Het enige juiste antwoord op mijn vraag. sorry TradeMarkiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:27 schreef Adjeuj het volgende:
OZO
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:24 schreef Homdeck het volgende:
ik wil niet lullig doen, maar het lijkt me het beste om nummer 1000 gewoon als een dubbele puntentopic te behandelen
Die geloofde nog in sprookjes...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
Hans Cristian Andersen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Kraftwerk
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef MadMaster het volgende:
Herstel: Depeche Mode
Die wel, een must voor iedere muziek liefhebber!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Beale Street memphis?
Weggejorist +1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:20 schreef Weggejorist het volgende:
Thailand!?
Veelal wel (BB King heeft er o.a. een club, die rechtsvoor op de foto), maar ook 'recht toe-recht aan' rock 'n roll.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:16 schreef Houtspeer het volgende:
Is het niet vooral Blues en Jazz wat ze daar hebben?
Ja aan Rattle/Hum dacht ik ook gelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veelal wel (BB King heeft er o.a. een club, die rechtsvoor op de foto), maar ook 'recht toe-recht aan' rock 'n roll.
Veel in de bars/clubs, maar ook op straat...
En als je een echte muziek liefhebber bent, dan moet je natuurlijk de even verderop gelegen Sun Studio's bezoeken (de 'birthplace' of rock 'n roll én, voor jou interresant, waar o.a. U2 delen van Rattle & Hum opnam. Diverse U2-memorablia kan je daar bekijken...).
Als je de meeste straten/buurten bekijkt, lijkt dat er niet op. Veel ghetto's.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:29 schreef Houtspeer het volgende:
Is Memphis trouwens ook niet de 'city of comedy'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |