abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53221925
Zitten goeie acties bij.

Terugblik zaterdaghoofdklasse speeldag 3 staat ook een terugblik en de topschutterslijst!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53375164
Vandaag ONS Sneek - Excelsior. Op Fries grondgebied verliest Excelsior meestal, een punt zou al heel mooi zijn vandaag.
That's all folks!
pi_53384225
0-3 door Sepp, Looms en Ter Harmsel.

12 uit 4.
That's all folks!
pi_53387320
Staphorst 4-0 tegen Flevo Boys
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_53392214
Eindelijk ja, mooie overwinning!

Verder weinig users meer in het C-topic, jammer.
That's all folks!
pi_53396795
Ja valt een beetje dood, heb er ook niet altijd even veel tijd voor, wat een prachtgoal van Stefan Buitenhuis, vanaf eigen helft over de keeper heen, onderkant lat erin. Mooier kan haast niet...

HHC begint wat stabieler te spelen, fijn voor het zelfvertrouwen, al is het wel te hopen dat 1 van de de superspitsen van excelsior binnenkort maar eens geblesseerd raakt :p misschien dat het dan nog wat spannend wordt...
pi_53403380
Harkemase Boys 1e klasse E. Staat na vier wedstrijden aan kop met de volle score, en een doelsaldo van 26-5
Gisteren met 1-9 gewonnen bij SJS. Tot volgend jaar dus..
pi_53404609
quote:
Op zondag 23 september 2007 01:35 schreef ILCILA het volgende:
Ja valt een beetje dood, heb er ook niet altijd even veel tijd voor, wat een prachtgoal van Stefan Buitenhuis, vanaf eigen helft over de keeper heen, onderkant lat erin. Mooier kan haast niet...

HHC begint wat stabieler te spelen, fijn voor het zelfvertrouwen, al is het wel te hopen dat 1 van de de superspitsen van excelsior binnenkort maar eens geblesseerd raakt :p misschien dat het dan nog wat spannend wordt...
Ik zag de goal op TV Oost, wonderschoon! Hopelijk blijft Excelsior blessurevrij, dan kan het bijzonder leuk worden.
That's all folks!
pi_53410187
Terugblik zaterdaghoofdklasse speelronde 4

Daar worden Asterix & Obelix maar weer eens genoemd!
www.thuisuiteten.nl
pi_53412418
Gisteren DOS gezien, knokten zich knap terug na een 2-0 achterstand. Karel had weer een aantal wereldreddingen, het wordt een geweldige aderlating voor DOS dat hij DOS gaat verlaten aan het einde van het seizoen. HHC was gisteren gewoon beter dan kowet, Zandbergen kon niet zijn stempel drukken door zijn blessure. Harkema doet het fantastisch, mag ook wel met al dat sponsorgeld. Urk doet het daarentegen slecht, nog niks gewonnen al duurt de competitie nog lang.
pi_53440051
http://www.hoofdklasse.net/forum/showthread.php?t=280

Aardig topic voor de liefhebbers van deze afdeling op een ander forum! Er zit daar een fanatieke Hardenberger, maar is niet ILCILA denk ik?
www.thuisuiteten.nl
pi_53440594
Bij minuut 10.25 begint de samenvatting van HHC - GAE Kampen. Even kijken allen, dan zie je de wereldgoal van Stefan Buitenhuis.

http://www.rtvoost.nl/media/asf.asp?id=48382
That's all folks!
pi_53447988
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
http://www.hoofdklasse.net/forum/showthread.php?t=280

Aardig topic voor de liefhebbers van deze afdeling op een ander forum! Er zit daar een fanatieke Hardenberger, maar is niet ILCILA denk ik?
Ik ben het niet
pi_53502489
5-2 whoohooo en HHC gaat naar de 3e (nationale) bekerronde, tegen wie zullen ze moeten
pi_53503605
Hopen op een toffe ontmoeting!

Zaterdag Excelsior'31 - Staphorst, christelijker zie je ze zelden.
That's all folks!
pi_53506843
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopen op een toffe ontmoeting!

Zaterdag Excelsior'31 - Staphorst, christelijker zie je ze zelden.
Hmm, ik denk dat HHC-Hardenberg tegen Staphorst misschien nog wel christelijker is... Hardenberg heeft twee voetbalverenigingen, allebeide aan een andere kant van het dorp, eerder was het gebruikelijk dat de kinderen van christelijke ouders (vrijgemaakt) naar HHC gingen en de rest van de jongeren naar Hardenberg 85.
pi_53510859
Heeft HHC dan deels een christelijke achterban?

Wat een goal van Kroeze trouwens, wat een held blijft dat.
That's all folks!
pi_53512758
Urk-Staphorst zou echt christelijk zijn, al zal het wel een tijd duren voordat Urk terugkeert, Urk heeft als ik het goed heb alleen maar christeljike partijen in de gemeenteraad. Hardeberg is toch meer een CDA gemeente? Een op de drie stemt in Rijssen op de SGP bij de landelijke verkiezingen, dat is landelijk gezien heel hoog.
pi_53520994
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:35 schreef ILCILA het volgende:

[..]

Ik ben het niet
Toch niet?

Feli met de volgende ronde!
www.thuisuiteten.nl
pi_53534349
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:20 schreef HPayne het volgende:
Harkemase Boys 1e klasse E. Staat na vier wedstrijden aan kop met de volle score, en een doelsaldo van 26-5
Gisteren met 1-9 gewonnen bij SJS. Tot volgend jaar dus..
Overloper
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53534466
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Overloper
Heb totaal niks met die club maar vond het wel geinig
FC Lisse lijkt me daarentegen wel een leuke club
pi_53534499
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 01:33 schreef HPayne het volgende:

[..]
FC Lisse lijkt me daarentegen wel een leuke club
Dat heeft zo z'n redenen.
pi_53551454
F1Bas moet vaak geknipt worden?
www.thuisuiteten.nl
pi_53557156
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
F1Bas moet vaak geknipt worden?
Vaker dan vroeger, het is toch gratis
pi_53571016
En de Excelsior trein dendert door! 6-1 (4-0 bij rust) tegen Staphorst. Doelpunten van Boksebeld (2X), Looms (2X), Sepp en Dangremond.
That's all folks!
pi_53666008
Gisteravond speelde Excelsior'31 1 een oefenduel tegen de beloften van Vitesse. Excelsior won met 2-0. (doelpunten Calkhoven en Hoekstra)
That's all folks!
pi_53670827
Netjes! VI meldde trouwens dat die Braziliaan Claudemir mee zou doen bij Vitesse. Was dat wat? Schijnen ze nogal van onder de indruk te zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_53670861
Geen idee, ik zat toen op msn met wat gasten te kletsen.
That's all folks!
pi_53670947
Ah ja, had ik kunnen weten.

Maar goed, wel weer Excelsior '31 in VI.
www.thuisuiteten.nl
pi_53672527
Altijd als eerste natuurlijk.
That's all folks!
pi_53739622
Staan er nog krakers op het programma vandaag? Zag dat Excelsior '31 naar ACV moet om de status zonder puntverlies vast te houden.
www.thuisuiteten.nl
pi_53740358
HHC-PKC moet opzich ook wel te doen zijn, maar je weet het maar nooit heh...
pi_53741329
Moet te doen zijn, al is het best een stuntploegje uit Groningen. ACV uit is altijd lastig, ik zag de helden vanmorgen om 11.00 op de club voor de bespreking en dergelijke. Ze oogden scherp.
That's all folks!
pi_53745651
0-1, Erwin Looms! De winning streak (18 uit 6!) is nog niet ten einde. HHC blijft knap bij, er verandert weinig bovenin.
That's all folks!
pi_53746484
Deze is wel een aparte post waard:

That's all folks!
pi_53748860
Jammer dat de '31 ontbreekt, maar inderdaad. Klasse hoor, wordt morgen zeker weer vermeld in het overzicht op de FP!
www.thuisuiteten.nl
pi_53750307
Ja, een klein smetje en ik ben benieuwd naar je overzicht.
That's all folks!
pi_53759144
Een verdiende overwinning van Dos Kampen gisteren in Groningen, Dos was fel en voetbalde verder ook gewoon goed. Go Ahead doet het nog steeds goed. Volgende week moet Go-Ahead tegen Excelsior, zou dat het eerste verlies inluiden van Excelsior of winnen de Rijssenaren opnieuw? Met een fitte Zandbergen ,die opnieuw zo begreep ik subliem speelde, acht ik ze tot een stunt in staat. Dos - Genemuiden wordt volgende week ook een kraker, beide ploegen hebben de punten hard nodig.
pi_53762422
Ik geloof totaal niet in een stunt, zeker niet hier in Rijssen. Excelsior moet een maatje te groot zijn.
That's all folks!
pi_53766507
www.thuisuiteten.nl
pi_53766763
Yes! Genemuiden komt er denk ik wel weer bovenop, als de geblesseerde jongens terugkomen. Be Quick was gisteren een maatje te groot. (maar zoals de site van de Genemuiders opmerkt: er zijn nog 60 punten te verdelen!)
That's all folks!
pi_53904880
Vanmiddag moeten Zandbergen en zijn kornuiten eraan geloven.
That's all folks!
pi_53910834
Gelukt Vaduz, weer een overwinning. Nummer zeven op rij, waar gaat dat eindigen voor de mannen uit Rijssen? HHC Hardenberg blijft ook winnen trouwens, dus het lijkt al tussen die twee te gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_53910886
Jajaja, de winning streak heeft ook vandaag een vervolg gekregen! 2-0 tegen GAE Kampen. De eerste treffer was van Hoekstra (hoorde ik van de omroeper), de tweede heb ik niet meegekregen omdat ik zelf onderwijl speelde. 21 uit 7!

En inderdaad, het lijkt nu al duidelijk om welke 2 ploegen het draait dit jaar.
That's all folks!
pi_53911258
Twee treffers zelfs van Nick, die inderdaad als herboren loopt te spelen dan. VVOG wel derde, ook apart na twee jaar kloten in B.
www.thuisuiteten.nl
pi_53911713
Het is droevig gesteld met het scheidsrechterskorps in de hoofdklasse. Dat werd vandaag weer eens duidelijk. Een scheids die nog geen F-jes pupillenwedstrijd mag fluiten werd naar Dos-Genemuiden gestuurd. Dos won daardoor met 4-3. Ze zeggen dat je geen wedstrijden verliest door de arbitrage, hetgeen normaal gesproken natuurlijk ook wel zo is, maar dit was echt vijf meter buitenspel (4e doelpunt). En om het makkelijk te maken stonden er twee spelers meters buitenspel. Bij het derde doelpunt vlagt de grensrechter en besluit de scheids dat het toch buitenspel is. Misschien terecht, maar ook hier hing een luchtje aan.En vervolgens als schrik elke aanval van DOS buitenspel vlaggen. Bij elke ingooi/vrije trap moest de bal tot op de centimeter nauwkeurig op de plek van de overtreding/plek waar de bal uitging worden gelegd. Zo kinderachtig. Een aanfluiting dit.

Het gaat idd tussen HHC en Excelsior, die ploegen steken er bovenuit. Waarbij HHC mijn favoriet voor de titel is. Genemuiden laatste, dat zullen de tapijtbewoners niet leuk vinden. Ook ACV doet het bedroevend, op voorhand was dat voor mij een titelkandidaat. Maar ja, er zijn nog 57 punten te verdelen.
pi_53912648
ACV liep al vanaf het begin te kloten, ze missen toch wel sterkhouders. Die heb ik nooit als titelkandidaat gezien. Ik had Be Quick wel een stuk hoger verwacht, maar dat heb je elk jaar bij die vereniging.

En ja, scheidsrechters, daar heb je een goed punt. Ik zie niet vaak arbiters die het niveau aankunnen.
That's all folks!
pi_53927918
Top. Hier de samenvatting van Excelsior'31 - Go Ahead Kampen: http://www.rtvoost.nl/media/asf.asp?id=51668
That's all folks!
pi_54204232
En helaas, het eerste puntverlies is een feit. 2-2 bij PKC. Ik kreeg mee dat het 0-2 heeft gestaan, maar dat hebben ze dus niet naar de meet kunnen trekken.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')