Ik bak de forel gewoonlijk eenvoudig met amandelsnippers, en dat is erg lekker, met gebakken rosevalletjes en wat groente. Verder geen poespas met laurier-knoflook-citroen vullingen, dat heeft zo'n visje helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gellius, heb jij misschien nog een fijn recept voor forel?![]()
En als ik, als het ware, iets met een dillesausje wil doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik bak de forel gewoonlijk eenvoudig met amandelsnippers, en dat is erg lekker, met gebakken rosevalletjes en wat groente. Verder geen poespas met laurier-knoflook-citroen vullingen, dat heeft zo'n visje helemaal niet nodig.. Een appellikeurtje na, hooguit.
Dat kan ook heel goed. Een dillesausje smaakt heerlijk bij vis, Claudje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als ik, als het ware, iets met een dillesausje wil doen?
En waar haal jij je rosevalletjes?
Dat is hier altijd het Merci-reepje dat eenzaam in de doos achterblijft totdat m'n oma een keertje langskomt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef k_man het volgende:
Overigens, nu we het toch over chocolade hebben... Ritter Sport in de smaak puur met marsepein.
Jij hebt vast een hele toffe oma.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef hummus het volgende:
[..]
Dat is hier altijd het Merci-reepje dat eenzaam in de doos achterblijft totdat m'n oma een keertje langskomt.
Zie je nou wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Zeer puur met sinaasappel was trouwens best lekker. Een soort turks fruit, maar dan minder zoet.
Dillesausquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als ik, als het ware, iets met een dillesausje wil doen?
En waar haal jij je rosevalletjes?
Twee? Waarom twee?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
Scriptiestress: twee weken voor je deadline te horen krijgen dat je twéé scripties had moeten schrijven.
Ik schrijf één scriptie om in twee studies af te studeren. Ik ben al maanden aan het rondvragen of er formaliteiten zijn waar ik aan moet voldoen. "Alles is in orde." Nou, dus niet.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
Scriptiestress: twee weken voor je deadline te horen krijgen dat je twéé scripties had moeten schrijven.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:16 schreef Z het volgende:
Bij dillesaus krijg ik altijd Van der Valk associaties.
Nou en, Gellius.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:21 schreef Gellius het volgende:
Daar ging het niet om, Lienekien.
Tong Picasso, varkenshaasje met champignon-roomsaus, zalm met dille saus.quote:
Alle uiterlijke kenmerken van een roofvogel, Z. Ik zie nu in de url 'Falco' staan.quote:
En je kunt niet stiekem twee keer dezelfde scriptie inleveren?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik schrijf één scriptie om in twee studies af te studeren. Ik ben al maanden aan het rondvragen of er formaliteiten zijn waar ik aan moet voldoen. "Alles is in orde." Nou, dus niet.
Het is ook een roofvogel. De kleinste Europese. Het makkelijkst te herkennen aan zijn vlucht. Hij scheert laag boven de grond om zo onoplettende vogeltjes te verrassen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alle uiterlijke kenmerken van een roofvogel, Z. Ik zie nu in de url 'Falco' staan.
Een zeer fraai beestje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef Z het volgende:
[..]
Het is ook een roofvogel. De kleinste Europese. Het makkelijkst te herkennen aan zijn vlucht. Hij scheert laag boven de grond om zo onoplettende vogeltjes te verrassen.
Ik zou hooguit de scriptie in twee kunnen splitsen, maar eigenlijk is dat niet mogelijk omdat de twee disciplines zo met elkaar verweven zijn. Bovendien is dat de hele bedoeling van de scriptie, om de twee met elkaar te combineren en aan de hand daarvan tot nieuwe inzichten te komen. Ook moet mijn scriptie een precedent scheppen voor samenwerking tussen de twee faculteiten. Mja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:48 schreef k_man het volgende:
[..]
En je kunt niet stiekem twee keer dezelfde scriptie inleveren?
Heel mooi poesje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:16 schreef mane het volgende:
Achja, Claudia, het is een dooddoener, maar het komt vast goed..
Ik kan Noortje weer niet vinden. Ik snap er niets van. Ben vannacht geloof ik twintig keer mijn huisje helemaal af gegaan, alle mogelijke verstopplekjes afgespeurd. Ik was er echt bijna van overtuigd dat ze langs me heen moest zijn geglipt toen ik de voordeur uit ging gisteren, maar vanmorgen zag ik dat ze toen ik lag te slapen wel heeft gegeten.
Oké, iedereen die hier op bezoek komt, doet vanaf dit moment mee aan het spelletje 'zoek de kat'.
Bij gebrek aan foto's, hier eentje die heel erg op Noortje lijkt.
[afbeelding]
Haha, misschien maar wat van die bonbons van Z halen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Lienekien het volgende:
Ga even een uurtje hardlopen en dan met een stuk chocola op de bank. Of iets dergelijks. En dan vanmiddag verder zien. Aan gesloopte zenuwen heb je ook niks.
Kun je jezelf niet even ergens gaan trakteren op een stuk taart? (bij voorkeur iets met chocolade?.)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het nare is ook dat het al die tijd mijn grootste vrees was, dat op het laatst zou blijken dat ik aan bepaalde formaliteiten niet heb voldaan.
En nu wil ik het allemaal zo snel mogelijk geregeld hebben, maar is de één op vakantie, de ander met ziekteverlof, etc. Zenuwslopend.
Je dacht toch niet dat ik zomaar zekerheid kreeg? Het was meer een mailtje in de trant van 'het zal wel goedkomen'.quote:
Ga even lekker schijten. Of neem een kopje koffie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik verveel me.
Een glaasje water tegen de verveling?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan neem je toch een lekker glaasje water!
Nou, eigenlijk als oplossing tegen het probleem dat koffie ongezond is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een glaasje water tegen de verveling?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk als oplossing tegen het probleem dat koffie ongezond is.
Dan blijft je pis stinken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk als oplossing tegen het probleem dat koffie ongezond is.
Jee, wat vervelend. Maar als ze alle vakken afgerond heeft, dan zou er verder toch geen probleem moeten zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:32 schreef thaleia het volgende:
Mooi, claudia! Bij die vriendin van me lijkt het erop van niet, althans niet voor 31 aug en dan krijg je dus die "sluit het doctoraalprogramma wel aan op het masterprogramma?"-toestanden. Mijn hoop is nu gevestigd op Frollo en Liejannuh.
Straks begint ie aan mensen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan je niet ophouden met die dode dieren k-man...
Wat ben je ook een gevoelige jongen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, ik zal je eerlijk vertellen Erik dat ik dat beter kan verdragen
.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij ligt er wel mooi bij, he? Hij lijkt zo heel gelukkig.
Lijkt me verschrikkelijk, vooral als je ook steeds ouder wordt. En bovendien, de aarde bestaat niet voor altijd, en stel de zon ontploft, dan zweef je toch maar doelloos door de ruimte. Maar hé, je leeft tenminstequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waarom zou het leven een einde nodig hebben??
De dood kan niet zonder leven, maar het leven kan prima zonder de dood lijkt mij
De slinkse rakker.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heeft k_man toch nog zn discussie.
Waarom?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan je niet ophouden met die dode dieren k-man...
Heb je The Soldier and Death wel eens gezien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk, vooral als je ook steeds ouder wordt. En bovendien, de aarde bestaat niet voor altijd, en stel de zon ontploft, dan zweef je toch maar doelloos door de ruimte. Maar hé, je leeft tenminste.
Mijn zegen heb je, K-man. Hoewel ik het verdwijnen van de dagvis uit dit topic nog steeds hevig betreur.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom?
Als Z nou gewoon elke dag een vrolijk vogeltje post en ik elke dag een dood dier? Dat houdt de boel een beetje in evenwicht.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, K-man. Hoewel ik het verdwijnen van de dagvis uit dit topic nog steeds hevig betreur.
Een kapot geslagen eitje zorgt wat mij betreft voor voldoende evenwicht hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom?
Als Z nou gewoon elke dag een vrolijk vogeltje post en ik elke dag een dood dier? Dat houdt de boel een beetje in evenwicht.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Een gezond vogeltje vind ik een vrolijk vogeltje.
Welnee, ik ben gelukkig als zijnde geen gezonde vogel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Wil je erover praten, Erik?
Die begint pas in september.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:14 schreef Lienekien het volgende:
Moet jij niet naar een introductie van 't een of 't ander?
Die is ook niet meer wat het geweest is, kan ik je vertellen. Het Tehuis bestaat zelfs niet meer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:21 schreef Gellius het volgende:
Ach, de KEI-week. Nostalgie, nostalgie.
Afgebroken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
Hoezo, "het Tehuis bestaat niet meer"? Dat kan toch niet zomaar?
Op je onderarmen. En dan morgenochtend níet douchen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef broer het volgende:
Je zou vanavond in plaats van studeren ook spiekbriefjes kunnen maken, natuurlijk.
Een dood kuikentje?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een kapot geslagen eitje zorgt wat mij betreft voor voldoende evenwicht hoor
Een enigszins obscuur zalencomplex hartje Groningen. Ik heb er zelfs wel eens tentamens gehad.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef Frollo het volgende:
Wat was het Tehuis dan?
Oh, dát Tehuis!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een enigszins obscuur zalencomplex hartje Groningen. Ik heb er zelfs wel eens tentamens gehad.
Ik heb daar ook nog colleges gehad! Muf gebouw, retro-kleurtjes en een aardige meneer achter de bar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een enigszins obscuur zalencomplex hartje Groningen. Ik heb er zelfs wel eens tentamens gehad.
Ik zou 't niet weten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:24 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog colleges gehad! Muf gebouw, retro-kleurtjes en een aardige meneer achter de bar.
Wanneer is het eigenlijk gesloopt?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:08 schreef k_man het volgende:
Op verzoek van AR vandaag een kapot ei (met een dood kuikentje).
[afbeelding]
quote:Ik kocht een ei, de melkboer zei
't Komt zo onder de kip vandaan
Ik ben nog te laat van huis gegaan
Om het mee te kunnen nemen
Hier heeft U een jong leven
Voor zestien cent of meer
En namens de ouders: Smakelijk eten, meneer
Het lag nog warm, te leven in mijn hand
Ik mikte reeds zorgvuldig op de harde hete rand
Van de pan en ik kon de geur al ruiken
Van dit al te vroeg geremde kuiken
Toen het ei zei, toen het ei zei
Denk 'ns dat het een jongetje is
Dat je je gaat staan bakken
Denk 'ns dat het je broertje is
Dat zacht sist in de pan
Denk 'ns dat 'ie verkrampt uit angst
De rand probeert te pakken
En dat 'ie dan terug in de boter glijdt
Wat dan, wat dan?
Ik rolde het zorgvuldig in een deken
En heb toen zelf twee weken liggen wachten op iets moois
Slechts verwarmd door een hoop
Slechts verwarmd door een laken
tot het ei begon te kraken
En het kuiken zei, het kuiken zei
Haha, 't was geen jongetje
Dat je had willen bakken
Haha, 't was je broertje niet
Dat in de pan was gegaan
En ik had me weer voor de zoveelste keer
Door een kuiken laten verlakken
Maar de volgende dag at ik rijst met hele jonge kip of haan
Dat ik het verdorie verdiend heb!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Lienekien het volgende:
Wat gaat er nu door je heen, Frollo?
quote:De administratie Nederlands, secretariaat deelt u ter informatie mee, dat onderstaande gegevens zijn ingevoerd c.q. gewijzigd: =====================================================================
Studentnummer: 91*****
Tentamen: IV01, Codicologie
Datum: 17-08-2007
Studielast: 5
Resultaat: 8,5 =====================================================================
Aan deze email kunnen geen rechten worden ontleend.
Best wel ja!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je hebt er hard voor gewerkt!![]()
Wat mooi, Frollo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Best wel ja!
Weet je, ik was dat jongetje dat op de basisschool zonder moeite de ene tien na de andere haalde. Het kon niet op! Die trein kwam echter halverwege het vwo knarsend tot stilstand. Toen werd het niveau toch wel dermate hoog dat het zonder te leren niet meer te halen was. Maar leren... dat kon ik heulegaar niet!
Vanaf toen ben ik overal maar doorheen gesukkeld. Met een paar vluchtige blikken op de stof en een beetje gezond verstand hoorde een 5,5 of een 6 meestal wel tot de mogelijkheden. Maar echt leren, dat kon ik nog steeds niet. En daar baalde ik wel van. Het jongetje van die tienen voelde zich lui, dom, slap, waardeloos.
Dus Lien, ik ben blij dat ik ditmaal wel doorgezet heb en consequent tijd en moeite in mijn studie heb gestoken, maanden lang. Het is voor mij veel meer dan een zomaar goed cijfer.
Nee, het is mooi geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef Gellius het volgende:
Wil je niet nog even op het kratje staan, Frollo?
Eerder deze week stond er in de Volkskrant een reportage over hoe vrouwen in een Jappenkamp haast alleen maar van eten droomden en er zelfs een heuse receptenuitwisselrage woedde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:29 schreef Lienekien het volgende:
Nu moet je een hobby gaan zoeken, Frollo.
Vooruit, eventjes dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:42 schreef k_man het volgende:
Nou, dan zal ik er niks meer over zeggen.
Tuurlijk ga je mooie cijfers halen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi cijfer, Frollo. Hoop ook nog ooit een mooi cijfer te halen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:40 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat hier behoorlijk kut. Na een gesprek met mijn eerste begeleider vandaag heb ik er geen fiducie meer in dat m'n scriptie door de formaliteiten komt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:16 schreef broer het volgende:
Je hebt toch wel met Lienekien afgesproken, A_R? Om even 'koffie te drinken'?
Of je walvis.quote:
De introductie die niet verplicht is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet, ik ga naar de facultatieve introductie.
Oh, nee ik bedoel de intro van de faculteit zelf.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De introductie die niet verplicht is?![]()
Facultair.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nee ik bedoel de intro van de faculteit zelf.
Jammer hoor. Zo'n introductieweek is toch iets speciaals.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet, ik ga naar de facultatieve introductie.
Dat bedoel ik.quote:
quote:
Pardon. Ik liet me even gaan...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:54 schreef Lienekien het volgende:
Idem.
Zou goed kunnen... Zie: http://www.theexplodingwhale.com/more-whales/20040126-taiwan/quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:28 schreef broer het volgende:
Staat die man op de foto nou nog een stukje walvis uit zijn ooghoek te wrijven?
quote:Thursday, 29 January, 2004, 16:45 GMT
Whale explodes in Taiwanese city
A dead sperm whale has exploded while being delivered to a research centre near the southwestern city of Tainan.
Passers-by and cars were soaked in blood and body parts were sprayed over a road after the bursting of the whale, which was being carried on a trailer.
The whale had died earlier on a beach and had been collected so its remains could be used for educational purposes.
A marine biologist blamed the explosion on pressure from gases building up in the mammal as it began to decompose.
The whale attracted a lot of onlookers both before and after it exploded.
Several parked cars and pedestrians got covered in blood when it exploded.
Residents and shop owners wore masks while trying to clean up the spilt blood and entrails.
“What a stinking mess. This blood and other stuff that blew out on the road is disgusting, and the smell is really awful,” said one resident.
Professor Wang Chien-ping, of the National Cheng Kung University in Tainan, had ordered the whale to be moved to the Shi-Tsao Natural Preserve after his own institution refused to allow a post-mortem examination on its own premises.
Dat is mooi. Dat krijg je, als je zoiets naars probeert te doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:16 schreef Z het volgende:
Ik heb ook wel eens beelden gezien dat ze een walvis wilde opruimen door hem op te blazen. Imbeciele gedachte natuurlijk, ging ook helemaal mis, iedereen zat onder de dode walvis.
Hoe meer msn-gesprekken je voert, hoe minder tijd je hebt om een boek te schrijven. Weegt het snller kunnen schrijven op tegen de verloren tijd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als je veel MSN-gesprekken voert, dan kan je nog veel sneller boeken schrijven, dan wanneer je alleen met mensen spreekt. Of het ook de kwaliteit van de tekst verbetert, dat is een andere kwestie.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:49 schreef k_man het volgende:
en waarom ga ik hier überhaupt serieus op in?
Naar dode zebra?quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als je mijn mond opentrekt op dit moment, ruikt het een stuk minder lekker.
Dat hoor ik nu graag, Erik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat heb ik gemist.
Welnee, dat is slechts mijn zorgvuldig gecultiveerde imago hier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:09 schreef Z het volgende:
K_man is een soort van snob.
Zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Gellius het volgende:
O god, een meet.
Een putdekselfetisjist...quote:In de omgeving Nieuwendijk zijn, aldus Djoefrie, reeds 15 roestvrijstalen putdeksels verdwenen. Er is kennelijk een putdekselfetisjist in de weer. De deksels die op dit moment nog ontbreken en waarvoor een tijdelijke afdekconstructie is bedacht, worden z.s.m. vervangen en vervolgens vastgelast/geborgd. Indien men onraad ruikt of constateert rondom putdeksels graag Djoefrie daarvan z.s.m. verwittigen.
Omdat ze een studie gaat volgen in Groningen, terwijl ze in het zuiden des lands woont. Dat is dan 3 dagen (2 nachten) per week, en ik heb m'n kamer beschikbaar gesteld als mogelijke overnachtingsplaats.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef hummus het volgende:
Waarom komt z'n lief bij je logeren?
quote:9. Rondvraag. Djoefrie meldt dat de beruchte putdekselfetisjist (ca 15 deksels zijn gestolen) geen succes meer heeft sinds de putdeksels zijn vastgelast. Een ander probleem deed zich voor (dhr Wildeman attendeerde haar daarop), namelijk dat putten in bepaalde stegen overliepen maar DWR ze nu niet meer kon openen. Dat probleem is opgelost.
Dat is wel heel nobel van je, DaD. Zo'n studie duurt toch al snel een jaar of vier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat ze een studie gaat volgen in Groningen, terwijl ze in het zuiden des lands woont. Dat is dan 3 dagen (2 nachten) per week, en ik heb m'n kamer beschikbaar gesteld als mogelijke overnachtingsplaats.
Deze situatie één semester.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is wel heel nobel van je, DaD. Zo'n studie duurt toch al snel een jaar of vier.
Ha, dat denk jij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Deze situatie één semester..
Ik heb zelf anderhalf jaar bijna dagelijks iets meer dan een uur (2 in totaal dus) moeten reizen naar Groningen, en dat vond ik al niets. Laat staan 3 uur heen en 3 uur terug naar Brabant. Dat kan ik d'r toch niet aandoen. En dat wat je noemt van nergens aan mee kunnen doen vond ik ook een gróót nadeel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef hummus het volgende:
Dat is aardig zeg! Toen ik de afstand Hilversum-Groningen een half jaar drie keer per week per trein moest afleggen kon ik gelukkig bij m'n schoonouders blijven slapen. Het was in ieder geval erg fijn om op die manier voor de hele vroege colleges niet om 6.00 al met de trein weg te moeten, met het risico van vertragingen er nog bij.
En als ze dan iets leuks wil doen met studiegenoten kan ze nog eens een avond mee, in plaats van heel vroeg al weer weg te moeten.
Ach, als ik doorga in mijn huidige tempo zit ik hier zelf ook nog wel een jaarof 4.quote:
Ik probeer me in te leven in de belevingswereld van een putdekselfetisjist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Gellius het volgende:
Hee, K-man. Hoe gaat het met jou nou?
Nu baalt Lienekien dat ze geen kopje koffie met me heeft kunnen drinkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is A_R een schátje. En z'nis prachtig en lief.
.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu baalt Lienekien dat ze geen kopje koffie met me heeft kunnen drinken
Mooi voor je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben volgend weekend in Stad..
.
cryptocommunistquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:21 schreef Gellius het volgende:
Prima zijnstoestand voor 'n dictator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |