Ik zag de goal op TV Oost, wonderschoon! Hopelijk blijft Excelsior blessurevrij, dan kan het bijzonder leuk worden.quote:Op zondag 23 september 2007 01:35 schreef ILCILA het volgende:
Ja valt een beetje dood, heb er ook niet altijd even veel tijd voor, wat een prachtgoal van Stefan Buitenhuis, vanaf eigen helft over de keeper heen, onderkant lat erin. Mooier kan haast niet...
HHC begint wat stabieler te spelen, fijn voor het zelfvertrouwen, al is het wel te hopen dat 1 van de de superspitsen van excelsior binnenkort maar eens geblesseerd raakt :p misschien dat het dan nog wat spannend wordt...

Ik ben het nietquote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
http://www.hoofdklasse.net/forum/showthread.php?t=280
Aardig topic voor de liefhebbers van deze afdeling op een ander forum! Er zit daar een fanatieke Hardenberger, maar is niet ILCILA denk ik?

Hmm, ik denk dat HHC-Hardenberg tegen Staphorst misschien nog wel christelijker is... Hardenberg heeft twee voetbalverenigingen, allebeide aan een andere kant van het dorp, eerder was het gebruikelijk dat de kinderen van christelijke ouders (vrijgemaakt) naar HHC gingen en de rest van de jongeren naar Hardenberg 85.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopen op een toffe ontmoeting!
Zaterdag Excelsior'31 - Staphorst, christelijker zie je ze zelden.

Overloperquote:Op zondag 23 september 2007 13:20 schreef HPayne het volgende:
Harkemase Boys 1e klasse E. Staat na vier wedstrijden aan kop met de volle score, en een doelsaldo van 26-5![]()
Gisteren met 1-9 gewonnen bij SJS. Tot volgend jaar dus..

Heb totaal niks met die club maar vond het wel geinigquote:

quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:33 schreef HPayne het volgende:
[..]
FC Lisse lijkt me daarentegen wel een leuke club![]()
![]()

quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
F1Bas moet vaak geknipt worden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |