abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52373282
zoals de TT al zegt.

Ik heb nu vanmiddag een 64bit Windows erop gezet.
Maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen een 32 en een 64bit?
Ik zie amper verschil.

pi_52373535
je kan meer dan 3GB geheugen erin pleuren.
pi_52373663
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:26 schreef athlonkmf het volgende:
je kan meer dan 3GB geheugen erin pleuren.
ehm, meer dan 4GB.
Maar is dat alles?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:29:23 #4
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_52373688
Mag ik vragen wat je in godsnaam met Windows 2003 "Datacenter" edition moet voor thuis?
pi_52373734
Je kan speciale 64bit-applicaties draaien.
pi_52373918
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef sh4dow het volgende:
Mag ik vragen wat je in godsnaam met Windows 2003 "Datacenter" edition moet voor thuis?
Omdat ik die orgineel heb en Windows XP illegaal en ik wil geen illegale Windows.
En op zolder heb ik een game server en een radio server draaien en dat uiteraard op Windows 2003.
En ach, 2003 vind ik beter werken dan XP en met games, muziek, films etc heb ik geen problemen op 2003.
pi_52374655
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef Elixabete het volgende:

[..]

ehm, meer dan 4GB.
Maar is dat alles?
meer dan 3. als je 4GB in een 32bits windows steekt, wordt maar 3GB gebruikt.

En 64 bit zal sneller moeten gaan.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:16:23 #8
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_52375783
Het is toch zo dat een 64-bits Windows beter gebruik kan maken van de 64-bits processor?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:17:25 #9
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_52375827
Je zult idd meer geheugen kunnen prikken, maar je hebt ook wat snelheidswinst en wat nieuwerwetse geheugentruukjes waar je niets van zal merken. Hoewel dat nu nog minimaal is, zal dat hopenlijk toenoenemen zodra games ed. 64-bits executables gaan meedragen.
(Verschil is ongeveer 10% geloof ik, op normaal "32-bits" gebruik)

Zolang je goede drivers hebt voor je hardware is er geen reden om geen 64-bits OS te draaien. Ikzelf ga ook 64-bits Vista draaien.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:19:24 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_52375906
Als je goede 64bits software draait, dat wil zeggen, geen windows, dan is het verschil in prestaties enorm. Hoe het technisch zit weet ik niet precies maar het scheelt gigantisch.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:40:43 #11
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_52376707
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef Slarioux het volgende:
Als je goede 64bits software draait, dat wil zeggen, geen windows, dan is het verschil in prestaties enorm. Hoe het technisch zit weet ik niet precies maar het scheelt gigantisch.
Het is vooral sneller als je veel 64 bit rekenwerk moet doen, omdat dat nu in een keer in een register past.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_52376752
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef Slarioux het volgende:
Als je goede 64bits software draait, dat wil zeggen, geen windows, dan is het verschil in prestaties enorm. Hoe het technisch zit weet ik niet precies maar het scheelt gigantisch.
Xp64 was inderdaad een ramp... dat was gewoon de 32bits versie opnieuw gecompileerd.. Meer een probeersel.

Dat vista64 slecht is.. onderbouw dat eens.. wat dat draai ik nu 3 maanden zonder problemen.. Daarvoor waren er inderdaad erg veel problemen met drivers.. maar laten we het maar niet over linux hebben.. want das nog een stapje ergens... (ja uitgeprobeerd)
pi_52376800
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Het is vooral sneller als je veel 64 bit rekenwerk moet doen, omdat dat nu in een keer in een register past.
Het kan als 64bit Int worden verwerkt ja... Dus veel grotere getallen, deze hoeven niet meer gesplits te worden in 2X32 en later weer gekoppeld te worden. Daar zit je snelheidswinst..
pi_52376833
maar 64bit is voor een thuisgebruiker eigenlijk wel nutteloos?
pi_52376890
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef Elixabete het volgende:
maar 64bit is voor een thuisgebruiker eigenlijk wel nutteloos?
Nee, als je een 64bits pc hebt, en alle drivers zijn goed (wil nog wel eens tegenvallen) dan is het iets sneller, en je kan meer dan 3 gig geheugen aanspreken (in mijn geval van toepassing)
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:48:56 #16
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_52376949
Als je een normale x68 (32-bits) applicatie draait zal je processor moeten terugschakelen naar 32-bits protected mode. Windows gebruikt dan WoW (Windows on Windows) om een soort omgeving te emuleren zodat het programma wel leuk kan draaien. Pas als je echt x64 code gaat uitvoeren kan je PC in 64-bits modus blijven draaien tijdens het uitvoeren van de code. 64-bits betekent dat je CPU opdrachten en data van 64 bits, ipv 32 bits kan behandelen.

Er is wel degelijk snelheidswinst. Het is nu nog niet zo erg veel, maar als de software het zal ondersteunen zal je verschil zien. Beetje hetzelfde met dual-core ed.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_52377283
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef dikkedorus het volgende:
Er is wel degelijk snelheidswinst. Het is nu nog niet zo erg veel, maar als de software het zal ondersteunen zal je verschil zien. Beetje hetzelfde met dual-core ed.
Waar zit die snelheidswinst dan in, wanneer je een computer hebt met 4GB of minder? Ik heb namelijk altijd begrepen dat de x64-instructieset vrijwel dezelfde is als die van x86, met aanpassingen voor het adresseren van 64-bits geheugenlocaties.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:59:25 #18
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_52377314
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef Giem het volgende:

[..]

Xp64 was inderdaad een ramp... dat was gewoon de 32bits versie opnieuw gecompileerd.. Meer een probeersel.

Dat vista64 slecht is.. onderbouw dat eens.. wat dat draai ik nu 3 maanden zonder problemen.. Daarvoor waren er inderdaad erg veel problemen met drivers.. maar laten we het maar niet over linux hebben.. want das nog een stapje ergens... (ja uitgeprobeerd)
Zonder problemen zegt weinig. Linux was overigens eerder met goede native 64bit support dan Windows, voor zover ik weet. Ze hadden allebei last van slechte driver en software support, maar in het geval van Linux was de basis iig prima.

Hoe het met Vista zit, geen idee.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 00:09:13 #19
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_52377626
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef chibibo het volgende:

[..]

Waar zit die snelheidswinst dan in, wanneer je een computer hebt met 4GB of minder? Ik heb namelijk altijd begrepen dat de x64-instructieset vrijwel dezelfde is als die van x86, met aanpassingen voor het adresseren van 64-bits geheugenlocaties.
De snelheidswinst zit met name in complexe wiskundige berekeningen. Denk maar eens aan het decoderen van 1080p HDTV films met H.264 compressie. De snelheid kan makkelijk 3 tot 4 keer toenemen. Waarom denk je dat grafische kaarten tegenwoordig minimaal 128 bits of 256 bits zijn? Die rekenkracht is hard nodig voor al dat 3D geweld. Het normale huis tuin en keuken spul zoals een beetje tekstverwerken of bestanden kopieren zal niet merkbaar sneller worden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 15 augustus 2007 @ 00:09:52 #20
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_52377646
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef chibibo het volgende:

[..]

Waar zit die snelheidswinst dan in, wanneer je een computer hebt met 4GB of minder? Ik heb namelijk altijd begrepen dat de x64-instructieset vrijwel dezelfde is als die van x86, met aanpassingen voor het adresseren van 64-bits geheugenlocaties.
Ik ken de instructieset niet, maar ik gok dat de instructieset flink is ge-update voor multimedia toepassingen, en er is nu meer plek voor de opcodes, dus er kunnen veel complexere instructies worden uitgevoerd per cycle, meer pipelining enzo. Verder is het kopieren van geheugen twee keer zo snel geworden.

edit: zoals de beste man boven mij al zegt. Grotere opcodes, en dus meer ruimte om complexe berekeningen te coderen.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_52377703
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef Slarioux het volgende:
Zonder problemen zegt weinig. Linux was overigens eerder met goede native 64bit support dan Windows, voor zover ik weet. Ze hadden allebei last van slechte driver en software support, maar in het geval van Linux was de basis iig prima.
Maar dat wil niet zeggen dat Windows slecht is met 64-bit. Dat Windows XP x64 geen succes was is bekend, maar ik zou niet weten wat er mis is met de x64-edities van Windows Server 2003 (met Itanium heb ik dan weer geen ervaring).
pi_52377801
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]

De snelheidswinst zit met name in complexe wiskundige berekeningen. Denk maar eens aan het decoderen van 1080p HDTV films met H.264 compressie. De snelheid kan makkelijk 3 tot 4 keer toenemen. Waarom denk je dat grafische kaarten tegenwoordig minimaal 128 bits of 256 bits zijn? Die rekenkracht is hard nodig voor al dat 3D geweld. Het normale huis tuin en keuken spul zoals een beetje tekstverwerken of bestanden kopieren zal niet merkbaar sneller worden.
Dat zijn niet de grafische kaarten (GPU), maar de geheugencontrollers op de kaart.. denk dat je nu even iets door elkaar haald.
pi_52377938
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:11 schreef chibibo het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat Windows slecht is met 64-bit. Dat Windows XP x64 geen succes was is bekend, maar ik zou niet weten wat er mis is met de x64-edities van Windows Server 2003 (met Itanium heb ik dan weer geen ervaring).
Xp64 was echt een ramp.. probeer het maar eens uit.. dat os is namelijk nooit bedoeld al 64bits os.. De 64bits versie is niet meer dan een hercompilatie.. ook omdat vista er toen al bijna aan kwam hebben ze er niet veel tijd meer in gestoken.. (vista werd alleen nog een paar keer uitgesteld)
  woensdag 15 augustus 2007 @ 00:20:58 #24
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_52377946
Wikipedia heeft er overigens veel info over

http://en.wikipedia.org/wiki/64_bit
pi_52378041
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:09 schreef dikkedorus het volgende:

[..]

Ik ken de instructieset niet, maar ik gok dat de instructieset flink is ge-update voor multimedia toepassingen, en er is nu meer plek voor de opcodes, dus er kunnen veel complexere instructies worden uitgevoerd per cycle, meer pipelining enzo. Verder is het kopieren van geheugen twee keer zo snel geworden.

edit: zoals de beste man boven mij al zegt. Grotere opcodes, en dus meer ruimte om complexe berekeningen te coderen.
Niet... kijk maar.. tis puur alleen grotere getallen..

http://nl.wikipedia.org/wiki/EM64T
pi_52378136
ff klein vraagje tussendoor, maar waarom zijn VGA kaarten al x aantal jaar 128/256 bits (nu zelfs al hoger) en is 64 bit voor een CPU zo een ontzettende vooruitgang?
pi_52378159
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:09 schreef dikkedorus het volgende:
Ik ken de instructieset niet, maar ik gok dat de instructieset flink is ge-update voor multimedia toepassingen, en er is nu meer plek voor de opcodes, dus er kunnen veel complexere instructies worden uitgevoerd per cycle, meer pipelining enzo. Verder is het kopieren van geheugen twee keer zo snel geworden.
Ik ging er van uit dat een 'x64' processor hetzelfde was als een x86, met als enige toevoeging 64-bit geheugenadressering; het eigenlijke rekenwerk zou nog steeds met 32-bit waardes gebeuren, in tegenstelling tot de Itanium processor. Vandaar dat ik de grote winst in rekensnelheid niet kon verklaren.

Ik begrijp dank zij jullie (en Wikipedia) echter dat dit niet klopt, en dat een x64 processor wel degelijk rekenoperaties op 64-bit waardes kan uitvoeren (toch?), even los gezien van andere nieuwe mogelijkheden. Mijn excuus is dat ik me heb laten misleiden door Intel's vroegere "Extended Memory" benaming.
pi_52378174
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:29 schreef Markster het volgende:
ff klein vraagje tussendoor, maar waarom zijn VGA kaarten al x aantal jaar 128/256 bits (nu zelfs al hoger) en is 64 bit voor een CPU zo een ontzettende vooruitgang?
Dat zijn dus NIET de GPU's dat zijn de GEHEUGEN controllers.. Die verzorgen alleen de bandbrete van het geheugen naar de GPU en hoe meer bits (breed) die zijn hoe meer er over kan..
pi_52378192
oja kut, natuurlijk

Tiz al laat
pi_52378220
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ik ging er van uit dat een 'x64' processor hetzelfde was als een x86, met als enige toevoeging 64-bit geheugenadressering; het eigenlijke rekenwerk zou nog steeds met 32-bit waardes gebeuren, in tegenstelling tot de Itanium processor. Vandaar dat ik de grote winst in rekensnelheid niet kon verklaren.

Ik begrijp dank zij jullie (en Wikipedia) echter dat dit niet klopt, en dat een x64 processor wel degelijk rekenoperaties op 64-bit waardes kan uitvoeren (toch?), even los gezien van andere nieuwe mogelijkheden. Mijn excuus is dat ik me heb laten misleiden door Intel's vroegere "Extended Memory" benaming.
Jup hij rekent met 64bits intergers.. En daardoor kan hij zijn snelheidswinst halen. Voor de rest zitten er geen nieuwe Media instuctieset in zoals bij SSE SSE2 SSE3 en nu SSE4
pi_52378237
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef Markster het volgende:
oja kut, natuurlijk

Tiz al laat
maar het is wel verwarrend.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 00:37:00 #32
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_52378284
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef Giem het volgende:
Dat zijn niet de grafische kaarten (GPU), maar de geheugencontrollers op de kaart.. denk dat je nu even iets door elkaar haald.


Hoe groot is de ALU van een moderne GPU?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_52378342
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:37 schreef ACT-F het volgende:

[..]



Hoe groot is de ALU van een moderne GPU?
De afkorting zegt me iets, maar je moet me even op weg helpen..
pi_52378447
http://www.nvidia.com/page/8800_tech_specs.html

De Geforce 8800 heeft dus wel 128bits Floating point units...

Leuke is dat is een core2duo intern ook heeft een stuk over gestaan in de hardware.info
  woensdag 15 augustus 2007 @ 00:48:19 #35
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_52378517
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef Giem het volgende:

[..]

De afkorting zegt me iets, maar je moet me even op weg helpen..
ALU = Arithmetic Logic Unit

Bij de Z80 (8 bits) had je bijvoorbeeld het A (Accumulator) register waar het te bewerken getal werd geplaatst.
Bij de 8086 (16 bits) is dat AX die opgedeeld is in AL (lowbyte) en AH (highbyte)
Bij de 80386 (32bits) is dat EAX
Bij de x64 (64 bits, duh) is dat RAX

Of word ik nu te technisch?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 15 augustus 2007 @ 00:48:40 #36
17061 mvt
blame Canada
pi_52378530
Voordat we trouwens definities door elkaar gaan gooien. Voor het huis tuin en keuken processorgebruik hebben we x86 processors (met IA32 instructieset). De 64 bits varianten die in normale PC's verdwijnen zijn x86-64 processors. In principe 32 bits procs met 64 bit uitbreidingen.

Daarnaast heb je natuurlijk de IA64 instructieset van de Itanium, welke een pure 64 bit proc is, net als zo ongeveer elke andere server processor. Behalve de Itanium zal je die niet kunnen gebruiken als je Windows draait/
We were to understand there would be pie and punch?
pi_52378839
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef ACT-F het volgende:

[..]

ALU = Arithmetic Logic Unit

Bij de Z80 (8 bits) had je bijvoorbeeld het A (Accumulator) register waar het te bewerken getal werd geplaatst.
Bij de 8086 (16 bits) is dat AX die opgedeeld is in AL (lowbyte) en AH (highbyte)
Bij de 80386 (32bits) is dat EAX
Bij de x64 (64 bits, duh) is dat RAX

Of word ik nu te technisch?
Nee hoor
pi_52379586
Dus als ik het goed begrijp
Is een 64 X2 CPU (nemen wij even mijn AMD) is die gebasseerd op 32bits met 64bits uitbereidingsmogeljikheden?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 02:54:15 #39
17061 mvt
blame Canada
pi_52379816
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 02:17 schreef Elixabete het volgende:
Dus als ik het goed begrijp
Is een 64 X2 CPU (nemen wij even mijn AMD) is die gebasseerd op 32bits met 64bits uitbereidingsmogeljikheden?
en tevens een dualcore
We were to understand there would be pie and punch?
pi_52379819
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 02:54 schreef mvt het volgende:

[..]

en tevens een dualcore
jup
pi_52383512
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 02:17 schreef Elixabete het volgende:
Dus als ik het goed begrijp
Is een 64 X2 CPU (nemen wij even mijn AMD) is die gebasseerd op 32bits met 64bits uitbereidingsmogeljikheden?
Jup die heeft gewoon 2 instructiesets aanboord. (intern zal de ene in de andere worden geëmuleerd)
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:45:12 #42
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_65482173
Ik weet niet of het slimmer was om een nieuw topic te openen of deze te kicken maar ik hoop dat deze in de MyAt bij kenners weer naar boven komt.. (Als het niet goed is, sluit hem maar, dan open ik wel een nieuwe)

Ik heb hier een server waar Windows 2003 server edition 64 bit op geïnstalleerd is. Nu moeten een aantal applicaties op draaien die alleen draaien op een 32 bit

Ik krijg dan ook de melding:

In dit topic heb ik gelezen dat er een mogelijkheid is om een emuliation van een 32bit systeem te draaien op een 64bit machine. Ben er ook achter dat dit zou moeten met WOW64 (Windows on Windows 64). Ik kom er alleen niet achter of dit een applicatie is die al in Windows Sever Edition is ingebouwd (en waar die dan te vinden is) of dat dit een externe applicatie is die ik moet vinden en installeren.

Wie o wie kan/wil me helpen?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 28 januari 2009 @ 09:47:49 #43
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65482236
WoW64 zit als ik het goed heb standaard in de installatie.
Het is goed mogelijk dat die applicaties simpelweg niet overweg kunnen met WoW virtualisatie.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:57:26 #44
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_65482503
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:47 schreef Netsplitter het volgende:
WoW64 zit als ik het goed heb standaard in de installatie.
Het is goed mogelijk dat die applicaties simpelweg niet overweg kunnen met WoW virtualisatie.
Dat moet ik nog uitproberen, ik kan simpel weg die applicatie niet vinden. Heb je enig idee waar ik die ergens zou moeten vinden?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 28 januari 2009 @ 10:00:16 #45
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65482583
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:57 schreef Poeke het volgende:

[..]

Dat moet ik nog uitproberen, ik kan simpel weg die applicatie niet vinden. Heb je enig idee waar ik die ergens zou moeten vinden?
Er is geen WoW64 applicatie.
Het zijn dll's die worden aangesproken wanneer er een 32bit applicatie gedetecteerd wordt.

http://en.wikipedia.org/wiki/WOW64
http://blogs.msdn.com/cra(...)04/12/14/301155.aspx
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:02:29 #46
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_65482646
Hoe kan het eigenlijk dat je nog steeds maar 3,25 GB aan geheugen in de pc hebt zitten? Dit lijkt mij een 32-bit limiet voor 4GB. Of heb je 3x1GB in je pc gestopt en een reepje van 256MB erbij
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 28 januari 2009 @ 10:06:02 #47
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65482739
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:02 schreef Visitor.Q het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat je nog steeds maar 3,25 GB aan geheugen in de pc hebt zitten? Dit lijkt mij een 32-bit limiet voor 4GB. Of heb je 3x1GB in je pc gestopt en een reepje van 256MB erbij
Golden oldie
http://www.brianmadden.co(...)-it-really-mean.aspx
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:38:05 #48
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_65483699
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Golden oldie
http://www.brianmadden.co(...)-it-really-mean.aspx
Ja, maar hij draait toch een 64 bits systeem op een 64 bits processor? Dat artikel gaat over x86 systemen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 28 januari 2009 @ 10:41:22 #49
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65483814
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:38 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Ja, maar hij draait toch een 64 bits systeem op een 64 bits processor? Dat artikel gaat over x86 systemen.
Heb je het over dat screenshot met het Datacentre OS??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65484315
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:41 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Heb je het over dat screenshot met het Datacentre OS??
ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')