Nutteloze wedstrijd...en zaterdag is het verschil toch wel geblekenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De beslissingswedstrijd voor de periode is verplaatst naar woensdag 19 december, er wordt dan om 20.00 uur in Hardenberg afgetrapt.
Hoe doet Josja Bolks het?quote:Op zondag 25 november 2007 11:36 schreef GeorgKacher het volgende:
DOS gisteren dramatisch, kwamen verdiend op 1-0, geven de 1-1 weg en lopen vervolgens tegen zichzelf te ballen. 3-1 was dik verdiend. Dos was verdedigend heel zwak en bracht aanvallend eigenlijk ook niets. Het wordt een loodzwaar seizoen voor de Poelanten.
Bolks heeft geen basisplaats bij het zwalkende DOS en zegt zelf dat hij nog niet heeft laten zien wat hij kan. Dat zegt eigenlijk al vrij veel. Bij de invalbeurten overtuigt hij mij niet. Hij maakt constant geen fitte indruk. Bovendien willen Valk en Alleman een spits die veel loopwerk verricht en daar is hij met zijn torso het type niet voor.quote:
Hij heeft al meerdere keren met succes meegetraind. Neefje Nick Hoekstra heeft hem denk ik overgehaald. Ik denk maar zo: velen kunnen van hem leren en elke wedstrijd die hij speelt is meegenomen. Hoe dan ook, erg tof natuurlijk!quote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Excelsior '31 mooie aanwinst erbij: Niels Oude Kamphuis. Al is de vraag of hij veel gaat ballen.
Ik ben niet bang om te mailenquote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Excelsior '31 mooie aanwinst erbij: Niels Oude Kamphuis. Al is de vraag of hij veel gaat ballen.
En Georg, ze stellen mailtjes altijd best op prijs hoor!
Als ze dat van hem verwachten vraag ik me af waarom ze hem gehaald hebben. Bij ons was het altijd een balvaste spits, die vaak scoorde en veel assist gaf. Stond in die tijd nog in de interesse van een aantal BVO's.quote:Op zondag 25 november 2007 16:27 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Bolks heeft geen basisplaats bij het zwalkende DOS en zegt zelf dat hij nog niet heeft laten zien wat hij kan. Dat zegt eigenlijk al vrij veel. Bij de invalbeurten overtuigt hij mij niet. Hij maakt constant geen fitte indruk. Bovendien willen Valk en Alleman een spits die veel loopwerk verricht en daar is hij met zijn torso het type niet voor.
Hij woont in Rijssen als het goed is, maar dat zal Vaduz beter weten.quote:Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om te mailenHeb ze wel eens gemaild m.b.t. fouten en dat verbeterden ze toen keurig. Maar voor pietluttigheden ga ik mensen niet mailen, anders voel ik me een zeikerd.
Niels Oude Kamphuis, voetballers van naam zijn in de hoofdklasse zelden een succes. Remco Schol liet vorig jaar bij Berkum helemaal niets zien. Heb Genemuiden dit jaar alleen tegen Dos gezien, toen speelde hij overigens goed. Hanteren ze bij Excelsior niet een buitenlander regeling? Of geldt hij niet als buitenlander?
Ze hanteren inderdaad een 'buitenlander' regeling. (5 van buitenaf) Ik weet niet hoe Niels ingeschaald wordt. Hij woont wel gewoon in Rijssen, dus wellicht wordt hij dan niet als 'buitenlander'. Zo is het ook bij Scheppink die hier ook al een tijdje woont. Heel strict is het de laatste jaren niet zo op regelgebied. Er wordt wel rekening mee gehouden, dat wel. De kern in de basis moet Rijssens zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef GeorgKacher het volgende:
Niels Oude Kamphuis, voetballers van naam zijn in de hoofdklasse zelden een succes. Remco Schol liet vorig jaar bij Berkum helemaal niets zien. Heb Genemuiden dit jaar alleen tegen Dos gezien, toen speelde hij overigens goed. Hanteren ze bij Excelsior niet een buitenlander regeling? Of geldt hij niet als buitenlander?
Scheidsrechters in de hoofdklasses zijn over het algemeen ook drama. Bijna elke week weer.quote:Op zondag 2 december 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat een drama bij Excelsior'31. Ze waren veel beter, maar maken geen enkele kans van de 20.000 kansen af. Dan krijg je, zeker als het niet loopt, uiteraard de deksel op de neus.
En Niels, ik heb het op TV Oost teruggezien. De situatie was zo: Gerald Janssen, medespeler werd omver gekegeld. Niels ging over de schreef bij de volgende tegenstander die aan de bal was en veegde hem onderuit. Achteraf voor de camera, met een petje op, oogde hij laconiek. Hij vond de kaart terecht, wilde zijn actie niet goedpraten. Maar hij gaf enorm af op het arbitrale trio, die hem zo gek kregen dat hij het deed. 'Ik ben andere scheidsrechters gewend, is het elke week zo dan vrees ik voor mezelf' Met een semi-lach op zijn gezicht.
Als Meun als eerste wordt aangewezen voor een kampioenswedstrijd dan weet je het niveau wel. De scheids bij kowet leek wel een psycholoog zo veel babbelde hij met iedereen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Scheidsrechters in de hoofdklasses zijn over het algemeen ook drama. Bijna elke week weer.
Onzin. Hoe vaak heb jij HHC dit seizoen zien spelen? Vermoedelijk 0 keer, dan vind ik het knap dat je een oordeel kunt vellen over spelers die je niet ziet spelen. HHC heeft een topploeg die in de eerste divisie probleemloos mee zouden kunnen doen. Zie AGOVV, toen waren ze 80 minuten beter. A en B zijn sterker, geen discussie over mogelijk, maar dit is schromelijk overdreven.quote:Op zondag 2 december 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Bovendien, wat winnen ze ermee om in de middenmoot mee te gaan hobbelen in A of B?
Meun uit Urk is wel zon verschrikkelijk drama!quote:Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Als Meun als eerste wordt aangewezen voor een kampioenswedstrijd dan weet je het niveau wel. De scheids bij kowet leek wel een psycholoog zo veel babbelde hij met iedereen.
Beetje chargeren. Al denk ik eigenlijk niet dat HHC in A zo goed zou draaien, lijkt me dat er zeker 6 ploegen sterker zullen zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 18:09 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Onzin. Hoe vaak heb jij HHC dit seizoen zien spelen? Vermoedelijk 0 keer, dan vind ik het knap dat je een oordeel kunt vellen over spelers die je niet ziet spelen. HHC heeft een topploeg die in de eerste divisie probleemloos mee zouden kunnen doen. Zie AGOVV, toen waren ze 80 minuten beter. A en B zijn sterker, geen discussie over mogelijk, maar dit is schromelijk overdreven.
Ik ken A niet goed, maar historisch gezien is A sterker en ik geloof ook dat HHC daar minder punten zou hebben gepakt, overigens geloof ik niet dat ze daar 7e zouden staan. Kan me niet voorstellen dat HHC daar niet de top 5 zou halen, tenzij A 6 clubs heeft die mee zouden doen in de top van de eerste divisie. En dat geloof ik niet zo hard. C is zwakker en voor HHC zou B beter zijn, dan krijgen ze meer weerstand. Al is wel het leuke aan C dat er regelmatig 16 van de 22 op het veld staande spelers uit de eigen jeugd komen, dat heeft ook zijn charme. Zandbergen is te groot voor Aquote:Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje chargeren. Al denk ik eigenlijk niet dat HHC in A zo goed zou draaien, lijkt me dat er zeker 6 ploegen sterker zullen zijn.
Zandbergen zou in A ook op de bank zitten bij de meeste clubs.
Breek mij de bek niet open. Maar Looms houdt bij hem wel 90 minuten zijn mond. Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op zondag 2 december 2007 18:22 schreef HPayne het volgende:
[..]
Meun uit Urk is wel zon verschrikkelijk drama!
Hoe Looms zich bij een grens naar binnen slijmde vorig seizoen tegen Kowet was verre van prachtig maar buitengewoon oncollegiaal. Het is alweer een half jaar geleden, pak me niet op drie woorden die niet kloppenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch jammer man, die conversaties zijn altijd prachtig.
Ach, ik erger mij al bijna het hele seizoen aan de scheidsrechters, dan kan deze er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja die, al moet dat bij die wedstrijd niet veel uitmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |