Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
En ik ben al zo nieuwsgierig, moet ik nog een eeuwigheid wachten (daar lijkt het teminste op)
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog 49 minuten en dan ga ik het horen.
We houden je hier ondertussen wel aan de klets en dan is de tijd zo voorbij!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
En ik ben al zo nieuwsgierig, moet ik nog een eeuwigheid wachten (daar lijkt het teminste op)
Nog 38 minuten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog 49 minuten en dan ga ik het horen.
Nee. Ze gaan me vandaag zeggen wat ze voor me over hebben. Een leaseauto heb ik altijd al gehad. Dat zou niet echt opschieten, plus dat ik (als het een duurdere zou zijn) dan meer aan de belasting mag gaan betalen, dus of dat een pre zou zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Dan heb ik een stukje gemist...
Ze hadden je toch een hoger salaris en een leaseauto geboden?
OH NOES. Ik ga nu gillend naar beneden om het resultaat nu te vragen!quote:
En ga je dan na het gesprek dat nu al over 38 minuten is, ons vertellen wat die briljante ingeving is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Ze gaan me vandaag zeggen wat ze voor me over hebben. Een leaseauto heb ik altijd al gehad. Dat zou niet echt opschieten, plus dat ik (als het een duurdere zou zijn) dan meer aan de belasting mag gaan betalen, dus of dat een pre zou zijn
Ik heb zelf wat gestuurd naar een oplossing die ik meer zie zitten, maar ik schat mijn kansen erg slecht in. Maar het is een briljante ingeving geweest, ik moet vaker vroeg naar bed met hoofdpijn
Depends, als ze ja hebben gezegd misschien wel. Of ik ga aan het bier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef covie het volgende:
[..]
En ga je dan na het gesprek dat nu al over 37 minuten is, ons vertellen wat die briljante ingeving is?![]()
hmm je maakt me nieuwsgierig...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends, als ze ja hebben gezegd misschien wel. Of ik ga aan het bier.
Om 11 uur des ochtends...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends, als ze ja hebben gezegd misschien wel. Of ik ga aan het bier.
Ik ook, maar helaas was het spaans pisbier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:27 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ben wel eens vroeger begonnen![]()
sowiesoquote:
Ach, de meesten spellen dat woord niet goed. Ik woon aan de duitse grens, dat scheeltquote:
quote:
Hier nietquote:
Oostenrijk, België, Duitsland, Zwitserland, etc, etc.... vieren Maria Hemelvaart vandaag.quote:
quote:
Weet ik niet... werk je in Den Haagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe, zit je in hetzelfde bedrijf als ik ?
Succes Pheno!![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
Naar koudere gebiedenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doei.
Waar gaat pinguin heen?
Werk je bij hetzelfde bedrijf als ik?quote:
wooow..geen kater....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geen kater!![]()
wel brak
met jou?
Goh, ik heb echt zin om op een terrasje te gaan zitten opeens!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geen kater!![]()
wel brak
met jou?
brak van het stappen, gewoon dat gare gevoel in je benen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wooow..geen kater.......brak waarvan...???...met mij redelijk...
![]()
is mijn post nog ergens goed voorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:10 schreef covie het volgende:
[..]
Goh, ik heb echt zin om op een terrasje te gaan zitten opeens!!
[afbeelding]
Je hebt de film madagascar gezienquote:
kutfilmquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de film madagascar gezien
Ja en nee....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
is mijn post nog ergens goed voor
Echt nietquote:
En en en????quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de film madagascar gezien
Nou ja dat is eigenlijk een vraag aan pheno hoor, maar ik denk dat ie aan het bier is inderdaad want hij reageert nog niet...quote:
OF hij heeft zichzelf uit het raam gegooidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef covie het volgende:
[..]
Nou ja dat is eigenlijk een vraag aan pheno hoor, maar ik denk dat ie aan het bier is inderdaad want hij reageert nog niet... [afbeelding]
Ja of echt naar koudere oorden omdat daar misschien meer kansen zijn voor een pinguinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef JortK het volgende:
[..]
OF hij heeft zichzelf uit het raam gegooid
okequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind je helemaal niet erg.....![]()
Lijkt mij een niet geheel ongewone gang van zaken!quote:
Heb je nou al eens mijn pics geshopt?quote:
ben er nu mee bezig..CV weer aanpassen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je nou eigenlijk al werk?
[..]
OA![]()
Nou ja zeg!quote:
nee, ik heb gister gezopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je nou al eens mijn pics geshopt?![]()
keurigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben er nu mee bezig..CV weer aanpassen....ik moet nu echt werk gaan vinden....
Toch geloof ik dat er mensen zijn die al hun nieuws eerst op fok! zetten en daarna opeens denken... o ja ik zal mensen thuis ook eens inlichten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt mij een niet geheel ongewone gang van zaken!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef covie het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat er mensen zijn die al hun nieuws eerst op fok! zetten en daarna opeens denken... o ja ik zal mensen thuis ook eens inlichten.
Ik hoop in ieder geval dat geen bericht, goed bericht betekend!!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef covie het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat er mensen zijn die al hun nieuws eerst op fok! zetten en daarna opeens denken... o ja ik zal mensen thuis ook eens inlichten.
Gothicsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef covie het volgende:
[..]
Kerrie smaak... een bewuste keuze staat erop dus dat moet wel goed zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat zou je weleens vaker moeten doen...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |