Als je ze voor je laat werken welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:59 schreef J.A.N.A. het volgende:
Is een vrouw of kind materieel te noemen?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Materiale zaken zijn niet de enige doelen die ik bereikt heb. Maar materiale zaken zijn wel het gevolg van andere dingen die ik bereikt heb.
Verschil is met andere mensen, dat ik doelen bijstel. Ik ben realistisch genoeg om te weten, dat je soms doelen moet bijstellen of compleet moet aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld compleet iets anders gestudeerd, dan wat ik nu doe. Maar ik heb me aangepast aan de mogelijkheden die zich presenteren.
En er zijn genoeg immateriele doelen die ik nog niet bereikt heb. alleen gaat deze topic over doelen die je wel bereikt hebt. Dus ga ik die hier niet neerplompen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef StefanP het volgende:
Ik woon niet meer in Nederland, verdien erg goed en het is hier lekker weer. Doel bereikt
Dat is al een wonder op zichquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef Djeez het volgende:
Ik heb geneukt en mede een kind op de wereld gezet.
Zit het je dwars, scholiertje?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef StefanP het volgende:
Ik woon niet meer in Nederland, verdien erg goed en het is hier lekker weer. Doel bereikt
Uhm, wat voor werk doe jij als ik vragen mag? En opleiding?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef StefanP het volgende:
Hij werkt als ingenieur in de telecomsectorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef troubleh het volgende:
Uhm, wat voor werk doe jij als ik vragen mag? En opleiding?
Jij bent ook echt verbitterd tot op het bot hequote:
Die signature is gezien de laatste ontwikkelingen in de states toch wel erg misplaatst. Het is sowieso bekend, dat de yanks een stuk meer in de problemen zitten qua schulden. Daarom ook sinds 2001 de oorlogs economie. Maar willen ze dat dat echt goed werkt zullen ze toch een keer moeten winnen. dat is iets wat Clinton wel begreep en Bush niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef pmdomela het volgende:
Enne, die signature is ook zo heerlijk om te lezen als je je bedenkt dat de Amerikanen degenen zijn met de grootste schulden![]()
Als je alles zo fantastisch goed voor elkaar hebt, zou je toch boven commentaar op je persoontje van een in jouw ogen minderwaardig persoon moeten (kunnen) staan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |