Ik ga hier niet op in door te zeggen dat het zo bedoeld is...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef Rozevla het volgende:
>GEZEIK<
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef Edie86 het volgende:
Ik dacht eerst een grapje van South Park zelf ofzo, dus niet?
Precies, en wat zouden ze neerzetten als ze je zouden willen laten denken dat Comedy central zou weigeren om beelden van de profeet Mohammed uit te zenden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Rozevla het volgende:
er stond toch duidelij onder COMEDY CENTRAL weigerd beelden van de profeet mohammed uit te zenden
Bier voor iedereen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, en wat zouden ze neerzetten als ze je zouden willen laten denken dat Comedy central zou weigeren om beelden van de profeet Mohammed uit te zenden?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is echte censuur. Comedy Central wilde echt Mohammed niet in beeld brengen. Ze gaven toen de keuze aan Matt en Trey: of zelf ervoor zorgen dat het niet te zien is, of Comedy Central zou erin gaan knippen. Toen kozen ze ervoor om zelf maar een mededeling erover in te zetten
wtfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Lul niet.
Ha !!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef IJsvogel. het volgende:
hier was een tijd geleden ook al een topic over, toen zat ook iedereen te schreeuwen dat de TS dom was terwijl hij gewoon gelijk had![]()
Dat was voor de cartoonterreur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef bijdehand het volgende:
Matt en Trey waren er nog boos over. En het is een beetje nep: in een andere aflevering zie je Mohammed gewoon en dat vond echt níemand erg!
ja, maar dat was dus nog lang voor de deense cartoonrellenquote:
Ja, maar censuur is altijd kut met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, maar dat was dus nog lang voor de deense cartoonrellen
Die serie gaat over censuur dát het belachelijk is en dát moslims een stel zeikerds. Iedereen dient rekening te houden met hen. Andersom ho maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef Rozevla het volgende:
De profeet mohammed in de aflevering van south park![]()
Ik was dus net south park aan het kijken en daarin zou de profeet mohammed een footbal helm aan the family guy geven.
Op een gegeven moment komt er in beeld : Mohammed geeft nu een helm aan family guy
Comedy central weigerd beelden van de profeet mohammed uit te zenden.![]()
Wow !!
Ze durven het gewoon niet aan![]()
Dan snap ik niet waarom ze Jezus wel afbeelden, dumbassesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:55 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Iedereen die hier nu de TS dom noemt, is zelf een debiel.
Het is censuur van Comedy Central zelf, want op de DVD van South Park zoe je Mohammed wel gewoon in die aflevering.
Wel slecht trouwens van Comedy Central, een serie als South Park moet je juist niet censureren.
Waarschijnlijk omdat Christenen niet meteen beginnen te huilen of met brandbommen te gooien, als ze Jezus afgebeeld zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze Jezus wel afbeelden, dumbasses![]()
Omdat de moslims met twee maten meten n.a.v. het cartoonverhaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel heel hypocriet van Comedy Central tho...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:58 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Christenen niet meteen beginnen te huilen of met brandbommen te gooien, als ze Jezus afgebeeld zien.
Tsjah hypocriet is het zeker, maar het niet totaal onbegrijpelijk van de zender.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel heel hypocriet van Comedy Central tho...
het was trouwens wel een ge-ni-ale uitzendingDig your head in sand
![]()
Dat was juist het briljante. Mohammed mocht niet worden afgebeeld wegens mogelijke reacties van moslims. Waar ze echter wel volledig mee wegkwamen was Jezus die op president bush en de amerikaanse vlag schijt. Om maar het verschil aan te geven, dat dat wel kan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bedoel, anders zend je gewoon de hele aflevering niet uit hoor. South Park zit de islam constant te bashen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:05 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Tsjah hypocriet is het zeker, maar het niet totaal onbegrijpelijk van de zender.
Alhoewel ik meer respect had gehad als ze het wel gewoon uitgezonden hadden.
Ah, zo heb ik het nog niet bekeken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat was juist het briljante. Mohammed mocht niet worden afgebeeld wegens mogelijke reacties van moslims. Waar ze echter wel volledig mee wegkwamen was Jezus die op president bush en de amerikaanse vlag schijt. Om maar het verschil aan te geven, dat dat wel kan.
http://www.youtube.com/watch?v=85csDDA1m3E
Ze hebben Mohammed al vaker uitgezonden, in een andere aflevering. Maar dat was voor het tijdperk van de Deense cartoon-rellen. Vandaar dat ze waarschijnlijk hebben gekozen het niet uit te zenden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bedoel, anders zend je gewoon de hele aflevering niet uit hoor. South Park zit de islam constant te bashen.
Niet echt zo de islam direct. Ja, goed in deze aflevering dan wel enigzins (hoewel het meer om de censuur ging dan islam op zich) en ook in de briljante aflevering The Snuke heeft Cartman de pik op moslims. Maar dat is geen constante factor door de serie heen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:07 schreef MisterO het volgende:
Ik bedoel, anders zend je gewoon de hele aflevering niet uit hoor. South Park zit de islam constant te bashen.
En mormonen dumb dumb dumb dumbquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet echt zo de islam direct. Ja, goed in deze aflevering dan wel enigzins (hoewel het meer om de censuur ging dan islam op zich) en ook in de briljante aflevering The Snuke heeft Cartman de pik op moslims. Maar dat is geen constante factor door de serie heen.
De joden, die zijn vaak slachtoffer van de grappen. Maar dat wordt ook vaak genoeg relativeerd en Matt Stone is zelf joods.
South Park schopt echt overal tegenaan. Christendom (in de serie stierf een zwaar bewapende jezus door terroristen in Irak), Islam, Scientology, maar er was ook een aflevering die zelfs atheisten op de korrel nam.
bullshit ....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Rozevla het volgende:
er stond toch duidelij onder COMEDY CENTRAL weigerd beelden van de profeet mohammed uit te zenden
Waarom is dat hypocriet? Het gaat er om dat je volgens de Koran Mohammed niet mag afbeelden, dat heeft Comedy Central dus ook niet gedaan. Jezus mag je wel gewoon afbeelden, staat op genoeg schilderijen, beelden, etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel heel hypocriet van Comedy Central tho...
het was trouwens wel een ge-ni-ale uitzendingDig your head in sand
![]()
Het is hypocriet omdat mohammed al vaker uitgezonden is in een South Park aflevering. Maar nu er rellen zijn geweest rond de cartoons (Denemarken), zenden ze ze opeens niet meer uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:02 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Waarom is dat hypocriet? Het gaat er om dat je volgens de Koran Mohammed niet mag afbeelden, dat heeft Comedy Central dus ook niet gedaan. Jezus mag je wel gewoon afbeelden, staat op genoeg schilderijen, beelden, etc.
En ze worden allebei belachelijk gemaakt in Southpark.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef Pek het volgende:
Wtf, al die schlemielen in dit topic die denken dat het een geintje was. Pwnd enzo![]()
Leuk ontopic ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:18 schreef Pakspul het volgende:
"Heh-heh, Rob Schneider was an animal. Then he was a woman. And now, Rob Schneider is -- A STAPLER! And he's about to find out -- that being a stapler -- is harder than it looks! Rob Schneider is -- THE STAPLER! Rated PG-13."
"Heh-heh, Rob Schneider is a Wall Street executive, with everything going for him. Only problem is -- he's about to become -- A CARROT! It's 24-carrot comedy! Rob Schneider is -- A CARROT! Rated PG-13."
"Heh-heh, Rob Schneider, derp dee derp! Derp dee derpittee derpee derp! Until one day, a derpa derpa durba derp! Derp dee derp, -- da teetley tum! From the creators of -- DER -- and -- TUM TA TITTALY TUM TERPA DERP, Rob Schneider is -- DA DERP DEE DERP DA TEETLEY DERPEE DERPEE DUMB. Rated PG-13."
14.gif
En daarom quote je 'm nog ffquote:
Leer even Nederlandsquote:
Ja, een forum is van reageren en zo weet jequote:
Volgens mij snap jij het na een half jaar nog niet helemaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Hier was een half jaar geleden ook al een topic over, ook al vol met mensen die de grap niet begrepen.
Ja, maar dat is een ander knopjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, een forum is van reageren en zo weet je![]()
Die grap die eigenlijk geen grap was, maar echte censuur en toch weer grappig werd omdat iedereen dacht dat het een grap was? Die bedoel je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
Dat niet uitzenden van Mohammed omdat CC het weigerde, dat was de grap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |