abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52407627
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Slechte combinatie? Ik zou het niiet weten, ben mijn hele leven nog nooit in een ikeavestiging geweest.
Vele uren blijven ronddwalen, omdat alles zo mooi is en vervolgens hulpeloos naar het hele pakket kijken, niet wetend wat ermee te doen.
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef QueenR het volgende:

[..]

toevallig gaat dat hier altijd heel goed Heb er een paar keer een man bij gehad die ik dan toch maar vriendelijk verzocht wat koffie te gaan zetten en ik het zelf wel ff deed.
Zo moeilijk is het toch niet? maar mannen denken die briefjes te kunnen lezen en snappen er geen flikker van.
Waarschijnlijk iets wat na twee klikjes in elkaar zat, van schroeven en gereedschap moeten jullie het niet hebben.
Jaweljawel, mannen weten altijd wel raad en als het niet op de ene manier lukt, dan maar met brute kracht, zodat je toch nog het klusje klaart.
En dan komen jullie met de thee, koekje en eventueel massage na al dat harde werk.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:11:21 #177
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52407912
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Vele uren blijven ronddwalen, omdat alles zo mooi is en vervolgens hulpeloos naar het hele pakket kijken, niet wetend wat ermee te doen.
[..]

Waarschijnlijk iets wat na twee klikjes in elkaar zat, van schroeven en gereedschap moeten jullie het niet hebben.
Jaweljawel, mannen weten altijd wel raad en als het niet op de ene manier lukt, dan maar met brute kracht, zodat je toch nog het klusje klaart.
En dan komen jullie met de thee, koekje en eventueel massage na al dat harde werk.

Wat ben je toch een heerlijke foute vent hahahaha. zal bijna echt happen
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:19:15 #178
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52408223
'navond

ik heb nooit gesnapt wat er zo moeilijk is aan Ikea-paketten
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52408349
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef QueenR het volgende:

[..]

Wat ben je toch een heerlijke foute vent hahahaha. zal bijna echt happen
Maar ben je het er dan niet mee eens? En zijn de rollen dan niet eerlijk verdeeld?
Angelcakes zei nml. al dat jij de weg in de keuken wel kon vinden.. alleen die massage kan inderdaad een probleem worden..
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:26:25 #180
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52408469
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:23 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar ben je het er dan niet mee eens? En zijn de rollen dan niet eerlijk verdeeld?
Angelcakes zei nml. al dat jij de weg in de keuken wel kon vinden.. alleen die massage kan inderdaad een probleem worden..
tja kan koken idd, maar kan ook klussen. You name it en ik kan het (klinkt nogal snobby, maar als je zou weten wat ik hier allemaal al gemaakt heb zou je me wel geloven). Alleen als het draad en stof is gaat het mis. Ik en mijn naaimachine zijn geen vriendjes. ben misschien niet zo'n typishe vrouw. Maar geloof dan ook echt niet in stereotypen.

oh en mijn massages vallen altijd wel goed
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:27:09 #181
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52408504
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:19 schreef Abbadon het volgende:
'navond

ik heb nooit gesnapt wat er zo moeilijk is aan Ikea-paketten
hoi hoi
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:29:20 #182
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52408578
mooie dag vandaag fijn de hele middag op een terrasje gezeten met een vriendinnetje...en pakken gepast voor m'n nieuwe baan...duur grapje nog, zo'n pak
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52408588
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:26 schreef QueenR het volgende:

[..]

tja kan koken idd, maar kan ook klussen. You name it en ik kan het (klinkt nogal snobby, maar als je zou weten wat ik hier allemaal al gemaakt heb zou je me wel geloven). Alleen als het draad en stof is gaat het mis. Ik en mijn naaimachine zijn geen vriendjes. ben misschien niet zo'n typishe vrouw. Maar geloof dan ook echt niet in stereotypen.

oh en mijn massages vallen altijd wel goed
That's wonderful! Een vrouw met instructie terwijl je zelf voor de TV zit while she tends to you.
pi_52408638
Lambo of Rekt
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:43:50 #185
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_52409090
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef QueenR het volgende:

[..]
...maar mannen denken die briefjes te kunnen lezen en snappen er geen flikker van.
Briefjes lezen Mannen lezen geen handleiding
Zo te lezen had je er geen echte mannen bij

Bovendien, dat Ikea-spul schuif je zo in elkaar. Die handleiding is sowiezo overbodig.

P.s., ook single hiero.
Gone.... :')
  donderdag 16 augustus 2007 @ 07:55:47 #186
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52413543
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:29 schreef OldJeller het volgende:

[..]

That's wonderful! Een vrouw met instructie terwijl je zelf voor de TV zit while she tends to you.
ja dat was de fout die ik bij mijn ex heb gemaakt.... dat gebeurd dus niet meer, dan maar net doen alsof ik het niet kan.
pi_52414710
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 07:55 schreef QueenR het volgende:

[..]

ja dat was de fout die ik bij mijn ex heb gemaakt.... dat gebeurd dus niet meer, dan maar net doen alsof ik het niet kan.
Zeg ik eerst dat de man het klusje wel kan klaren, wil ze het zelf doen, doet de man niks en laat het haar doen.. is het weer niet goed.
Moeilijke vrouw jij.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:41:17 #188
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52414847
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:33 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Zeg ik eerst dat de man het klusje wel kan klaren, wil ze het zelf doen, doet de man niks en laat het haar doen.. is het weer niet goed.
Moeilijke vrouw jij.

ja zitten gecompliceerd in elkaar
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:47:22 #189
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52414947
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:41 schreef QueenR het volgende:

ja zitten gecompliceerd in elkaar
gecompliceerd? neuh....

als iemand anders zegt iets te kunnen, wil je heel assertief bewijzen dat je het ook kan...

en als iemand zegt dat je het dan maar moet doen, ga je heel assertief voor jezelf opkomen...

de aandrang jezelf te bewijzen, zonder dat het consequent is, of meerwaarde heeft...da's gewoon onzekerheid, en niet gecompliceerd

goedemorgen!
pi_52415170
Vrouwen en onzekerheid.. onlosmakelijk verband.

Schat, ik voel me wat onzeker wanneer ik in de spiegel kijk...

"Nou, zet jij het IKEA-kastje dan maar in elkaar"

donderdag 16 augustus 2007 @ 10:21:45 #191
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52415697
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:57 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen en onzekerheid.. onlosmakelijk verband.

Schat, ik voel me wat onzeker wanneer ik in de spiegel kijk...

"Nou, zet jij het IKEA-kastje dan maar in elkaar"

maar nee, zo zit het dus niet in elkaar. Ik vind er nogal een groot verschil inzitten of iemand zomaar aanneemt dat je "het vrouwtje" bent en daarom maar iets niet kan, of iemand een luie donder is en niet van de bank af komt Is geen onzekerheid.
Het feit dat iemand iets kan houdt niet in dat de ander daar maar altijd gebruik van kan/moet maken toch?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:24:15 #192
172358 oddman
Introspecteur
pi_52415762
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef QueenR het volgende:

[..]

misschien een volgend discussiepunt, zijn nerds vaker single?
Nerds hebben gewoon hogere standaarden .
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:46 schreef Heldopsokken het volgende:
Het doorlezen van dit topic kost zo onderhand net zo veel tijd als een relatie me zou kosten.
En in een relatie krijg je er tenminste seks bij!
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe kan het eigenlijk dat jij nog steeds vrijgezel bent? Daar ben je toch veel te leuk voor?
Of zijn de leuke mannen op onze leeftijd op
Specificeer 'onze leeftijd' en waarom je per sé in dat segment van de bevolking zou moeten zoeken.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52415975
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef QueenR het volgende:

[..]

maar nee, zo zit het dus niet in elkaar. Ik vind er nogal een groot verschil inzitten of iemand zomaar aanneemt dat je "het vrouwtje" bent en daarom maar iets niet kan, of iemand een luie donder is en niet van de bank af komt Is geen onzekerheid.
Het feit dat iemand iets kan houdt niet in dat de ander daar maar altijd gebruik van kan/moet maken toch?
Dat is waar, maar je wil het erg graag. En dan zeker trots met de handen in je zij zeggen 'zo, die zit in elkaar'.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:45:50 #194
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52416230
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef QueenR het volgende:

ik zeg ook niet dat er iets mis is met opkomen voor jezelf, ik zeg alleen dat de reden daarvoor in dit geval onzekerheid is...en als je in het ene geval assertief bent om niet als "het vrouwtje" gezien te worden, en in het andere geval voor je zelf opkomt omdat je bang bent gebruikt te worden, of als een pushover gezien te worden, dan ben je in beide gevallen alleen maar assertief uit angst voor de potentiele mening van een ander over jou, en dat is juist wel onzekerheid...lijkt mij
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:06:16 #195
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52416730
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat is waar, maar je wil het erg graag. En dan zeker trots met de handen in je zij zeggen 'zo, die zit in elkaar'.
als je die mannen ziet klungelen wel ja
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:09:48 #196
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52416818
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat er iets mis is met opkomen voor jezelf, ik zeg alleen dat de reden daarvoor in dit geval onzekerheid is...en als je in het ene geval assertief bent om niet als "het vrouwtje" gezien te worden, en in het andere geval voor je zelf opkomt omdat je bang bent gebruikt te worden, of als een pushover gezien te worden, dan ben je in beide gevallen alleen maar assertief uit angst voor de potentiele mening van een ander over jou, en dat is juist wel onzekerheid...lijkt mij
*kuch* bullshit *kuch*

absoluut geen onzekerheid. Geen angst voor potentiele meningen. Tenzij je de mening: vrouwen kunnen niets alleen koken en strijken. bedoeld. Al is dat geen angst maar eerder irritatie. Aangezien deze mening een aangeleerde ouderwetse onzin is. Maar het feit dat je iets kan houdt niet in dat de man dan maar gewoon moet genieten van de emancipatie en helemaal niets doen (zoals jeller zegt, op de bank hangen en bediend worden)
Als ik die kast beter kan maken dan hem, prima doe ik het toch, maar dat houdt niet in dat de andere dingen moeten blijven liggen omdat dat "vrouwen" klussen zijn.
Het enige wat ik dus probeer te zeggen is dat de generalisatie gewoon totale onzin is. En dat heeft niets met onzekerheid te maken.
pi_52416851
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik: of zijn de leuke mannen op.
leuke mannen gaan gewoon altijd voor minder leuke vrouwen
wij zijn gewoon te leuk
pi_52416961
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef QueenR het volgende:

[..]

*kuch* bullshit *kuch*

absoluut geen onzekerheid. Geen angst voor potentiele meningen. Tenzij je de mening: vrouwen kunnen niets alleen koken en strijken. bedoeld. Al is dat geen angst maar eerder irritatie. Aangezien deze mening een aangeleerde ouderwetse onzin is. Maar het feit dat je iets kan houdt niet in dat de man dan maar gewoon moet genieten van de emancipatie en helemaal niets doen (zoals jeller zegt, op de bank hangen en bediend worden)
Als ik die kast beter kan maken dan hem, prima doe ik het toch, maar dat houdt niet in dat de andere dingen moeten blijven liggen omdat dat "vrouwen" klussen zijn.
Het enige wat ik dus probeer te zeggen is dat de generalisatie gewoon totale onzin is. En dat heeft niets met onzekerheid te maken.
In het licht van het nog immer groeiende aantal single mannen en vrouwen snap ik niet dat deze discussie nog steeds gevoerd wordt. Aangezien zowel genoeg mannen als vrouwen tegenwoordig hun eigen boontjes kunnen doppen, in meerdere opzichten.
pi_52416973
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef QueenR het volgende:

[..]

als je die mannen ziet klungelen wel ja
Hier, lijkt me iets voor jou, zodat je écht alles kan.
pi_52416996
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

leuke mannen gaan gewoon altijd voor minder leuke vrouwen
wij zijn gewoon te leuk
Wanneer is je date? Heb je er zin in? Wat verwacht je er van? Vertel eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')