HBB was veel erger hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Mearloow het volgende:
streamlock?wat een dom slap triest KUTprogramma word dit zeg
![]()
Dan kijk toch lekker niet zeikwijf!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Mearloow het volgende:
streamlock?wat een dom slap triest KUTprogramma word dit zeg
![]()
anders houd jij je bek effe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan kijk toch lekker niet zeikwijf!( moest er ff uit
)
Slettebak..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
16:17 - "K*t Party!"
“Waar is Andries?”, roept Amanda boos. Vinnig wijst ze met haar vinger op de Party: “Ik word door hem ‘sletje’ genoemd!” Joop begint te lachen: “Aah joh, dat betekent gewoon stoeipoes!” Maar Amanda ziet dat duidelijk anders: “K*t Party!” We zijn benieuwd naar welke stempel Andries op Nadia gaat drukken…
Bron: Tien.
Dat begreep ik hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Slettebak..( Nadia bedoel ik hoor
)
Voor alle zekerheid..quote:
Ach ja, het ging weer over het feit dat Lieke op een jongen lijkt, geen tieten, kont en een mannelijk hoofd heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoor ineens Amanda tegen Lieke schelden dat ze kleine tieten heeft...sjeess..het bezoek is net weg en het gescheld begint al![]()
Ik heb dat ook hoor, niet altijd maar soms denk ik........eng mens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:03 schreef Desii het volgende:
Lieke: ik weet best veel persoonlijke dingen van je, die ik niet 1-2-3 tegen je zou gebruiken
Huub: oh, dus niet 1-2-3..... dat zal ik onthouden
soms krijg ik echt een rotgevoel bij Lieke
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:06 schreef F04 het volgende:
Is dat die Andries van de EO?
Ach, als het er op aankomt en hij het idee heeft dat Lieke niet eerlijk is of tegen hem is zal hij ook alles gebruiken om haar de villa uit te krijgen. (Zie het Erik verhaal).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, niet altijd maar soms denk ik........eng mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |