quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ga ik ook doen altijd als ik word gebeld als ik een keer op de markt ben. "Ja, ik loop nu op Times Square, bel je straks even terug!"
En op de achtergrondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ga ik ook doen altijd als ik word gebeld als ik een keer op de markt ben. "Ja, ik loop nu op Times Square, bel je straks even terug!"
die had ik wel gerokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef reospeedwagon het volgende:
Was het je rimmende collega?
Aan welke radioreclame doet me dit nu denken? Iets met een draaiorgel in Polen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:10 schreef reospeedwagon het volgende:
En op de achtergrond
5 HARINGEN VOOR EEN KNAAK
TWEE BOSSIES BLOMME VOOR EEN EURO
moh gertjuh dit meiske is slim zeg!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Snien het volgende:
Misschien KON ze gewoon geen aldi zeggen, stel je voor dat ze haar rijkeluis reputatie kwijtraakt!
In Aldi zit geen ejrw (R, vrij vertaald uit het gooisch)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Snien het volgende:
Misschien KON ze gewoon geen aldi zeggen, stel je voor dat ze haar rijkeluis reputatie kwijtraakt!
DAT! Is waar inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar het meeste volk dat bij de aldi komt zijn kakkers en zulks. Rijke gasten zijn meestal de grootste krenten die er bestaan.
dat is het eerste wat ik dacht jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:18 schreef SHE het volgende:
Ik vind het nog grappiger dat jij in de eerste zin van je OP nog ff uitlegt wat JIJ bij de Aldi deed![]()
edit;quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Snien het volgende:
AHhaahah ja dat is leuk, dan heb je de hele situatie inclusief bellen en het gesproken gedeelte waar het om gaat op foto! !1h1ihih hihaihaihaihahaaaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahahah had een foto gemaakt en naar geenstijl gestuurd
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef paultjuhhh het volgende:
En je feliciteerd iemand met een afgelebberde broodje rosbief met kaarsjes en witte saus erboven op?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd met het aanmaken van dit geweldige topic, heb je ook een blog? Ik zou deze graag nog eens doorlezen..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En je feliciteerd iemand met een afgelebberde broodje rosbief met kaarsjes en witte saus erboven op?
Ben best cultureel gezind maar dit![]()
Het ziet er neit uit
Jah. Wat is smakelijk. Jouw avatart?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ja nee gewoon..dat ziet er ook niet smakelijk uit toch?
Gevonden op een ander forum, heerlijk hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jah. Wat is smakelijk. Jouw avatart?
Terug komend op die pic van je (met een c, ja), hoe heb je dat gegoogled?
Birthday cream pie?
WTF is het!
kakkers-schamen-aldi-anders-voordoen-voor-kakkervrienden enzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:31 schreef thedude0 het volgende:
wat wil je nou eigenlijk zeggen met dit topic ?
Het gaat zelfs zo ver dat ze geen verse koffie zetten voor mensen die bij ze aant werk zijn, maar gewoon de koffie van die ochtend weer opwarmenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar het meeste volk dat bij de aldi komt zijn kakkers en zulks. Rijke gasten zijn meestal de grootste krenten die er bestaan.
Speaking of which, als je die nelson haha pakt he, kies dan die met witte achtergrond, dat ziet er hier beter uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jah. Wat is smakelijk. Jouw avatart?
Terug komend op die pic van je (met een c, ja), hoe heb je dat gegoogled?
Birthday cream pie?
WTF is het!
ja want op die foto kun je horen wat ze zeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef paultjuhhh het volgende:
broodje k..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd met het aanmaken van dit geweldige topic, heb je ook een blog? Ik zou deze graag nog eens doorlezen..
Amen to that. De meeste 'bovenmodale' mensen die ik ken zijn enkel 'bovenmodaal' omdat ze zo gierig als de pest zijn en over lijken lopen voor 5 eurocent. Nee, dan maar liever niet 'stinkend rijk' maar gewoon in huis hebben waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Armageddon het volgende:
Meer licht grijsquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want op die foto kun je horen wat ze zei![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want op die foto kun je horen wat ze zei![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |