Correctquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Midnight Oil
Was één keer tegen de Cardinals met homerun-hitter Mark McGwire (nog in het oude stadion) en één keer tegen weet-ik-veel-wie in het nieuwe stadion. Heb familie in Cincinnatti wonen, vandaar...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef Adjeuj het volgende:
inderdaad jammer dat je naar de reds bent gegaan, al kunnen ze een leuke tegenstander gehad hebben natuurlijk.
En smaken verschillen, ik vind honkbal wel leuk
Ik kan er wel van genieten, een mooie honkbal wedstrijd. Niet alleen in de US of Canada, maar ook hier in NL.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was één keer tegen de Cardinals met homerun-hitter Mark McGwire (nog in het oude stadion) en één keer tegen weet-ik-veel-wie in het nieuwe stadion. Heb familie in Cincinnatti wonen, vandaar...
Die commercial breaks om de haverklap en het overdreven klapvee op de tribunes (geldt ook voor American Football, leuke sport, maar alles er om heen)...
Dat ben ik met je eens. Het is dan ook veel leuker om zelf te doen (net als zoveel dingen natuurlijk).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die commercial breaks om de haverklap en het overdreven klapvee op de tribunes (geldt ook voor American Football, leuke sport, maar alles er om heen)...
Adjeuj +1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:51 schreef Adjeuj het volgende:
Een soort kangoeroe.
Idemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
cesar zuiderwijk en barry hay zijn de enige die ik zo effe uit mn hoofd ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |