers uit de eigen jeugd komen, dat heeft ook zijn charme. Zandbergen is te groot voor A en moet dus naar een BVO als hij nog wat wil
pi_55064655
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:22 schreef HPayne het volgende:

[..]

Meun uit Urk is wel zon verschrikkelijk drama!
Breek mij de bek niet open. Maar Looms houdt bij hem wel 90 minuten zijn mond. Elk nadeel heb zijn voordeel.
pi_55069547
Dat is toch jammer man, die conversaties zijn altijd prachtig.
That's all folks!
pi_55071734
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch jammer man, die conversaties zijn altijd prachtig.
Hoe Looms zich bij een grens naar binnen slijmde vorig seizoen tegen Kowet was verre van prachtig maar buitengewoon oncollegiaal. Het is alweer een half jaar geleden, pak me niet op drie woorden die niet kloppen

De trainer van Kowet zegt tegen de grens (die idd niet goed vlagde): als het buitenspel is steek dan eens die vlag omhoog. (Doelpunt Looms was 10 meter buitenspel) Looms loopt op schuurman en de grens af: Doe normaal man, het is een hard werkende vrijwilliger. Die man staat hier voor zijn plezier. Toch? Laat het voor hem dan ook een plezier zijn en houd gewoon je mond. Je vlagt prima trek je maar niets van hem aan.

Bij Meun hoef je dit soort slijmerij niet te proberen, 1 keer is geel, 2e keer is rood.
pi_55076548
Dat vind ik dan wel een originele.

Geerdink Johannink dus weg na het seizoen, was gisteren al bekend, maar het is hier nog niet gemeld. Z'n contract is niet verlengd door het bestuur. Hij heeft twee jaar in Rijssen gewerkt en niet zo heel succesvol geweest. Z'n trainingen schijnen van erg goed niveau te zijn, maar op het veld liep het vaak minder. Dat ligt niet allemaal alleen aan hem, de vele blessures hielpen bepaald niet mee.
That's all folks!
pi_55080396
Haha wat een uitgekookt figuur die Looms. Maar Meun die heeft ooit een keer heel Nunspeet over zich heen gehad, nadat hij in een voor ons beslissende wedstrijd (kampioensschap meen ik) enorm slecht floot, rode kaarten, onterechte penaltys. Hij is daardoor min of meer persona non grata geworden hier.
pi_55082230
Meun als in, Gerrit Meun uit Urk?

Die fluit zaterdag IJsselmeervogels - NIVO Sparta
pi_55082402
Ja die, al moet dat bij die wedstrijd niet veel uitmaken.
That's all folks!
pi_55082562
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja die, al moet dat bij die wedstrijd niet veel uitmaken.
Ach, ik erger mij al bijna het hele seizoen aan de scheidsrechters, dan kan deze er ook nog wel bij.

Op onze website staat ook nog eens de 'ervaren scheidsrechter', tsja ervaren met blunderen misschien.
pi_55083233
F1Bas ik zal je gerust stellen, echt blunders komen bij Meun niet vaak voor, het is geen Bellinga. (al zingt er wel een verhaal rond dat hij een bal gooide naar een speler, die bal kwam op de hand, penalty, maar daar was ik verder niet bij)
Maar hij is dé autoriteit en enige (in)spraak van wie dan ook wordt niet geduld. En dat maakt hem tot een bij tijd en wijlen zielige man. Als iemand dan toch zijn mond opendoet (Valk van Dos had dit jaar ook een aanvaring m.b.t de voordeelregel) dan is hij echt het haasje.
pi_55126936
3-0 verlies in Zwolle. Ik ga me zorgen maken over de huidige gang van zaken.
That's all folks!
pi_55128390
Meun viel erg mee vandaag . 1x geel voor praten en dat na 10 minuten al . Voor de rest geen enkele kaart en gewoon goed gefloten.
pi_55130275
HHC Hardenberg wint ondertussen gewoon weer.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')