Ik bak de forel gewoonlijk eenvoudig met amandelsnippers, en dat is erg lekker, met gebakken rosevalletjes en wat groente. Verder geen poespas met laurier-knoflook-citroen vullingen, dat heeft zo'n visje helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gellius, heb jij misschien nog een fijn recept voor forel?![]()
En als ik, als het ware, iets met een dillesausje wil doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik bak de forel gewoonlijk eenvoudig met amandelsnippers, en dat is erg lekker, met gebakken rosevalletjes en wat groente. Verder geen poespas met laurier-knoflook-citroen vullingen, dat heeft zo'n visje helemaal niet nodig.. Een appellikeurtje na, hooguit.
Dat kan ook heel goed. Een dillesausje smaakt heerlijk bij vis, Claudje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als ik, als het ware, iets met een dillesausje wil doen?
En waar haal jij je rosevalletjes?
Dat is hier altijd het Merci-reepje dat eenzaam in de doos achterblijft totdat m'n oma een keertje langskomt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef k_man het volgende:
Overigens, nu we het toch over chocolade hebben... Ritter Sport in de smaak puur met marsepein.
Jij hebt vast een hele toffe oma.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef hummus het volgende:
[..]
Dat is hier altijd het Merci-reepje dat eenzaam in de doos achterblijft totdat m'n oma een keertje langskomt.
Zie je nou wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
Zeer puur met sinaasappel was trouwens best lekker. Een soort turks fruit, maar dan minder zoet.
Dillesausquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als ik, als het ware, iets met een dillesausje wil doen?
En waar haal jij je rosevalletjes?
Twee? Waarom twee?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
Scriptiestress: twee weken voor je deadline te horen krijgen dat je twéé scripties had moeten schrijven.
Ik schrijf één scriptie om in twee studies af te studeren. Ik ben al maanden aan het rondvragen of er formaliteiten zijn waar ik aan moet voldoen. "Alles is in orde." Nou, dus niet.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
Scriptiestress: twee weken voor je deadline te horen krijgen dat je twéé scripties had moeten schrijven.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:16 schreef Z het volgende:
Bij dillesaus krijg ik altijd Van der Valk associaties.
Nou en, Gellius.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:21 schreef Gellius het volgende:
Daar ging het niet om, Lienekien.
Tong Picasso, varkenshaasje met champignon-roomsaus, zalm met dille saus.quote:
Alle uiterlijke kenmerken van een roofvogel, Z. Ik zie nu in de url 'Falco' staan.quote:
En je kunt niet stiekem twee keer dezelfde scriptie inleveren?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik schrijf één scriptie om in twee studies af te studeren. Ik ben al maanden aan het rondvragen of er formaliteiten zijn waar ik aan moet voldoen. "Alles is in orde." Nou, dus niet.
Het is ook een roofvogel. De kleinste Europese. Het makkelijkst te herkennen aan zijn vlucht. Hij scheert laag boven de grond om zo onoplettende vogeltjes te verrassen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alle uiterlijke kenmerken van een roofvogel, Z. Ik zie nu in de url 'Falco' staan.
Een zeer fraai beestje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef Z het volgende:
[..]
Het is ook een roofvogel. De kleinste Europese. Het makkelijkst te herkennen aan zijn vlucht. Hij scheert laag boven de grond om zo onoplettende vogeltjes te verrassen.
Ik zou hooguit de scriptie in twee kunnen splitsen, maar eigenlijk is dat niet mogelijk omdat de twee disciplines zo met elkaar verweven zijn. Bovendien is dat de hele bedoeling van de scriptie, om de twee met elkaar te combineren en aan de hand daarvan tot nieuwe inzichten te komen. Ook moet mijn scriptie een precedent scheppen voor samenwerking tussen de twee faculteiten. Mja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:48 schreef k_man het volgende:
[..]
En je kunt niet stiekem twee keer dezelfde scriptie inleveren?
Heel mooi poesje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:16 schreef mane het volgende:
Achja, Claudia, het is een dooddoener, maar het komt vast goed..
Ik kan Noortje weer niet vinden. Ik snap er niets van. Ben vannacht geloof ik twintig keer mijn huisje helemaal af gegaan, alle mogelijke verstopplekjes afgespeurd. Ik was er echt bijna van overtuigd dat ze langs me heen moest zijn geglipt toen ik de voordeur uit ging gisteren, maar vanmorgen zag ik dat ze toen ik lag te slapen wel heeft gegeten.
Oké, iedereen die hier op bezoek komt, doet vanaf dit moment mee aan het spelletje 'zoek de kat'.
Bij gebrek aan foto's, hier eentje die heel erg op Noortje lijkt.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |