ja anders zeg ik het nietquote:
Ach die kleine correctiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:47 schreef Leandra het volgende:
Oeh... Lieke maakte het zichzelf net ff te makkelijk...
Carlos: Lieke... vasthouden...
En dan te bedenken dat Lieke die oefeningen als enige fatsoenlijk en zonder gezeik doet
dus daarom het perssmilie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ja over 3 maanden toevalligleuk he
![]()
Neehquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:48 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ja anders zeg ik het nietwou wat anders zeggen maar denk reageer er maar effe leuk op straks word hij/zij nog boos
![]()
Een goeie trainer laat mensen op hun niveau werken en past zich daarop aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:47 schreef Leandra het volgende:
Oeh... Lieke maakte het zichzelf net ff te makkelijk...
Carlos: Lieke... vasthouden...
En dan te bedenken dat Lieke die oefeningen als enige fatsoenlijk en zonder gezeik doet
hehehehe nix wel eens bekeken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:49 schreef Gigageil het volgende:
Lieke kan beter niet traplopen met die toch al grote mannelijke voetvalbenen van der![]()
jonge moeder? hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Neeh, jonge moeder word je dan
Maar leuk
![]()
dankje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
[..]
dus daarom het perssmilie.
Maar hou het nog maar even binnen.![]()
gefeliciteerd.
Lieke doet het gewoon in het tempo dat zij gewend is en dat ligt nou eenmaal een stuk hoger dan bij die 2 nietsnutjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:49 schreef Gigageil het volgende:
Lieke kan beter niet traplopen met die toch al grote mannelijke voetvalbenen van der![]()
Ze slooft zich altijd zo uit, ze zal de beste en de snelste wel willen zijn....
En Nadia heeft een orientatie van een walvis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef Gigageil het volgende:
Amanda is gewoon te vadsig voor dit soort oefeningen...![]()
haha ow sorry wist ik geeneensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat in je profiel, je geboortedatum.
ik zou er niet jaloers op kunnen zijn sorry hoor lieke is op ze tijd best een leuke meid maar ze is al 1 en al spierbundel. te lelijk gewoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef StephanL het volgende:
Amanda is zo jaloers op Lieke, op der conditie
neeee joh, ze heeft vanmiddag nl al heeel hard getraindquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef StephanL het volgende:
Amanda is zo jaloers op Lieke, op der conditie
Oh kan het wel waarderen hoor, leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ik zou er niet jaloers op kunnen zijn sorry hoor lieke is op ze tijd best een leuke meid maar ze is al 1 en al spierbundel. te lelijk gewoon
okequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh kan het wel waarderen hoor, leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |