quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef Mopst3r het volgende:
Maar gellukig is een kwal ook maar gewoon een pudding die kan zwemmen.
Nog maar even quoten voordat je besluit je eigen domheid weg te halenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef BasEnAad het volgende:
Zit ik Southpark te kijken,
komt bijna de profeet Mohammed in beeld,
gaat opeens alles op zwart en
staat er in beeld zoiets als: wij van Comedy Central hebben er voor gekozen beelden van Mohammed niet uit te zenden.![]()
Wat een achterlijke zender zeg (voor zover die al niet achterlijk was)
leuk detail is ook dat een paar scenes later Jezus ondergescheten wordt, waar ik overigens ook geen problemen mee heb.
Klacht: Wat is Comedy Central toch een hypocriete schijterige zender!
Dat was ook de grap. Zo zie je maar, zelfs South Park gaat sommige intellectuele vermogens te boven.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef Koenz0r het volgende:
Was dat niet de juist de bedoeling? Ik keek er toevallig ook naIk dacht dat dat juist de grap was, dat ze mohammend niet uit gingen zenden ..
Laten we het hopen..quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef Neleos het volgende:
Die TS maakt gewoon een geintje hoor. Dat jullie dat niet doorhebben...
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef SpecialK het volgende:
De scene is volgens mij gecencureerd door comedy central zelf. Niet door de makers van southpark. Immers is de plot van de aflevering ook juist dat ze mohammed juist -wel- uitzenden waardoor ze retallieren met die hilarische cartoon dat iedereen op elkaar scheit enzo.
De TS is dus geen lamme idioot die de plot niet begrepen heeft.
Rofflecopter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |