ja anders zeg ik het nietquote:
Ach die kleine correctiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:47 schreef Leandra het volgende:
Oeh... Lieke maakte het zichzelf net ff te makkelijk...
Carlos: Lieke... vasthouden...
En dan te bedenken dat Lieke die oefeningen als enige fatsoenlijk en zonder gezeik doet
dus daarom het perssmilie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ja over 3 maanden toevalligleuk he
![]()
Neehquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:48 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ja anders zeg ik het nietwou wat anders zeggen maar denk reageer er maar effe leuk op straks word hij/zij nog boos
![]()
Een goeie trainer laat mensen op hun niveau werken en past zich daarop aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:47 schreef Leandra het volgende:
Oeh... Lieke maakte het zichzelf net ff te makkelijk...
Carlos: Lieke... vasthouden...
En dan te bedenken dat Lieke die oefeningen als enige fatsoenlijk en zonder gezeik doet
hehehehe nix wel eens bekeken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:49 schreef Gigageil het volgende:
Lieke kan beter niet traplopen met die toch al grote mannelijke voetvalbenen van der![]()
jonge moeder? hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Neeh, jonge moeder word je dan
Maar leuk
![]()
dankje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
[..]
dus daarom het perssmilie.
Maar hou het nog maar even binnen.![]()
gefeliciteerd.
Lieke doet het gewoon in het tempo dat zij gewend is en dat ligt nou eenmaal een stuk hoger dan bij die 2 nietsnutjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:49 schreef Gigageil het volgende:
Lieke kan beter niet traplopen met die toch al grote mannelijke voetvalbenen van der![]()
Ze slooft zich altijd zo uit, ze zal de beste en de snelste wel willen zijn....
En Nadia heeft een orientatie van een walvis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef Gigageil het volgende:
Amanda is gewoon te vadsig voor dit soort oefeningen...![]()
haha ow sorry wist ik geeneensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat in je profiel, je geboortedatum.
ik zou er niet jaloers op kunnen zijn sorry hoor lieke is op ze tijd best een leuke meid maar ze is al 1 en al spierbundel. te lelijk gewoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef StephanL het volgende:
Amanda is zo jaloers op Lieke, op der conditie
neeee joh, ze heeft vanmiddag nl al heeel hard getraindquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef StephanL het volgende:
Amanda is zo jaloers op Lieke, op der conditie
Oh kan het wel waarderen hoor, leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ik zou er niet jaloers op kunnen zijn sorry hoor lieke is op ze tijd best een leuke meid maar ze is al 1 en al spierbundel. te lelijk gewoon
okequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh kan het wel waarderen hoor, leuk![]()
anderes kan ie niet leveren hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef beequeen het volgende:
Gokje wat Brian nu aan het doen is, terwijl hij Amanda pushte om te trainen.![]()
![]()
Ik vraag me na al die maanden echt af wat dat "leveren": dan is? Sex?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
anderes kan ie niet leveren he
De heren gaan zo trainen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef beequeen het volgende:
Gokje wat Brian nu aan het doen is, terwijl hij Amanda pushte om te trainen.![]()
![]()
Klopt, maar Jaap, Dennix en Huub zijn in beeld, Brian niet.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:12 schreef blomst het volgende:
Brian gaf huub een duw.
huh, waarom?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:12 schreef blomst het volgende:
Brian gaf huub een duw.
De Dames gaan nog steeds door met trainen, zal wel mee vallen hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:14 schreef willem-jozef het volgende:
mmmmmmmmmmm, in tegenstelling tot eerder bericht loopt het nu een beetje uit de klauwen tussen braindead en huub, jammer van de streamlock zie security rennen over het gras, is dus echt wel iets aan de hand nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |