Die link gaat gewoon naar de 'normale' IKEA site... weinig 2e hands spul daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Cyan het volgende:
Mijn favorieten staat vol met hippe en kekke woon(web)shops, handige links met betrekking tot wonen en sites om ideetjes op te doen.
Maar er kan nog veel meer bij!Dus kom maar op met al die links naar handige, kekke en hippe woonsites!
Op zoek naar de tweedehands Ikea spul? Kijk dan eens hier
En nu mogen jullie ....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die link gaat gewoon naar de 'normale' IKEA site... weinig 2e hands spul daar
Oh vertel, vertel!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Marsepein het volgende:
Leuke sites, en ik zie wat ideetjes voor hier
Ik heb dat onlangs gedaan op leadz.nl, ook zo'n site voor het aanbieden van klussen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Hier kun je je klus aanbieden en op laten bieden door klussers.
Wij zijn er nu mee bezig. Ik kan nog geen resultaten posten, helaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb dat onlangs gedaan op leadz.nl, ook zo'n site voor het aanbieden van klussen.
Ik denk dat je het moet zien als een soort outlet van Nijhof. Tuurlijk kan het altijd goedkoper (gelukkig maar!)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:11 schreef vigier het volgende:
Boeiend topic! Eens even doorspitten!
Wel even een opmerking over die link in de OP: Nijhof Outlet/Restwinkel.nl. Ze roepen dat ze goedkoop zijn, maar qua keuken-apparatuur kun je het zonder problemen op kieskeurig al een stukje goedkoper vinden. (toevallig ben ik daar mee bezig, dus heb even wat prijzen vegeleken).
Groeten, J.
Ja, eindelijk goeie knoppen voor mijn keuken!!! Dankquote:
Hm ik kan niets meer wijzigen in mijn 1e berichtje maar de link moet zijn:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:38 schreef Charisma het volgende:
super topic , gebookmarkt !!
aan de TS, de eerste link doet het niet bij mij
speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Rapaille het volgende:
Wat staan die links er irritant. Nu moet je overal overheen hoveren om te kijken wat het is. Erg irritant:
http://www.apartmenttherapy.com/ een soort blog over design/wonen/designers![]()
Ik heb de link in de OP aangepast.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:51 schreef Cyan het volgende:
Hm ik kan niets meer wijzigen in mijn 1e berichtje maar de link moet zijn:
http://www.myfavoritethings.be/home.html
en waar is jouw stoere link?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef wapperdamklubik het volgende:
Hier staan echt stoere links tussen![]()
meer, meer meer
Als ik die had en er nog niet tussenstond had ik hem allang gepostquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:30 schreef truttebosje het volgende:
[..]
en waar is jouw stoere link?
of weet je niks leuks?
ik wil ook meer, meer, meer.
jammerquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef wapperdamklubik het volgende:
[..]
Als ik die had en er nog niet tussenstond had ik hem allang gepost![]()
das wel heel bijzonder en leuk ja!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:35 schreef truttebosje het volgende:
nieuw behangetje nodig? hier hebben ze echt retrobehang.
hier nog meer behang
wil je een bestaande fotomuur aan laten passen met je eigen foto erin verwerkt of een naam of...? kijk dan eens hier
ze hebben daar sowieso erg grappig fotobehang als je de tijd neemt om alles te bekijken.
ik ben hard aan het twijfelen of ik in plaats van een superstrakke slaapkamer toch niet voor zoiets ga...ik ben dr helemaal verliefd op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |