quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga ik ook doen altijd als ik word gebeld als ik een keer op de markt ben. "Ja, ik loop nu op Times Square, bel je straks even terug!"
En op de achtergrondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga ik ook doen altijd als ik word gebeld als ik een keer op de markt ben. "Ja, ik loop nu op Times Square, bel je straks even terug!"
die had ik wel gerokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef reospeedwagon het volgende:
Was het je rimmende collega?
Aan welke radioreclame doet me dit nu denken? Iets met een draaiorgel in Polen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:10 schreef reospeedwagon het volgende:
En op de achtergrond
5 HARINGEN VOOR EEN KNAAK
TWEE BOSSIES BLOMME VOOR EEN EURO
moh gertjuh dit meiske is slim zeg!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Snien het volgende:
Misschien KON ze gewoon geen aldi zeggen, stel je voor dat ze haar rijkeluis reputatie kwijtraakt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Aldi zit geen ejrw (R, vrij vertaald uit het gooisch)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Snien het volgende:
Misschien KON ze gewoon geen aldi zeggen, stel je voor dat ze haar rijkeluis reputatie kwijtraakt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DAT! Is waar inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar het meeste volk dat bij de aldi komt zijn kakkers en zulks. Rijke gasten zijn meestal de grootste krenten die er bestaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is het eerste wat ik dacht jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:18 schreef SHE het volgende:
Ik vind het nog grappiger dat jij in de eerste zin van je OP nog ff uitlegt wat JIJ bij de Aldi deedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit;quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Snien het volgende:
ik accepteer de cookies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop