Je hebt de brief gelezen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:32 schreef Slarioux het volgende:
Sinds wanneer is een BV een "cliente" en welk kutbedrijf stuurt brieven die met de typemachine zijn geschreven en geen briefhoofd bevatten.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef Slarioux het volgende:
Dat is gek want het domein staat op jouw naam geregistreerd
Als je me niet geloofd ben best bereid om de hele brief inclusief screenshot van mail Lycos te posten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef Slarioux het volgende:
Dat is gek want het domein staat op jouw naam geregistreerd
Ik geloof je niet. Post maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je me niet geloofd ben best bereid om de hele brief inclusief screenshot van mail Lycos te posten?
Goh. Ken je het verhaal van Peter en de wolf?quote:Waarom zal ik hier in godsnaam een grap mee uithalen![]()
nou, wat is het nouquote:bij voorkeur uiterlijk
Dat van Universal in Baarn weet ik heb alleens een email ontvangen van DHL die voor hen bedoeld was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Punt 1: zeg dat je weigert New Courier fonts te lezen!
Punt 2: www.umusic.nl is sinds 2000 van Universal Music B.V., in Baarn. Dit maakt het irrelevant dat Bose in 2002 een naam (in Amerika!) heeft geregistreerd.
Punt 3: Bose maakt k*tboxjes waar kopers in de winkel niet door hebben dat ze de middentonen missen, en thuis wennen aan het gedreun van de bass en het gepiep van de tweeters, zonder dat er iets tussen zit.
Moraal van het verhaal: zeg dat ze hem mogen kopen voor 2000 euro, een koopje! En zeg dat je zo'n muzieksetje van ze wilt, om daarna SmashMyBose.nl te registreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |