abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53221925
Zitten goeie acties bij.

Terugblik zaterdaghoofdklasse speeldag 3 staat ook een terugblik en de topschutterslijst!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53375164
Vandaag ONS Sneek - Excelsior. Op Fries grondgebied verliest Excelsior meestal, een punt zou al heel mooi zijn vandaag.
That's all folks!
pi_53384225
0-3 door Sepp, Looms en Ter Harmsel.

12 uit 4.
That's all folks!
pi_53387320
Staphorst 4-0 tegen Flevo Boys
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_53392214
Eindelijk ja, mooie overwinning!

Verder weinig users meer in het C-topic, jammer.
That's all folks!
pi_53396795
Ja valt een beetje dood, heb er ook niet altijd even veel tijd voor, wat een prachtgoal van Stefan Buitenhuis, vanaf eigen helft over de keeper heen, onderkant lat erin. Mooier kan haast niet...

HHC begint wat stabieler te spelen, fijn voor het zelfvertrouwen, al is het wel te hopen dat 1 van de de superspitsen van excelsior binnenkort maar eens geblesseerd raakt :p misschien dat het dan nog wat spannend wordt...
pi_53403380
Harkemase Boys 1e klasse E. Staat na vier wedstrijden aan kop met de volle score, en een doelsaldo van 26-5
Gisteren met 1-9 gewonnen bij SJS. Tot volgend jaar dus..
pi_53404609
quote:
Op zondag 23 september 2007 01:35 schreef ILCILA het volgende:
Ja valt een beetje dood, heb er ook niet altijd even veel tijd voor, wat een prachtgoal van Stefan Buitenhuis, vanaf eigen helft over de keeper heen, onderkant lat erin. Mooier kan haast niet...

HHC begint wat stabieler te spelen, fijn voor het zelfvertrouwen, al is het wel te hopen dat 1 van de de superspitsen van excelsior binnenkort maar eens geblesseerd raakt :p misschien dat het dan nog wat spannend wordt...
Ik zag de goal op TV Oost, wonderschoon! Hopelijk blijft Excelsior blessurevrij, dan kan het bijzonder leuk worden.
That's all folks!
pi_53410187
Terugblik zaterdaghoofdklasse speelronde 4

Daar worden Asterix & Obelix maar weer eens genoemd!
www.thuisuiteten.nl
pi_53412418
Gisteren DOS gezien, knokten zich knap terug na een 2-0 achterstand. Karel had weer een aantal wereldreddingen, het wordt een geweldige aderlating voor DOS dat hij DOS gaat verlaten aan het einde van het seizoen. HHC was gisteren gewoon beter dan kowet, Zandbergen kon niet zijn stempel drukken door zijn blessure. Harkema doet het fantastisch, mag ook wel met al dat sponsorgeld. Urk doet het daarentegen slecht, nog niks gewonnen al duurt de competitie nog lang.
pi_53440051
http://www.hoofdklasse.net/forum/showthread.php?t=280

Aardig topic voor de liefhebbers van deze afdeling op een ander forum! Er zit daar een fanatieke Hardenberger, maar is niet ILCILA denk ik?
www.thuisuiteten.nl
pi_53440594
Bij minuut 10.25 begint de samenvatting van HHC - GAE Kampen. Even kijken allen, dan zie je de wereldgoal van Stefan Buitenhuis.

http://www.rtvoost.nl/media/asf.asp?id=48382
That's all folks!
pi_53447988
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
http://www.hoofdklasse.net/forum/showthread.php?t=280

Aardig topic voor de liefhebbers van deze afdeling op een ander forum! Er zit daar een fanatieke Hardenberger, maar is niet ILCILA denk ik?
Ik ben het niet
pi_53502489
5-2 whoohooo en HHC gaat naar de 3e (nationale) bekerronde, tegen wie zullen ze moeten
pi_53503605
Hopen op een toffe ontmoeting!

Zaterdag Excelsior'31 - Staphorst, christelijker zie je ze zelden.
That's all folks!
pi_53506843
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopen op een toffe ontmoeting!

Zaterdag Excelsior'31 - Staphorst, christelijker zie je ze zelden.
Hmm, ik denk dat HHC-Hardenberg tegen Staphorst misschien nog wel christelijker is... Hardenberg heeft twee voetbalverenigingen, allebeide aan een andere kant van het dorp, eerder was het gebruikelijk dat de kinderen van christelijke ouders (vrijgemaakt) naar HHC gingen en de rest van de jongeren naar Hardenberg 85.
pi_53510859
Heeft HHC dan deels een christelijke achterban?

Wat een goal van Kroeze trouwens, wat een held blijft dat.
That's all folks!
pi_53512758
Urk-Staphorst zou echt christelijk zijn, al zal het wel een tijd duren voordat Urk terugkeert, Urk heeft als ik het goed heb alleen maar christeljike partijen in de gemeenteraad. Hardeberg is toch meer een CDA gemeente? Een op de drie stemt in Rijssen op de SGP bij de landelijke verkiezingen, dat is landelijk gezien heel hoog.
pi_53520994
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:35 schreef ILCILA het volgende:

[..]

Ik ben het niet
Toch niet?

Feli met de volgende ronde!
www.thuisuiteten.nl
pi_53534349
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:20 schreef HPayne het volgende:
Harkemase Boys 1e klasse E. Staat na vier wedstrijden aan kop met de volle score, en een doelsaldo van 26-5
Gisteren met 1-9 gewonnen bij SJS. Tot volgend jaar dus..
Overloper
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53534466
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Overloper
Heb totaal niks met die club maar vond het wel geinig
FC Lisse lijkt me daarentegen wel een leuke club
pi_53534499
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 01:33 schreef HPayne het volgende:

[..]
FC Lisse lijkt me daarentegen wel een leuke club
Dat heeft zo z'n redenen.
pi_53551454
F1Bas moet vaak geknipt worden?
www.thuisuiteten.nl
pi_53557156
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
F1Bas moet vaak geknipt worden?
Vaker dan vroeger, het is toch gratis
pi_53571016
En de Excelsior trein dendert door! 6-1 (4-0 bij rust) tegen Staphorst. Doelpunten van Boksebeld (2X), Looms (2X), Sepp en Dangremond.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')