En jij hebt nog steeds hetzelfde kutsleutelwoordquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:23 schreef SiRojK het volgende:
Pff... volgens mij ligt het aan het tijdstip.. kutkooi, kutgezeik, kutsaai
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Ballistixx het volgende:
flipt het geluid bij jullie ook in het gesprek huub-lieke ?
yepquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Ballistixx het volgende:
nopequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Ballistixx het volgende:
subtiel, die had ik niet opgemerkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:50 schreef farceman het volgende:
Hahhah Lieke stoort Nadia heel mooi met de opmerking dat ze haar slaapjurkje mag hebben omdat die haar te groot is... lekker complex aanpraten die Nadia
Had Lieke dat nachthemd dan van sloerie amanda gekregen of is sloerie bang dat haar "zogenaamde" vriendinnetje overloopt naar de vijand?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
Lieke zegt dat ze een nieuw nachthemd had dat veel te groot was, en daarom op Nadia's bed had gelegd.
Nadia "wat lief, dankjewel. Amanda zei dat die van haar was"
Zou nodia hem nog gaan terugeisen en Amanda dan ruzie gaan maken?
Wishfull thinking, zeker...
Die sloerie heeft toch geen rek meer in haar sluitspieren. Als die een drol laat op de wc dan hoor je "plop".quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
De analen worden bijgewerkt:
[afbeelding]
Betalenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:38 schreef Darklight het volgende:
dat er nog mensen betalen voor de streams
ah ok, ik heb dus weer niets gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fikse ruzie met Palma kenmerkte het begin van de dag. Voor de rest was het vervolg weer een dood saaie dag in DGK, waarin Jaap voor het eerst van zijn leven voor de medebewoners heeft gekookt.
's Avonds kwam de hypnotiseur, en toen ben ik achter de Pc in een diepe slaap geraakt vanwege zijn sterke uitstraling. Vanochtend om half zes werd ik door Erica wakker gemaakt door middel van een felle knip met de vingers. Kortom alle streamlocks heb ik dus gelukkig gemist.
Ik wens jullie vandaag veel plezier toe bij het volgen van de laatste stuiptrekkingen van DGK en naar alle waarschijnlijkheid zien wij elkaar op de crematie van het programma. Graag in stemmige kleding en GEEN BLOEMEN, GEEN TOEPSPRAKEN svp.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij er niet was, was het voor mij ook over geweest met de streams !! (Ben hetquote:
Zonnig? Er is hier net een lange donkere stortbui voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |