King Jaapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:00 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[afbeelding]
Wie de fuck is dat?
"Negerzoen" al helemaaaaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:06 schreef Cairon het volgende:
en "Neger" klinkt racistisch.
Is dat een antwoord op de gestelde vraag? Who de fuck is die knul? laat me raden: een B-ster op een of ander televisiekanaal? bekend onder paupers en andere werklozen?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad ook nooit meer normaal "hendig sjiek, gek" zeggen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef Noodly het volgende:
Zeggen dat je kachel niet werkt kan ook al niet meer tegenwoordig wegens bepaalde associaties.
Daar dacht ik eigenlijk ook aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:31 schreef vaudej het volgende:
'dat is toch niet normaal'
[afbeelding]
'da's abnormaaal'
ja dacht ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
het ergste is dat die smilie nog lijkt ook
ei em a booi, ei em a gurrel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:35 schreef 8D het volgende:
Hello, I'm muzzy
Je was me voor..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Goeie klacht![]()
Nog zo een ():
Daar word ik (niet) vrolijk van.
[afbeelding]
was hilarisch? het was altijd al dramatischquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:11 schreef Devlinsect het volgende:
Kracht.
"ik heb er de kracht niet meer voor".
Was hilarisch, nu vervelend
Oh goed dat je 'm nog effe uitlegt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 04:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hij lijkt ook nog echt op maikuul![]()
![]()
idd maar de bbc blijft toonaangevend op het gebied van taalcursussenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:00 schreef James1988 het volgende:
De nieuwe versie van die reclame is nog erger, echt helemaal nagesynchroniseerd
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd maar de bbc blijft toonaangevend op het gebied van taalcursussen![]()
Ah nee he, WEER die Teeuwen! Ik walg van die vent, ik kom hem overal tegen hier op Fok!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 06:38 schreef beerten het volgende:
Boeiend
Interessant
Wa riep jij?
[afbeelding]
En ik walg van jou.quote:Op zondag 16 september 2007 17:00 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ah nee he, WEER die Teeuwen! Ik walg van die vent, ik kom hem overal tegen hier op Fok!.
U gebruikte dat dagelijks?quote:Op zondag 16 september 2007 17:11 schreef Stommie het volgende:
[afbeelding]
allememaggies, dat ga ik even aan de binnenkant van mn ogen bekijken
ik moet wel met stommie als naamquote:Op zondag 16 september 2007 17:14 schreef TNA het volgende:
[..]
U gebruikte dat dagelijks?
- "Stommie, hoe gaat het?"
- "Allememaggies, dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken."
Waarom zou je zoiets nou onderdrukkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 06:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh en als iemand aan mij vraagt "Wat doe je" moet ik iedere keer een drang om "Pallets sorteren" te zeggen onderdrukken
Ja hij was eerst beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd maar de bbc blijft toonaangevend op het gebied van taalcursussen![]()
Sorryquote:Op maandag 17 september 2007 20:44 schreef Nemesish3d het volgende:
Heerlijk!
[afbeelding]
't Is groen!
[afbeelding]
Zeker
[afbeelding]
Dat zeg ik!
[afbeelding]
En mensen je ook altijd meteen aanvullen als je 1 van die woorden zegtpaupers
|
Forum Opties | |