Dat moet volgens mij Welkom zijn. Dit is van je u-movie site.quote:Welk op deze website, hier vind u de leukste videoclips die er op het internet staan.
Aan de linkerkant kunt u zelf bepalen van welke categorie u een filmpje wilt bekijken.
Zat te twijfelen of ik het zou doen een deeltje 2.quote:
Bedankt voor de tip zal het meteen aanpassenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef MeneerMuis het volgende:
Razor21:
[..]
Dat moet volgens mij Welkom zijn. Dit is van je u-movie site.![]()
Anyway congratz met je geld![]()
Geen deze was ook niet gekaapt...wist ECHT niet dat zij een apparaat hadden dat Umusic heette.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:18 schreef Xcalibur het volgende:
Ohja, en welke andere domeinnamen ga je nu kapen van die ¤ 1500,-?
Hehe dank uquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik denk dat je nu wel bewezen hebt dat je verhaal klopt!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef ach het volgende:
Wat is die screenshot nou voor bewijs? De pagina opslaan en dan de html editten kan iedereen![]()
Daar gaat 52%.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef _Arthur het volgende:
Vergeet je niet die 1500e op te geven aan de belasting als zijnde inkomsten?
Ja precies! Maak het bedrag eerst maar eens over naar mijn rekening om te zien of je het wel echt hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef ach het volgende:
Wat is die screenshot nou voor bewijs? De pagina opslaan en dan de html editten kan iedereen![]()
Zeer netjes dat bedrag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef Rakers het volgende:
nouja als we dan toch stoer gaan doen over de verkoop van een domeinnaam. Ik had destijds http://www.eigenhuis krediet.nl (zal de naam niet aanelkaar doen ivm het internet, alles blijft er op staan) geclaimd. Ik wilde het van de hand doen en heb gekeken wie de .com extensie had en dat bleek de DSB bank te zijn. Mensen met geld dus. Ik vroeg 5.000 euro maar heb uiteindelijk 3750 euro mogen ontvangen.
De verkoop van domeinnamen levert bijna niks meer op tegenwoordig of je moet een bedrijf zoeken die echt belangen heeft bij jouw naam..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |